- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...😃
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
Ultima modificare făcută de hiperul la Mar 13 Nov, 2012 8:12 pm
mirel_ch
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 451 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 451
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 451 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 451
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Re: Nu mai trage
Reply Contact
Stimati prieteni ,vizavi de acest defect i-mi permit sa fac citeva precizari
1 POMPA DE INJECTIE poate fi sarita de la punct cu un dinte in fata sau in spate .
2 DACA supapa EGR NU FUNCTIONEAZA scoate fum negru in DRACI
3 CATALIZATORUL poate fi infundat
4 SONDA LAMDA poate fi defecta
5 POATE FI o defectiune la nivelul computerului de la pompa de injectie sau a softului
6 POATE fi o defectiune a computerului general sau a softului
7 POT fi dereglate injectoarele ,pot fi probleme cu bujiile incandescente
8 TURBOSUFLANTA defecta
9 ADMISIA AERULUI obstructionata ,interculer infundat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Incep sa cred si eu ca futunul pe care l-am pus e de vina...Cel original era mai gros...asta e moale...(e din ala de apa)...Plus ca are si ceva crapaturi in zona colierelor...e posibil in momentul cand vine presiune sa l umfle si sa piarda pe langa coliere...O sa l schimb si pe asta...oricum l am pus mai mult provizoriu...
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
1.De la un timp am observat ca intra greu in a-3-a?
(Mai intra greu si inainte dar doar in a-1-a)
2.Cand schimb din a-1-a in a-2-a parca agata ceva pe la jumatatea cursei...cateodata se aude si un tacanit...ca si cum ai desface dopul unei sticle de bere...😃
3.La plecarea de pe loc( in special cand e motorul rece) cand ridic piciorul de pe ambreiaj da sa moara motorul cateodata...A fost nevoie de cateva ori sa calc si a doua oara ambreiajul sa nu moara...
4.Parca masina nu mai are vlaga de acum 1 an de zile sa zicem...Am incercat si cu motorina EVO ...cu care tragea nemaipomenit...Parca mai prost are demarajul...A-1-a si a-2-a parca se mai infige...dar cand ii dau a-3-a si a-4-a parca avanseaza greu acul pe kilometraj...Cand ii dau a-3a parca ii baga aer cu portia turbina...indiferent la ce turatie schimb viteza...
SPECIFIC:
Inainte de asta am avut furtunul spart cel de la turbo la intercooler...Dupa ce l-am schimbat cu altul(parca e mai subtire) am observat diferenta majora de demaraj...
Am curatat atat EGR-ul cat si galeria de admisie...Motorul parca respira mai bine...Dar tot nu trage...
Am pus si OP COM-ul pe ea....O singura eroare...Malfunction Motor si parca avea si un cod ...Ce inseamna?
Am de gand sa-i schimb uleiul+filtrul de aer...Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru sa vedem daca face la fel...O sa-i schimb si antigelul...Nu e schimbat de cel putin 1 an jumate...Daca tot asa face ma bate gandul ca e de vina sonda lambda...sau filtrul de particule...Excludem din start turbina...O simt cum lucreaza intr-a-2a...
Ma gandesc ca in momentul cand am curatat galeria si Egr-ul ...cand am amortsat pompa de motorina...a scos o groaza de fum...Sa nu cumva sa se fi infundat sonda? E posibil?
REZOLVARI:
1.am vazut ca mai face destul de rar...cand e motorul rece...ramane sa vedem care e cauza...
2.am inteles ca e normal sa faca lucrul asta la modelul de cutie de viteze pe care o am...
3.Schimbati statia de alimentare...Motorina pare a fi una dintre cauze...A doua cauza: NU VA JUCATI NICIODATA cu debitmetrul...lasa-ti trucurile ca nu folosesc la nimic...e doar vraja aceea de moment...
4.cred ca am o pierdere de aer pe undeva...cu treapta a 4 a se aude ca si cum ar pierde aer pe undeva...am observat asta fara sa vreau terminandu-se cd-ul 😃 ...banuiesc ca pierde pe langa unul dintre colierele de la furtunul de turbo...altfel nu mi explic pe unde mai ales ca nu mi se aprinde martorul in bord (masina+cheia)...astept o zi calduroasa sa mi bag nasul mai adanc... 😛
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Incep sa cred si eu ca futunul pe care l-am pus e de vina...Cel original era mai gros...asta e moale...(e din ala de apa)...Plus ca are si ceva crapaturi in zona colierelor...e posibil in momentul cand vine presiune sa l umfle si sa piarda pe langa coliere...O sa l schimb si pe asta...oricum l am pus mai mult provizoriu...
Am gasit la serviciu ...(fara sa vreau...mi-a sarit in ochi)...un furtun care cred ca s-ar potrivi de minune in locul celui de turbo:D...foarte gros...trec undeva la 10 bari prin el...(aer)....Ramane sa vad daca pot sa-l prind cu coliere...ma apuc de business daca imi iese asta 😊)
- ianc sergiu
- **
- 451 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 451
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 300 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Le-am verificat pe toate...pe langa faptul ca sunt tari si nu pot sa mi dau seama daca e crapat vreunu ,mai au si praf pe ele...
Pe cel gros o sa l inlocuiesc...doar ca inca mai caut unu de care sa fiu multumit....
Filtrul de motorina l-am schimbat acum 1 luna....O sa l schimb si pe cel de aer...