Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pun eu tid-ul la bataie pentru teste ! Il am dat jos deja ! Gabi nu ti-am raspuns ca eram plecat din tara , te sun eu maine Smile
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ufff... s-au separat topicurile si nu am mai primit email ca aici s-a mai scris... Marius, chiar ma oftic ca abia acum citesc mesajul tau, saptamana asta chiar am avut timp liber... Sper sa-mi fac timp sa verific ce ai trecut acolo in tabel, sper sa mearga, incep mai intai cu firul de consum, bineinteles Wink
maiandrei a scris:Bafta la modificari sau... poate vii intr-o zi la garaj sa ne ocupam impreuna.
Eu asta intentionez, numai sa mai cumpar niste timp liber Very Happy - o sa incerc sa trag firul prin exterior, sa nu ma chinui degeaba, daca trece de proba - "tras fir consum" continuam tutorialul Wink
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pe mine m-a ajutat catalin de la dibas cu BC-ul dar nu areusit saracul sa faca decat sa imi arate viteza medie si km parcursi.imi arata si consumul si range-ul da e total eronat.imi arata consumul instant la relanti undeva la 4.1 %.si in viteza depaseste 25% .mentionez ca am z13 dt cu gid, navigatie monocrom mare.se baga cineva sa incerce sa-mi faca sa functioneze corect BC-ul?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Inteleg ca nimeni nu are noutati legat de subiect.
Si eu vreau sa stiu cat consuma instant, cat mai pot merge, etc. Exista vreo posibilitate?
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pacat ca sa oprit discutia aici suna interesant si multa lumea si-ar fi dorit aceasta optiune.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Corsa C Z12XE si Astra G Z12XE au acelasi ECU facut de Bosch, 0 261 206 274. Din cate vad eu, ambele sunt Motronic ME 7.6
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dmn liviu dupa minunatele lucruri pe care le-ati facut corsei dmnvstr poate incercati si aceasta "optiune".Felicitari ptr lucrurile facute (oglinda m-ar interesa si pe mine {cand va fi si banu momentan cauciucuri de M*S}).
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate eu nu detin GID, CID, MID sau alte minunatii deci nu am cum cu ce sa probez. Eu as merge pe alta cale, inlocuire completa si adaugare LCD ori cu un carpc ori mai probabil cu ceva direct prin obd. Dar nu e intentia topicului.

Cel mai usor de aflat ce face acel pin este sa se lege un osciloscop pe el, comparat cu masa sau cu + si vazut de tip de semnal e. Eventual comparat cu unul de la Astra G.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
De cand tot ma laud ca voi lega firele de la ECU la GID, sper s-o fac in viitorul apropiat Wink
  • alberto_es

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Combo 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
A reusit cineva sa activeze BC? eu am un probram pe android (torque) + elm 327 bluethoot dar nici cu aceste dispozitive nu da consumul corect Am mai vazut pe net ca exista scangauge (care se leaga laobd) pt trip control, dar nu stiu daca si acest ,,dispozitiv,, indica corect
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
GabiB77 a scris:De cand tot ma laud ca voi lega firele de la ECU la GID, sper s-o fac in viitorul apropiat Wink


Hai cu firul ca eu sunt gata. Nu e mare smecherie de tras firul la ECU.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Z12XE?
Adica ai dus Pinul 27 din MID/GID la pinul 52 din mufa ECU si gata?
Bineinteles ca eu nu mai mi-am gasit timp pentru asa ceva Very Happy
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Z14XE dar si la Z12XE merge BC.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ramane de vazut... e acelasi PIN la ECU? ca nu mai am TIS instalat sa verific Sad
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu am pus MID pe Astra G X12XE. Merge bine, consumurile afisate sunt la fel cu realitatea, am programat MID-ul cu codul index corespunzator motorizarii mele. M-am ajutat de tutorialul lui GabiB77 si de TIS. Am tras doar un fir din ECU. La Z12XE trebuiesc trase doua fire din ECU.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Un fir nu doua, de ce doua? Corsa C nu e Astra G. Foarte multi cred ca ce e aplicabil la Astra, trebuie si la Corsa. Viteza motor e la EPS, astra g nu are EPS, deci firul verde e in masina la Corsa C, e deja tras. Fir nivel rezervor e tot in masina, fir viteza masina e tot in masina, la ce trebuie 2 fire la ECU?
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
n-ar fi rau, daca tot a reportnit aceasta discutie sa numiti si pinii la care v-ati conectat, daca difera fata de tutorialul de pe prima pagina, evident Wink
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Chiar daca vorbim de doua masini diferite, ele au acelasi tip de ECU, teoretic ca sa poti lega BC la oricare din ea ar trebui sa ne folosim de aceiasi pini. Si eu daca as fi avut-o precablata din fabrica pentru MID, as fi avut firul respectiv deja tras in masina, dar nu a fost asa . Fir viteza masina (VSS) il am deja in masina, si cel de la nivel rezervor, dar facem abstractie de astea, ne intereseaza doar ce trebuie legat in ECU ca sa ne poata calcula consumul. Chiar daca sunt pentru Astra G tabelele, uite de ce zic ca la Z12xe, trebuiesc trase doua fire din ECU, iar la X12xe doar unul. Eu m-am legat doar in pinul 16 din ECU, avand X12xe. Si la Astra G la Z12xe se foloseste tot pinul 52 ( si 57) din ECU, la fel cum e si la Corsa. Din ce m-am uitat in TIS pe fuga, pini respectivi din ECU sunt liberi la Corsa C, asa cum apare si la mine. Acum nu stiu daca pentru MID-ul de Corsa trebuie neaparat semnal si din pinul 57 sau ii este deajuns doar din 52.

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca esti dus in eroare de cele tabele. Tot nu specifici ce semnale vin pe cei doi pini. Indirect ai si zis:

Astra G
- viteza masina il ai inauntru
- nivel rezervor il ai inauntru
- viteza motor (la ECU)
- consum motor (la ECU)

Corsa C:
- viteza masina e inauntru
- nivel rezervor e inauntru
- viteza motor e inauntru la servodirectia electrica fir verde
- consum motor (la ECU).

Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:

DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
[quote="CSN"] Acum nu stiu daca pentru MID-ul de Corsa trebuie neaparat semnal si din pinul 57 sau ii este deajuns doar din 52.

Am precizat ca e posibil ca MID-ului de Corsa sa ii fie necesar doar semnalul de pe pinul 52.
Firul de viteza motor cum ii zici (turometru) la Astra se ia semnal de la instrumentele de bord.


Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:
DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?

Nu ma "pasioneaza" contrazicerile pe forum.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR