Din pacate... nu e relevant, chiar dimpotriva... Compresia nu are voie sa ajunga in baie sau in capacul de la supape, de-aia are furtunasul acela subtire ca sa preia ventilatia care o face arborele cotit prin invartire, pentru ca busonul de ulei constructiv nu este si supapa, el este doar infiletat cu o garnitura... iar in capacul de la culbutori se afla un decantor... pentru ca uleiul si vaporii de ulei sa ramana pe arborele cotit/supape si doar aerul in exces sa revina in admisie.
Motorul de Isuzu TC4EE1/X17DT este un motor excelent proiectat si s-au folosit doar materiale de calitate, per ansamblu este un motor foarte fiabil si va duce multe sute de mii de km, chiar in conditii grele de exploatare. Nu se mai fac motoare la calitatea asta in zilele noastre.
L.E
Si eu vreau sa-mi iau o Corsa B 1.5TD [1998-2000] cu motorul de Isuzu (pentru sotia mea) si sper sa gasesc una in 4 usi, ieftina si buna, in Germania/Austria.