Ciprica
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
Dupa indelungi cautari pe forum nu am gasit nici o discutie asemanatoare cu problema mea.
Am o vectra C Z19 DT si de o perioada nu mai vrea sa mai traga.
Am curatat EGR , admisia , clapeta acceleratie si tot nu vrea.
Pana acum ceva timp tragea doar dupa ce se incalzea umpic motorul , dar acum nu mai trage deloc.
Nu imi aprinde nici un spion nici masina cu cheita .
Problema e ca nu intra turbina si mi se pare ca si in gol se tureaza umpic cam greu(nu sunt sigur aici , nu e ceva foarte sesizabil)
Masina nu da fum absolut deloc , porneste normal , relanti normal iar nenea mecanicul care sa ocupat de curatarea EGR si a restul de pe acolo a zis ca turbina arata foarte bine .
Dupa indelungi cautari pe forum nu am gasit nici o discutie asemanatoare cu problema mea.
Am o vectra C Z19 DT si de o perioada nu mai vrea sa mai traga.
Am curatat EGR , admisia , clapeta acceleratie si tot nu vrea.
Pana acum ceva timp tragea doar dupa ce se incalzea umpic motorul , dar acum nu mai trage deloc.
Nu imi aprinde nici un spion nici masina cu cheita .
Problema e ca nu intra turbina si mi se pare ca si in gol se tureaza umpic cam greu(nu sunt sigur aici , nu e ceva foarte sesizabil)
Masina nu da fum absolut deloc , porneste normal , relanti normal iar nenea mecanicul care sa ocupat de curatarea EGR si a restul de pe acolo a zis ca turbina arata foarte bine .
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Ciprica
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
satwien
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2012
- Mesaj Privat
Ciprica
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
lestoc
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2006 Z-C/DL11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2009
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cu o diagnoza opcom/tech2 . pot fi multe cauze, din care: boost pressure sensor (ala din admisie, e in spatele corpului EGR, prins pe admisie), electrovalva de control presiune turbo (in partea dreapta cum te uiti la motor, deasupra radiatorului, fix langa trager, ies 2 furtunase din ea) , sonda lambda, debitmetru, etc
- ady_adrian
- **
- 74 mesaje
- din 30 Jun 2012
- Astra 2006 Z19DTL
- Vaslui
ady_adrian
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2012
- Mesaj Privat
lestoc a scris:aceeiasi problema o am si eu ,, masina nu trage, am un opel Vectra C Z19DT, are demarajul greoi, cu ce sa incep sa verific? ms
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
- hiperul
- **
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Ciprica a scris:Multumesc de ajutor baieti , am aflat ce era.
Senzorul de presiune absoluta era dus.
Dupa schimbarea lui aseara masina trage cum trebuie.
200 RON senzorul Bosch si aia a fost
Senzorul de presiune absoluta era dus.
Dupa schimbarea lui aseara masina trage cum trebuie.
200 RON senzorul Bosch si aia a fost
Unde se afla acest senzor?
Rectific: l-am gasit ! e vorba de senzorul MAP...nu stiam ca i se zice si senzor de presiune absoluta
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
ady_adrian a scris:
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
Salutare!
E normal sa traga mai tare cu EGR-ul obturat, pentru ca tot fluxul de gaze de evacuare se duce in turbina. Poti merge cu el obturat mereu daca nu te deranjeaza eroarea din bord. Daca ai DPF, e chiar benefic pentru acesta si in plus nu ti se mai murdareste galeria de admisie.
@sylvyano Ce ai schimbat tu langa filtru de aer, este debitmetru, care este diferit de senzorul de presiune atmosferica si senzorul de boost.
Adi G.
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
sylvyano a scris:Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
cyberbob a scris:
Salutare!
E normal sa traga mai tare cu EGR-ul obturat, pentru ca tot fluxul de gaze de evacuare se duce in turbina. Poti merge cu el obturat mereu daca nu te deranjeaza eroarea din bord. Daca ai DPF, e chiar benefic pentru acesta si in plus nu ti se mai murdareste galeria de admisie.
@sylvyano Ce ai schimbat tu langa filtru de aer, este debitmetru, care este diferit de senzorul de presiune atmosferica si senzorul de boost.
Adi G.
ady_adrian a scris:
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
Salutare!
E normal sa traga mai tare cu EGR-ul obturat, pentru ca tot fluxul de gaze de evacuare se duce in turbina. Poti merge cu el obturat mereu daca nu te deranjeaza eroarea din bord. Daca ai DPF, e chiar benefic pentru acesta si in plus nu ti se mai murdareste galeria de admisie.
@sylvyano Ce ai schimbat tu langa filtru de aer, este debitmetru, care este diferit de senzorul de presiune atmosferica si senzorul de boost.
Adi G.
Am schimbat senzorul de presiune atmosferica nu debimetrul. E prins pe un suport mic cu un surub in stea (pe langa filtrul de aer si debimetru)
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Nu cunosc cum e amplasat la motorul tau senzorul de presiune atmosferica, si am crezut ca te referi la debitmetru.
Verifica si senzorul de presiune de pe galeria de admisie, poate fi si din cauza lui.
Adi G.
sylvyano a scris:(...)Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) (...)
Nu cunosc cum e amplasat la motorul tau senzorul de presiune atmosferica, si am crezut ca te referi la debitmetru.
Verifica si senzorul de presiune de pe galeria de admisie, poate fi si din cauza lui.
Adi G.