Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Ciprica

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.
Dupa indelungi cautari pe forum nu am gasit nici o discutie asemanatoare cu problema mea.
Am o vectra C Z19 DT si de o perioada nu mai vrea sa mai traga.
Am curatat EGR , admisia , clapeta acceleratie si tot nu vrea.
Pana acum ceva timp tragea doar dupa ce se incalzea umpic motorul , dar acum nu mai trage deloc.
Nu imi aprinde nici un spion nici masina cu cheita .
Problema e ca nu intra turbina si mi se pare ca si in gol se tureaza umpic cam greu(nu sunt sigur aici , nu e ceva foarte sesizabil)
Masina nu da fum absolut deloc , porneste normal , relanti normal iar nenea mecanicul care sa ocupat de curatarea EGR si a restul de pe acolo a zis ca turbina arata foarte bine .
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
*un pic !
  • Ciprica

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Raspunsul tau a fost de maximum de ajutor
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Lasa-l in pace, el e domnul perfect care a fost special angajat pe forum sa corecteze greselile de ortografie. Revenind la topic, simptomele sunt de debitmetru defect, incearca sa faci o proba cu un alt debitmetru si vezi ce-ti iese Wink
  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Filtrul de motorina este ok? Daca da, pune-i un tester pe ea si verifica presiunile pe turbina si pompa de motorina.
  • Ciprica

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de ajutor baieti , am aflat ce era.
Senzorul de presiune absoluta era dus.
Dupa schimbarea lui aseara masina trage cum trebuie.
200 RON senzorul Bosch si aia a fost Very Happy
  • lestoc

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2006 Z-C/DL11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
aceeiasi problema o am si eu ,, masina nu trage, am un opel Vectra C Z19DT, are demarajul greoi, cu ce sa incep sa verific? ms
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cu o diagnoza opcom/tech2 . pot fi multe cauze, din care: boost pressure sensor (ala din admisie, e in spatele corpului EGR, prins pe admisie), electrovalva de control presiune turbo (in partea dreapta cum te uiti la motor, deasupra radiatorului, fix langa trager, ies 2 furtunase din ea) , sonda lambda, debitmetru, etc
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
lestoc a scris:aceeiasi problema o am si eu ,, masina nu trage, am un opel Vectra C Z19DT, are demarajul greoi, cu ce sa incep sa verific? ms

Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ciprica a scris:Multumesc de ajutor baieti , am aflat ce era.
Senzorul de presiune absoluta era dus.
Dupa schimbarea lui aseara masina trage cum trebuie.
200 RON senzorul Bosch si aia a fost Very Happy


Unde se afla acest senzor?

Rectific: l-am gasit ! e vorba de senzorul MAP...nu stiam ca i se zice si senzor de presiune absoluta Very Happy
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?

Ms
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ady_adrian a scris:
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.


Salutare!

E normal sa traga mai tare cu EGR-ul obturat, pentru ca tot fluxul de gaze de evacuare se duce in turbina. Poti merge cu el obturat mereu daca nu te deranjeaza eroarea din bord. Daca ai DPF, e chiar benefic pentru acesta si in plus nu ti se mai murdareste galeria de admisie.

@sylvyano Ce ai schimbat tu langa filtru de aer, este debitmetru, care este diferit de senzorul de presiune atmosferica si senzorul de boost.

Adi G.
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sylvyano a scris:Salut,

Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?

Ms


Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:
ady_adrian a scris:
Salut.Aceeasi problema o am si eu la astra h z19dt.cand blochez egr cu tablita masina trage,cand nu are tabla nu...are intarziere mare la acceleratie.Am schimbat egr-ul cu unul nou si degeaba,intarzierea tot o am,doar ca nu mai da in nas decat in treapta a doua foarte rar.Nu stiu ce sa ii mai fac.


Salutare!

E normal sa traga mai tare cu EGR-ul obturat, pentru ca tot fluxul de gaze de evacuare se duce in turbina. Poti merge cu el obturat mereu daca nu te deranjeaza eroarea din bord. Daca ai DPF, e chiar benefic pentru acesta si in plus nu ti se mai murdareste galeria de admisie.

@sylvyano Ce ai schimbat tu langa filtru de aer, este debitmetru, care este diferit de senzorul de presiune atmosferica si senzorul de boost.

Adi G.

Am schimbat senzorul de presiune atmosferica nu debimetrul. E prins pe un suport mic cu un surub in stea (pe langa filtrul de aer si debimetru)
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

sylvyano a scris:(...)Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) (...)

Nu cunosc cum e amplasat la motorul tau senzorul de presiune atmosferica, si am crezut ca te referi la debitmetru. Smile
Verifica si senzorul de presiune de pe galeria de admisie, poate fi si din cauza lui.

Adi G.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR