cosmysaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 1.7 ecoflex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am un opel astra 1.7 ecoflex, 2009, 150000km, Caravan si oscileaza relantiul si pana se incalzeste are o tremurare motorul la o turatie mai mica de 2000 rpm.A fost facut un test, dar a zis ca nu are functii pt. motorul acesta! A zis sa merg la reprezentanta sa fac o invatare de injectoare.Acum as dori sa aflu cauza mai precisa , injectoarele sunt de vina sau regulatorul de presiune sau cum as putea sa-mi dau seama. Masina are injectoare delphi. Dupa ce masina se incalzeste, acea trepidatie dispare dar ramane oscilarea relantiului, care pur si simplu uneori galopeaza( 800/900rpm). Trebuie sa zic ca am recurs la cumpararea unei solutii de curatat injectoare(duralube) dar nu am apucat sa merg foarte multi km; am curatat Egr-ul si a dat impresia ca s-a remediat problema, dar a revenit a doua zi. Am desfacut si regulatorul de presiune suflandu-l si montandu-l la loc.
Vreau sa stiu ce am de facut, repar injectoarele sau cumpar regulatorul de presiune, doua operatiuni la fel de scumpe....!!!!!
Vreau sa stiu ce am de facut, repar injectoarele sau cumpar regulatorul de presiune, doua operatiuni la fel de scumpe....!!!!!
cosmysaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 1.7 ecoflex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
cosmysaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 1.7 ecoflex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut. Trebuie in primul rand sa faci o diagnoza si sa vezi ce valori nu sunt bune. Este suficient si un op-com dar persoana care se uita trebuie sa stie ce valori sunt normale. Daca doar se limiteaza la citit erori nu faci nimic.
Poti sa faci o inregistrare cu op-com si sa o postezi, am impresia ca exista chiar un topic special in care poti posta.
Problema ta este prea generala ca sa te ajute cineva aici. Daca erai in Bucuresti eds service era cea mai buna optiune.
Cauta un service care se pricepe la opel, care are tech2. Daca te apuci sa schimbi piese la ghici risti sa dai foarte multi bani degeaba.
Nu stiu ce 1.7 este ecoflexul tau. Mergi pe la intalniri, poate gasesti pe cineva dispus sa te ajute si sa incerci piese de la el la tine.
Poti sa faci o inregistrare cu op-com si sa o postezi, am impresia ca exista chiar un topic special in care poti posta.
Problema ta este prea generala ca sa te ajute cineva aici. Daca erai in Bucuresti eds service era cea mai buna optiune.
Cauta un service care se pricepe la opel, care are tech2. Daca te apuci sa schimbi piese la ghici risti sa dai foarte multi bani degeaba.
Nu stiu ce 1.7 este ecoflexul tau. Mergi pe la intalniri, poate gasesti pe cineva dispus sa te ajute si sa incerci piese de la el la tine.
cosmysaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 1.7 ecoflex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
am ajuns la altcineva ( stefan Pitesti, Gavana) care mi-a zis ca are ce-i trebuie sa-mi faca o diagnoza, a stat cu laptopul pe masina 30 min ca sa-mi zica ca nu are erori masina, neputand sa-mi faca graficul injectoarelor.....eu spunandui ca am mai fost la cineva care la fel nu a avut functii pentru motorul meu....tot a avut tupeul sa-mi ceara 50 ron pentru nimic. Cum ori putea unii sa ceara bani pe nimic.
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu e de mirare...in Romania sunt fel de fel de "mecanici priceputi" care iti cer o avere pentru o defectiune minora, pentru care deasemenea trebuie sa schimbi jumate de masina.
La problema ta cred ca cel mai bine e sa cauti o reprezentanta opel, masina fiind destul de noua,nu multi se pricep sau au intalnit probleme. Ai putea incerca si varianta lui "Nisip",poate ai drum prin Bucuresti.
Nu cred ca te-am ajutat prea mult,dar am incercat sa imi spun parerea..sper ca nu am deranjat pe nimeni
La problema ta cred ca cel mai bine e sa cauti o reprezentanta opel, masina fiind destul de noua,nu multi se pricep sau au intalnit probleme. Ai putea incerca si varianta lui "Nisip",poate ai drum prin Bucuresti.
Nu cred ca te-am ajutat prea mult,dar am incercat sa imi spun parerea..sper ca nu am deranjat pe nimeni
cosmysaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 1.7 ecoflex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
De regula, ce-ai zis tu acolo...regulatorul de presiune din rampa si injectoarele fac probleme mai ales la pornirea la cald, din ce vad ca ai scris...de fapt tie masina iti porneste fara probleme, atat la rece cat si la cald, doar ca vibreaza pana se incalzeste si dupa aia dispar vibratile . Ce n-am inteles prea bine...iti oscileaza relantuiul dar...doar acul in bord sau se simte si motorul ...?
Deci, un prim sfat..evita reprezentantele romanesti oricum s-ar numi ele...Numarul doi, poate n-ai curatat foarte bine EGR-ul, pe langa acesta se mai curata si galeria de admisie...daca vrei sa faci treaba pana la capat. Numarul 3, citeste pe forum si incearca sa gasesti pe cineva cat mai aproape de tine care are habar ce vede pe tester...sunt destui, nu astepta sa-ti dea cineva indicatii mura-n gura, folosesti functia "cauta" si citesti tot ce poti in topicurile cu probleme similare cu a ta si motoare similare si tot acolo vei vedea si cine se pricepe. Dupa ce ai gasit persoana, vezi cum faci sa iei legatura, pe forum, pe mesaj privat...etc si mergi la o diagnoza. Mai repede dai bani pe ceva motorina decat pe piese aiurea sau prin reprezentante care-ti fac..."invatarea la injectoare"
Bafta.
Deci, un prim sfat..evita reprezentantele romanesti oricum s-ar numi ele...Numarul doi, poate n-ai curatat foarte bine EGR-ul, pe langa acesta se mai curata si galeria de admisie...daca vrei sa faci treaba pana la capat. Numarul 3, citeste pe forum si incearca sa gasesti pe cineva cat mai aproape de tine care are habar ce vede pe tester...sunt destui, nu astepta sa-ti dea cineva indicatii mura-n gura, folosesti functia "cauta" si citesti tot ce poti in topicurile cu probleme similare cu a ta si motoare similare si tot acolo vei vedea si cine se pricepe. Dupa ce ai gasit persoana, vezi cum faci sa iei legatura, pe forum, pe mesaj privat...etc si mergi la o diagnoza. Mai repede dai bani pe ceva motorina decat pe piese aiurea sau prin reprezentante care-ti fac..."invatarea la injectoare"
Bafta.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cosmysaru a scris:am ajuns la altcineva ( stefan Pitesti, Gavana) care mi-a zis ca are ce-i trebuie sa-mi faca o diagnoza, a stat cu laptopul pe masina 30 min ca sa-mi zica ca nu are erori masina, neputand sa-mi faca graficul injectoarelor.....eu spunandui ca am mai fost la cineva care la fel nu a avut functii pentru motorul meu....tot a avut tupeul sa-mi ceara 50 ron pentru nimic. Cum ori putea unii sa ceara bani pe nimic.
- Ai fost la Stefan Tolos ? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=95882
- Daca ai ocazia, incearca de proba alt senzor de turatie volanta (crankshaft).
- Ce cod de motor ai ?
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Fa-i un test de injectoare si du-te intr-o reprezentanta care poate sa rezolve probleme de genul acesta. Daca te duci la fel si fel de autodidacti care cu o clona op-com diagnosticheaza masini ai sa o repari la sfantu asteapta.
Du-te in reprezentanta chiar daca e mai departe de tine eu iti recomand Di-Bas Fundeni sau Radacini Vitan din Bucuresti. Acolo sigur iti vei rezolva problema. Nu mai crede toate povestile spuse la gura sobei ca in reprezentante te seaca de bani sau ca serviciile sunt de proasta calitate. Cu banii pe care-i dai la fel si fel de priceputi ajungi sa constati ca mai bine dai un ban in serviceul autorizat Opel dar macar stai in fata.
Bafta
Fa-i un test de injectoare si du-te intr-o reprezentanta care poate sa rezolve probleme de genul acesta. Daca te duci la fel si fel de autodidacti care cu o clona op-com diagnosticheaza masini ai sa o repari la sfantu asteapta.
Du-te in reprezentanta chiar daca e mai departe de tine eu iti recomand Di-Bas Fundeni sau Radacini Vitan din Bucuresti. Acolo sigur iti vei rezolva problema. Nu mai crede toate povestile spuse la gura sobei ca in reprezentante te seaca de bani sau ca serviciile sunt de proasta calitate. Cu banii pe care-i dai la fel si fel de priceputi ajungi sa constati ca mai bine dai un ban in serviceul autorizat Opel dar macar stai in fata.
Bafta
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
Fugi de radacini vitan. Acolo m-am ales cu piese vechi si defecte pe masina noua in garantie. Atunci am descoperit ca protectia consumatorului nu are ce sa faca daca masina e pe firma.
Ca si sfat, nu de duce decat acolo unde poti sa vezi ce se face la masina iar mecanicul este capabil sa-ti explice de ce face ceea ce face si daca nu-ti rezolva problema nu platesti nimic.
Chiar daca nu te pricepi este extrem de simplu, de exemplu:
Mecanicul: este de la injectoare
Clientul: Ok sa se schimbe
Se schimba injectoarele si masina tot la fel face
Mecanicul: Este si de la electrovalva turbo
Clientul: Ok sa se schimbe
Se schimba si electrovalva si masina merge perfect
Clientul trebuie sa ceara sa se puna injectoarele vechi pe masina pentru ca exista 90% sanse sa fie bune.
Mecanicul trebuie sa anunte pretul manoperei in cazul in care injectoarele sunt defecte si trebuiesc puse iar cele noi. Trebuie sa nu ceara nici un ban pe manopera ce tine de injectoare si piese in cazul in care el a gresit si era doar de la electrovalva pe care am dat-o ca exemplu.
Din pacate in multe cazuri ramai cu banii dati aiurea pe piese care erau bune.
Scuze de off-topic.
Ca si sfat, nu de duce decat acolo unde poti sa vezi ce se face la masina iar mecanicul este capabil sa-ti explice de ce face ceea ce face si daca nu-ti rezolva problema nu platesti nimic.
Chiar daca nu te pricepi este extrem de simplu, de exemplu:
Mecanicul: este de la injectoare
Clientul: Ok sa se schimbe
Se schimba injectoarele si masina tot la fel face
Mecanicul: Este si de la electrovalva turbo
Clientul: Ok sa se schimbe
Se schimba si electrovalva si masina merge perfect
Clientul trebuie sa ceara sa se puna injectoarele vechi pe masina pentru ca exista 90% sanse sa fie bune.
Mecanicul trebuie sa anunte pretul manoperei in cazul in care injectoarele sunt defecte si trebuiesc puse iar cele noi. Trebuie sa nu ceara nici un ban pe manopera ce tine de injectoare si piese in cazul in care el a gresit si era doar de la electrovalva pe care am dat-o ca exemplu.
Din pacate in multe cazuri ramai cu banii dati aiurea pe piese care erau bune.
Scuze de off-topic.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat