- nicusor_sef89
- OP
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
- nicusor_sef89
- OP
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
- profes0rul
- **
- 87 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu e normal. Probabil EGR nu functioneaza. Daca este vorba de masina din semnatura banuiesc ca este vorba de EGR vacuumatic si nu electronic.
Are o membrana de vacuum. Functioneaza in regimuri grele de gaze fierbinti si toxice. La varsta ei probabil e fisurata si EGR nu functioneaza. In aceste conditii implicatiile sunt urmatoarele : motorul consuma mai mult, analizele la gaze nu au cum sa mai iasa la ITP, are tendinta 'sa dea in nas' la anumite manevre cand amestecul nu e bine calculat. Un EGR nou iese din discutie. Este enorm de scump si nici nu se prea gaseste. SH se gaseste la pret de nimic cca 50 ron. Trebuie insa probat . Astfel www.tiny.cc/egrtest
Are o membrana de vacuum. Functioneaza in regimuri grele de gaze fierbinti si toxice. La varsta ei probabil e fisurata si EGR nu functioneaza. In aceste conditii implicatiile sunt urmatoarele : motorul consuma mai mult, analizele la gaze nu au cum sa mai iasa la ITP, are tendinta 'sa dea in nas' la anumite manevre cand amestecul nu e bine calculat. Un EGR nou iese din discutie. Este enorm de scump si nici nu se prea gaseste. SH se gaseste la pret de nimic cca 50 ron. Trebuie insa probat . Astfel www.tiny.cc/egrtest
- nicusor_sef89
- OP
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
multumesc mult dar am inca o problema .acum ceva timp am vrut sa curat egr-ul si iac-ul dar nu am reusit decat pe cel din urma caci cele 2 suruburi de la egr nu am putut sa le desfac nici chiar (spre rusinea mea) nici cu o dalta mai "stirba" ca sa nu deteriorez hexagonu caci e posibil sa fie si murdar caci iac-ul a fost dezastruos
STIMA
STIMA
- profes0rul
- **
- 87 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Piulitele de la cele doua suruburi de la EGR intradevar se desfac greu. Temperatura mare din regiunea aia cocseaza urmele de rugina si murdarie pe filet si se poate dovedi dificila extragerea. Eu am folosit spray de degripare dat din belsug si lasat sa lucreze vreo 15 - 20 de minute . Ciocanirea cu o dalta stirba e o idee buna , dar numai pentru a provoca vibratii care sa macine rugina din filet . Folositi o cheie neaparat inelara si trebuie sa reusiti . Personal nu am incredere ca o curatire de IAC poate aduce beneficii. IAC joaca rolul unui jiglor de relanti. Daca ai relanti 'rotund' si 'pedala' nu ai de ce sa umpli acolo. De regula se uzeaza conul de inchidere si nu mai ai ce face decat sa il schimbi Cca 150 ron un IAC nou nu mi se pare o avere.
- nicusor_sef89
- OP
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
tocmai asta era ca nu mai tinea relanti-ul deloc chiar marisem si avansul miscand delcoul dar apoi mi-am luat inima in dinti si am desfacut iac-ul caci este o pozotie mai urata de desfacut si din mare lene nu aveam curaj dar dupa ce l-am curatat si-a nrevenit si acum sta rotund dar intrebarea mea despre egr a venit din cauza cacio uneori se intampla ceva ciudat de exemplu vreau sa depasesc si cand dau treapta inferioara in cazul in care nu am turatiile suficiente sau depasirea se face mai in scurt cand bag piciorul in ea mai intai pierde din vitezi si implicit din turatii adica da sa se opreasca si apoi imi detoneaza deodata brusc si din ce am citit ar cam fi de la egr si furtune crapate.STIMA
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Eu dupa ce am scos furtunul de la EGR,am putere mai mare la turatii joase si un raspuns mai bun la acceleratie,in sensul ca nu sta si se "gandeste"asa mult...Mie mi se pare ca a scazut si consumul dar poate si efect placebo totusi..Cat despre relanti,il aveam stabil si inainte si dupa ce am scos furtunul de la EGR.
- nicusor_sef89
- OP
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat