Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sall am si eu un opel vectra b2 motor 2.0 diesel masina nici nu prea trage cum trebuie si nu prinde mai mult de 140 km la ora cu pedala la podea care ar fi problema ? Sad Sad Rolling Eyes
Skip ads

  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
va rog sa ma ajutati cu sfaturi !
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Incepi cu o diagnoza si continui cu rezolvarea erorilor.
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sa intelegem ca se plafoneaza la 3000 rpm? Pot fi
-EGR
-debitmetru
-Vacuum-uri
-catalizator, etc, etc, etc, iar la final
*pompa de injectie
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
filtrele leai schimbat ,daca nu poti incepe cu astea
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu am schimbat filtrele poate fi din cauza filtrelor stima celor care ma ajuta cu sfaturi Smile
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Schimba macar filtru de aer si cel de motorina. Cel de ulei si cel de polen nu iti influenteaza forta motorului. Cel de aer, neschimbat, strica debitmetrul, iar cel de motorina, neschimbat, strica pompa de injectie. Si nu sunt nici scumpe, cu 50-60 lei, le cumperi pe amandoua.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
olteanu1978 a scris:Sa intelegem ca se plafoneaza la 3000 rpm? Pot fi
-EGR
-debitmetru
-Vacuum-uri
-catalizator, etc, etc, etc, iar la final
*pompa de injectie


ti-a explicat omul cu ce sa incepi ,la treaba.tester ai pus pe ea asa cum iti recomanda alt coleg?
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ms mult pt sfaturi maine o sa schimb filtrele daca tot asa merge o pun pe tester Smile
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Poate este din cauza turbinei
Nu-i mai bagati omului atatea in cap, lasati omul
Cel mai bine ar fi sa desfaci furtunul care intra in turbina si sa verifi daca paletii au joc, daca au inseamna ca turbina este de vina
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
o sa desfac ms mult Wink
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
cu placere! Si daca are joc mare e bine sa nu mai mergi cu masina pana o repari deoarece se poate aspira in motor tot uleiul si nu mai poti controla masina si este bine sa te uiti si la catalizator, intercooler, admisie si presiune ulei
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai si daca are joc ce este de reparat la ea?
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
depinde:daca jocul este mic se poate face o geometrie si se strange la loc dar daca este foarte mare se gripeaza turbo se desfac paletii in timpul mersului si se rup bucati din ei si bucatile ajung in baia de ulei si pe urma se strica si pompa de ulei, si trebuie sa cumperi alta turbina (si parerea mea sa cumperi un a din dezmembrari, nu reconditionata) si o data ce schimbi turbina ar fi bine sa schimbi si intercoolerul sau sa-l cureti de ulei(dar poate nu este nevoie de alta turbina). Te sfatuiesc sa nu te duci la reprezentanta deoarece o sa-ti schimbe piesa dar nu o sa-ti spuna de ce s-a defectat si o sa patesti asa mereu. Si te mai sfatuiesc sa cureti catalizatorul deoarece turbina este pusa in functiune noxele scoase de masina si daca catalizatorul este infundat automat se dustruge si turbina
PS. CAND MERGI CU MASINA NU SE AUDE UN ZGOMOT CIUDAT(UN FASAIT, UN FLUIERAT SAU FIER PE FIER?)
PS2. EXACT ASA AM PATIT EU LA UN FORD FOCUS 1.6 DIESEL SI DACA O REPARI SI SE MAI INTAMPLA DIN NOU ESTE BINE SA VINZI MASINA DEOARECE DACA MERGI MULT CU EA IN ORAS STA SUB TURATA IAR TURBINA SE ZAPACESTE SI EU RECOMAND PTR. MERSUL IN ORAS O MASINA PE BENZINA(TOT OPEL DACA VREI )SI scuze ca am scris cu caps lock
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
gripeaza turbo se desfac paletii in timpul mersului si se rup bucati din ei si bucatile ajung in baia de ulei si pe urma se strica si pompa de ulei, Evil or Very Mad
Cum sa ajungã în baia de ulei ? Palele de la turbina când ea este antrenata de gazele arse din evacuare ,uleiul care vine din baie are rol de ungere a axului nicidecum a turbinei ,In momentul când o turbina se gripeazã sau se sparge atunci uleiul este bãgat ori pe admisie și motorul se tureaza ori pe evacuare , Idea
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
tirnaveni sa sti ca prin turbina trece o "pelicula" fina de ulei ptr. a nu se gripa si o data ce se rup bucati din paleti, logic ca ajunge in baia de ulei Twisted Evil Rolling Eyes ! intradevar motorul se tureaza si daca se desfac paletii si se rup bucati din el(ca o pilitura) normal ca ajunge in baia de ulei si se distruge pompa de ulei si daca nu ma crezi maine am sa cauta pompa de ulei facuta praf din cauza turbine si am sa-i fac niste poze sa-ti dovedesc si voi cauta si turbina distrusa!
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cineva mia zis ca daca este turbina de vina masina scoate fum ,insa a mea nu scoate fum deloc nici daca o turez pana se plafoneaza Razz
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
dayro masina scoate fum cand mananca ulei sau ai probleme cu chiuluasa dar nu cand turbina este vinovata dar e bine sa te duci sa faci o diagnoza la un mecanic priceput sau la EDS in bucuresti ptr. ca degeaba ne dam cu parerea si te mai speriem si pe tine cu tot felu de idei Very Happy Smile Cool si te sfatuiesc sa nu o mai turezi ft. tare
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ok ms mult
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
cu placere si uite id-ul meu de mess: damianungureanu ca sa vb mai multe despre masina ta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR