- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am un sir de intrebari pe care o sa le aliniez mai jos:
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
Ultima modificare făcută de hiperul la Mar 13 Nov, 2012 7:12 pm
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
Ultima modificare făcută de hiperul la Mar 13 Nov, 2012 7:12 pm
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, la rece face si a mea y20dth, pana se incalzeste putin motorul zici ca are 20 de cai si nu 100. M-am invatat si cand e rece sunt foarte atent cu ea ....asa cum poate. Asa cum spunea colegul verifica cu op comul cat presiunea scoasa de turbina si cea ceruta de ecu. Spuneai ca ai avut un furtun la turbo spart, poti verifica tot traseul turbo-intercooler-admisie sa nu cumva sa ai scapari.
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Nu neaparat, de exemplu eu aveam o gaura in tubul de plastic ce se afla pe traseul turbo -intercooler si nu dadea nici o eroare, in schimb nu tragea cum trebuie si asa cum ar fi fost normal scotea fum negru. Poti verifica asa: scoti furtunul de pe teava ce vine de ;a turbo si sufli pe el cu gura in timp ce altcineva sau poti chiar tu obtureaza cu palma gura de la furtunul gros ala ce intra in admisie. Daca scapa o sa il auzi cum pasaie.
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
E ADEVARAT ce spune tipul asta aici? (Referitor la bujii)
Re: Nu mai trage
Reply Contact
Stimati prieteni ,vizavi de acest defect i-mi permit sa fac citeva precizari
1 POMPA DE INJECTIE poate fi sarita de la punct cu un dinte in fata sau in spate .
2 DACA supapa EGR NU FUNCTIONEAZA scoate fum negru in DRACI
3 CATALIZATORUL poate fi infundat
4 SONDA LAMDA poate fi defecta
5 POATE FI o defectiune la nivelul computerului de la pompa de injectie sau a softului
6 POATE fi o defectiune a computerului general sau a softului
7 POT fi dereglate injectoarele ,pot fi probleme cu bujiile incandescente
8 TURBOSUFLANTA defecta
9 ADMISIA AERULUI obstructionata ,interculer infundat
Re: Nu mai trage
Reply Contact
Stimati prieteni ,vizavi de acest defect i-mi permit sa fac citeva precizari
1 POMPA DE INJECTIE poate fi sarita de la punct cu un dinte in fata sau in spate .
2 DACA supapa EGR NU FUNCTIONEAZA scoate fum negru in DRACI
3 CATALIZATORUL poate fi infundat
4 SONDA LAMDA poate fi defecta
5 POATE FI o defectiune la nivelul computerului de la pompa de injectie sau a softului
6 POATE fi o defectiune a computerului general sau a softului
7 POT fi dereglate injectoarele ,pot fi probleme cu bujiile incandescente
8 TURBOSUFLANTA defecta
9 ADMISIA AERULUI obstructionata ,interculer infundat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Nu neaparat, de exemplu eu aveam o gaura in tubul de plastic ce se afla pe traseul turbo -intercooler si nu dadea nici o eroare, in schimb nu tragea cum trebuie si asa cum ar fi fost normal scotea fum negru. Poti verifica asa: scoti furtunul de pe teava ce vine de ;a turbo si sufli pe el cu gura in timp ce altcineva sau poti chiar tu obtureaza cu palma gura de la furtunul gros ala ce intra in admisie. Daca scapa o sa il auzi cum pasaie.
Incep sa cred si eu ca futunul pe care l-am pus e de vina...Cel original era mai gros...asta e moale...(e din ala de apa)...Plus ca are si ceva crapaturi in zona colierelor...e posibil in momentul cand vine presiune sa l umfle si sa piarda pe langa coliere...O sa l schimb si pe asta...oricum l am pus mai mult provizoriu...
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
hiperul a scris:Am un sir de intrebari pe care o sa le aliniez mai jos:
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
REZOLVARI:
1.am vazut ca mai face destul de rar...cand e motorul rece...ramane sa vedem care e cauza...
2.am inteles ca e normal sa faca lucrul asta la modelul de cutie de viteze pe care o am...
3.Schimbati statia de alimentare...Motorina pare a fi una dintre cauze...A doua cauza: NU VA JUCATI NICIODATA cu debitmetrul...lasa-ti trucurile ca nu folosesc la nimic...e doar vraja aceea de moment...
4.cred ca am o pierdere de aer pe undeva...cu treapta a 4 a se aude ca si cum ar pierde aer pe undeva...am observat asta fara sa vreau terminandu-se cd-ul ...banuiesc ca pierde pe langa unul dintre colierele de la furtunul de turbo...altfel nu mi explic pe unde mai ales ca nu mi se aprinde martorul in bord (masina+cheia)...astept o zi calduroasa sa mi bag nasul mai adanc...
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
hiperul a scris:
Incep sa cred si eu ca futunul pe care l-am pus e de vina...Cel original era mai gros...asta e moale...(e din ala de apa)...Plus ca are si ceva crapaturi in zona colierelor...e posibil in momentul cand vine presiune sa l umfle si sa piarda pe langa coliere...O sa l schimb si pe asta...oricum l am pus mai mult provizoriu...
ianc sergiu a scris:Nu neaparat, de exemplu eu aveam o gaura in tubul de plastic ce se afla pe traseul turbo -intercooler si nu dadea nici o eroare, in schimb nu tragea cum trebuie si asa cum ar fi fost normal scotea fum negru. Poti verifica asa: scoti furtunul de pe teava ce vine de ;a turbo si sufli pe el cu gura in timp ce altcineva sau poti chiar tu obtureaza cu palma gura de la furtunul gros ala ce intra in admisie. Daca scapa o sa il auzi cum pasaie.
Incep sa cred si eu ca futunul pe care l-am pus e de vina...Cel original era mai gros...asta e moale...(e din ala de apa)...Plus ca are si ceva crapaturi in zona colierelor...e posibil in momentul cand vine presiune sa l umfle si sa piarda pe langa coliere...O sa l schimb si pe asta...oricum l am pus mai mult provizoriu...
Am gasit la serviciu ...(fara sa vreau...mi-a sarit in ochi)...un furtun care cred ca s-ar potrivi de minune in locul celui de turbo:D...foarte gros...trec undeva la 10 bari prin el...(aer)....Ramane sa vad daca pot sa-l prind cu coliere...ma apuc de business daca imi iese asta )
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
ce sa se fisureze? furtunele de la intercooler sau intercoolerul? se schimba zgomotul in momentul cand accelerez...am observat asta intr-3a si a-4-a dar nu cred ca are nicio treaba cu intercoolerul...aerul vine din turbina in intercooler nu invers...deci turbina da demarajul nu intercoolerul...parerea mea
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
florin38 a scris:Verifica si furtunasele acelea subtiri , inlocuieste furtunul gros cu unul corespunzator si schimba filtrul de motorina
Le-am verificat pe toate...pe langa faptul ca sunt tari si nu pot sa mi dau seama daca e crapat vreunu ,mai au si praf pe ele...
Pe cel gros o sa l inlocuiesc...doar ca inca mai caut unu de care sa fiu multumit....
Filtrul de motorina l-am schimbat acum 1 luna....O sa l schimb si pe cel de aer...