georgescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
eu am vopsit-o, am schimbat vreo 3 seturi de roti, 2 suspensii sport, tuning motor, exterior, 2 cd payer-e, 1 statie JBL, 2 boxe JBL, 4boxe kenwood, 1 subwoofer Pioneer, 3 motoare(1 turbo), planetare, de 8 ori schimbate: supapele/ghidurile/semeringurile/1 segmentare/nenumarate schimburi de ulei/curele/placute de frana/2 alternatoare/3 electromotoare/2pompe de benzina etc la motorul vechi. si multe altele.
totalul depaseste 3k euro. mai bine imi iau mercedes
totalul depaseste 3k euro. mai bine imi iau mercedes
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cam 1200 euro in cond. in care pana acum am schimbat:
-modul aprindere
-limitator presiune in rampa
-fise bujii
-tampoane motor
-toba intermediara
-flanse amortizoare fata
-bielete directie fata
-bucse spate
-amortizoare spate
Nu am pus la socoteala schimburi ulei, filtre, bujii (consumabile) iar perioada este iulie 2002-prezent. Oricum bani de una noua n-am avut cand am luat-o si pana ajung la cat as fi dat daca luam una noua de acelasi tip mai e cale lunga...
-modul aprindere
-limitator presiune in rampa
-fise bujii
-tampoane motor
-toba intermediara
-flanse amortizoare fata
-bielete directie fata
-bucse spate
-amortizoare spate
Nu am pus la socoteala schimburi ulei, filtre, bujii (consumabile) iar perioada este iulie 2002-prezent. Oricum bani de una noua n-am avut cand am luat-o si pana ajung la cat as fi dat daca luam una noua de acelasi tip mai e cale lunga...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- amortizoare fata/spate (spuneti-mi de flansele alea - care sunt/cum se zice in engleza)
- intinzator curea accesorii
- bieleta antiruliu
- un intinzator la directie (cand era directia intr-o parte la maxim scartia ingrozitor)
- niste diode (nu stiu exact cate) + regulator tensiune
- anvelope fata
- semnalizator lateral
- consumabile
- intinzator curea accesorii
- bieleta antiruliu
- un intinzator la directie (cand era directia intr-o parte la maxim scartia ingrozitor)
- niste diode (nu stiu exact cate) + regulator tensiune
- anvelope fata
- semnalizator lateral
- consumabile
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca masina cand am cumparat-o printre multe altele avea montata suspensie sport eu am mai investit/pierdut cu:
1- Reconditionat motor 400 E;
2 Reconditionat caroserie +vopsitorie 300 E;
3 Jante + cauciucuri 600 E;
4 Modificare interior (Astra F) +ceasuri Bord Vectra 4x4 200 E;
5 Alarma 150 E;
6 Muzica 350 E.
Ar mai fi si alte investitii legate de masina cum ar fi alte doua masini pentru piese, inca un motor, cutii de viteze...
1- Reconditionat motor 400 E;
2 Reconditionat caroserie +vopsitorie 300 E;
3 Jante + cauciucuri 600 E;
4 Modificare interior (Astra F) +ceasuri Bord Vectra 4x4 200 E;
5 Alarma 150 E;
6 Muzica 350 E.
Ar mai fi si alte investitii legate de masina cum ar fi alte doua masini pentru piese, inca un motor, cutii de viteze...
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
set roti de iarna cu cauciucuri aduse din germania impecabile( pe 14) 140 euro.
tastele de la CD CDR-500 80 Euro ( cea originala am pierdut-o din buzunar...
kit distributie adus complet din germania - 120 Euro
pompa de apa - de la di-bas - 80 euro
Placute frana fata -spate 120 euro-dibas
Uleiuri xxx-de 2 ori pana acum
filtru polen 1+filtruulei 2+filtru benzina 2 xxx
Antigel
2 becuri marsarier
manopere xxx
z18xe
tastele de la CD CDR-500 80 Euro ( cea originala am pierdut-o din buzunar...
kit distributie adus complet din germania - 120 Euro
pompa de apa - de la di-bas - 80 euro
Placute frana fata -spate 120 euro-dibas
Uleiuri xxx-de 2 ori pana acum
filtru polen 1+filtruulei 2+filtru benzina 2 xxx
Antigel
2 becuri marsarier
manopere xxx
z18xe
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
IN 3 LUNI DE CAND O AM, TOATE LA UNION MOTORS :
Alarma : 150 E
Bielete antiruliu 70 E : (2.700.000 lei)
Filtru aer GM : 20 E (715.000 lei + 100.000 lei manopera)
3 Becuri bord arse + intins cablu frana mana : 25 E
Ulei+f.ulei+f.motorina+manopera : 70 E (1.800.000 lei + 300.000 lei + 400.000 lei + 300.000 lei)
Capat fals toba : 30 E (1.200.000 lei)
Alarma : 150 E
Bielete antiruliu 70 E : (2.700.000 lei)
Filtru aer GM : 20 E (715.000 lei + 100.000 lei manopera)
3 Becuri bord arse + intins cablu frana mana : 25 E
Ulei+f.ulei+f.motorina+manopera : 70 E (1.800.000 lei + 300.000 lei + 400.000 lei + 300.000 lei)
Capat fals toba : 30 E (1.200.000 lei)
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Pai mi-e cam lene sa ma uit acum pe Jurnalul de intretinere Opel Vectra A deschis de mine la forumul Vectra...
Dar in mare, toate micile reparatii si inlocuiri de consumabile, m-au dus pana in 250E.
-fuzeta dreapta spate
-rulmenti dr spate
-sudat toba
-diagnosticat motor
-curatat injectoare
-schimbat filtru ulei si ulei
-cumparat tampoane motor (nu le-am mai pus)
-schimbat filtru de aer si cumparat filtru de benzina (il pun luni)
-schimbat bujii si fise bujii
...restul deja am inceput sa uit!
Oricum, nu mi se pare o masina scumpa, chiar deloc!
Iar cand am intrat in vechea Dacie, m-am speriat, zau asa!
Dar in mare, toate micile reparatii si inlocuiri de consumabile, m-au dus pana in 250E.
-fuzeta dreapta spate
-rulmenti dr spate
-sudat toba
-diagnosticat motor
-curatat injectoare
-schimbat filtru ulei si ulei
-cumparat tampoane motor (nu le-am mai pus)
-schimbat filtru de aer si cumparat filtru de benzina (il pun luni)
-schimbat bujii si fise bujii
...restul deja am inceput sa uit!
Oricum, nu mi se pare o masina scumpa, chiar deloc!
Iar cand am intrat in vechea Dacie, m-am speriat, zau asa!
- mirciulica
- **
- 78 mesaje
- din 16 Feb 2005
- baia mare
mirciulica
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: baia mare
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
la mine nu a fost cazul de un jurnal de intretinere pt ca dupa o luna de la cumpare am bagat-o in service
1.Schimbat ulei (am pus texaco 10w40)+filtru de ulei = 1.000.000 lei
2.garnitura de chiuloasa = 1.300.000 lei
3.rectificat chiuloasa = 1.700.000 lei
4.ax cu came = 2.500.000lei (second)
5.culbutori (6)= 100.000lei/ buc (second)
6.tachetzi (6) = gratis
7.curea de distributie (bosh)= 950.000 lei
8. bujii 4 (bosh)= 150.000/buc
9.completat ulei pt. servo= (1 l de ulei 100.000lei - nu stiu marca, ceva de prin metro)
10.completat ulei in cutie (esso)=1l de ulei cred 95.000 - tot de metro
manopera = 3.500.000 lei
Cam mult in prima luna. E drept ca de atunci nu am mai facut nimic la ea. Dar mai trebuie schimbat filtru de aer, filtru de polen si cel de motorina (vreau eu). Plus de asta trebuie reschimbat filtru de ulei pt ca curge pe linga el pe undeva, am impresia ca e cam mic ca dimensiuni??? deocamdata completez cu ulei asa putzin cite putzin.
masina a stat 1 luna in service. problema a fost ca din cauza pierderii de ulei si din cauza neatentiei mele legat de piererea de ulei am mai facut inca o data aproape toate schimbarile astea dupa fix 1 luna. atunci am fost distrus am zis ca o dau si gata ma scap de ea. Mi-am revenit in cele din urma si m-am dus la mecanic cu o falca in cer si una in pamint si dupa un scandal sanatos asa, mi-a refacut toata treaba (- bujii), inca o data, dar pe gratis. Acuma motorul e ok, toarce. Stiu ca merge da nu stiu cum e normal sa mearga . Tre sa merg la un tester sa vad.
Am mai schimbat becurile de la bord, dar ulterior, toate becurile au costat 200.000 lei, le-am pus eu da tot nu merg . poate am un fir intrerupt pe undeva, sau un scurt?
ideea e ca as putea umple o pagina cu toata istoria reparatiei, pt ca mecanici sunt smecheri, mai ales cu un nepriceput! dar probabil prin topice o sa ma introduc si eu sa mai dau sfaturi unora care poate aud simtomele asa cum le-am auzit eu la masina mea, vorba unui forumist de pe aici (hilll, hilll, cirrr,cirrr, tra,tra, etc.) Tuning in toata regula nu e asta e!
de prin iunie dor o sa inceapa imbunatatirule. pina atunci stau si mai string banutzi!
1.Schimbat ulei (am pus texaco 10w40)+filtru de ulei = 1.000.000 lei
2.garnitura de chiuloasa = 1.300.000 lei
3.rectificat chiuloasa = 1.700.000 lei
4.ax cu came = 2.500.000lei (second)
5.culbutori (6)= 100.000lei/ buc (second)
6.tachetzi (6) = gratis
7.curea de distributie (bosh)= 950.000 lei
8. bujii 4 (bosh)= 150.000/buc
9.completat ulei pt. servo= (1 l de ulei 100.000lei - nu stiu marca, ceva de prin metro)
10.completat ulei in cutie (esso)=1l de ulei cred 95.000 - tot de metro
manopera = 3.500.000 lei
Cam mult in prima luna. E drept ca de atunci nu am mai facut nimic la ea. Dar mai trebuie schimbat filtru de aer, filtru de polen si cel de motorina (vreau eu). Plus de asta trebuie reschimbat filtru de ulei pt ca curge pe linga el pe undeva, am impresia ca e cam mic ca dimensiuni??? deocamdata completez cu ulei asa putzin cite putzin.
masina a stat 1 luna in service. problema a fost ca din cauza pierderii de ulei si din cauza neatentiei mele legat de piererea de ulei am mai facut inca o data aproape toate schimbarile astea dupa fix 1 luna. atunci am fost distrus am zis ca o dau si gata ma scap de ea. Mi-am revenit in cele din urma si m-am dus la mecanic cu o falca in cer si una in pamint si dupa un scandal sanatos asa, mi-a refacut toata treaba (- bujii), inca o data, dar pe gratis. Acuma motorul e ok, toarce. Stiu ca merge da nu stiu cum e normal sa mearga . Tre sa merg la un tester sa vad.
Am mai schimbat becurile de la bord, dar ulterior, toate becurile au costat 200.000 lei, le-am pus eu da tot nu merg . poate am un fir intrerupt pe undeva, sau un scurt?
ideea e ca as putea umple o pagina cu toata istoria reparatiei, pt ca mecanici sunt smecheri, mai ales cu un nepriceput! dar probabil prin topice o sa ma introduc si eu sa mai dau sfaturi unora care poate aud simtomele asa cum le-am auzit eu la masina mea, vorba unui forumist de pe aici (hilll, hilll, cirrr,cirrr, tra,tra, etc.) Tuning in toata regula nu e asta e!
de prin iunie dor o sa inceapa imbunatatirule. pina atunci stau si mai string banutzi!
Ioan Paul
- Mesaje scrise: 98
- Locatie:
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
Eu am schimbat, la 60000 km, cureaua de transmisie(ContiTech, CT 1014 - 13 adusa din G), plus rolele de intindere (1900000 + 2700000), simering cutie distributie (290000), filtru motorina P732x (Bosch) adus din G), testare pe calculator (aici am vazut ca a detectat zero erori la motor, dar nu a aratat ce a verificat) + manoperapera (1900000, mai putin testarea pe care nu am platit-o).
Urmeaza placutele de frana, (1400000-1900000) + si probabil, nu stiu daca trebuie, uleiurile, (mai putin cel de motor) + manopera.
Urmeaza placutele de frana, (1400000-1900000) + si probabil, nu stiu daca trebuie, uleiurile, (mai putin cel de motor) + manopera.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
In decurs de 1 an de cand am cumparat masina nu am schimbat nimic inafara de cauciucurile fata, curele si ulei = aprox. 7 mil. lei
Apoi, am schimbat pompa de apa, caloriferul de caldura bucsele de la bascule, pivotii (mai mergeau destul dar mi i-a dat un unchi pe gratis ca el a vandut vectra lui fara sa-i schimbe), amortizoarele spate, cauciucurile spate, toba finala (nu era cazul dar am vrut de inox). = aprox. 20 mil. lei cu manopera cu tot.
Reparatia pasajelor spate (care erau ruginite) m-a costat aprox. 8 mil. lei cu tot cu vopsea.
+ mp3 player 8 mil.
In total cam 1100 euro in 3 ani si 2 luni
Apoi, am schimbat pompa de apa, caloriferul de caldura bucsele de la bascule, pivotii (mai mergeau destul dar mi i-a dat un unchi pe gratis ca el a vandut vectra lui fara sa-i schimbe), amortizoarele spate, cauciucurile spate, toba finala (nu era cazul dar am vrut de inox). = aprox. 20 mil. lei cu manopera cu tot.
Reparatia pasajelor spate (care erau ruginite) m-a costat aprox. 8 mil. lei cu tot cu vopsea.
+ mp3 player 8 mil.
In total cam 1100 euro in 3 ani si 2 luni
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
Parbriz (a fost spart cand am luat-o) --cam 150E
Cap planetara (fatza stanga) -- 80E
Butuc pe spate(rulment) --- ~80E
Amortizoare spate ---- 70E
Sonda lamda ---- 70E
Galerie(sh) --- 50E
Placutze frana spate -- 15E
Curea distributie -- 40E
----------------------------------------
Aproxiamtiv 500E in aproape 2 ani..
urmeaza
------------
Fuel tank vent valve ------- 30E
Compresor ac. --------- 150E (la dezmembrari) (al meu huruie..stie cineva ..se poate repara? thx)
cine stie ----------- 200E(sper)
------------------------------------------------
Cap planetara (fatza stanga) -- 80E
Butuc pe spate(rulment) --- ~80E
Amortizoare spate ---- 70E
Sonda lamda ---- 70E
Galerie(sh) --- 50E
Placutze frana spate -- 15E
Curea distributie -- 40E
----------------------------------------
Aproxiamtiv 500E in aproape 2 ani..
urmeaza
------------
Fuel tank vent valve ------- 30E
Compresor ac. --------- 150E (la dezmembrari) (al meu huruie..stie cineva ..se poate repara? thx)
cine stie ----------- 200E(sper)
------------------------------------------------
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat