- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ufff... s-au separat topicurile si nu am mai primit email ca aici s-a mai scris... Marius, chiar ma oftic ca abia acum citesc mesajul tau, saptamana asta chiar am avut timp liber... Sper sa-mi fac timp sa verific ce ai trecut acolo in tabel, sper sa mearga, incep mai intai cu firul de consum, bineinteles
maiandrei a scris:Bafta la modificari sau... poate vii intr-o zi la garaj sa ne ocupam impreuna.
Eu asta intentionez, numai sa mai cumpar niste timp liber - o sa incerc sa trag firul prin exterior, sa nu ma chinui degeaba, daca trece de proba - "tras fir consum" continuam tutorialul
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
pe mine m-a ajutat catalin de la dibas cu BC-ul dar nu areusit saracul sa faca decat sa imi arate viteza medie si km parcursi.imi arata si consumul si range-ul da e total eronat.imi arata consumul instant la relanti undeva la 4.1 %.si in viteza depaseste 25% .mentionez ca am z13 dt cu gid, navigatie monocrom mare.se baga cineva sa incerce sa-mi faca sa functioneze corect BC-ul?
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 128 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 128 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Din pacate eu nu detin GID, CID, MID sau alte minunatii deci nu am cum cu ce sa probez. Eu as merge pe alta cale, inlocuire completa si adaugare LCD ori cu un carpc ori mai probabil cu ceva direct prin obd. Dar nu e intentia topicului.
Cel mai usor de aflat ce face acel pin este sa se lege un osciloscop pe el, comparat cu masa sau cu + si vazut de tip de semnal e. Eventual comparat cu unul de la Astra G.
Cel mai usor de aflat ce face acel pin este sa se lege un osciloscop pe el, comparat cu masa sau cu + si vazut de tip de semnal e. Eventual comparat cu unul de la Astra G.
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- alberto_es
- **
- 86 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Combo 2008
- Alta tara
alberto_es
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Combo 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Un fir nu doua, de ce doua? Corsa C nu e Astra G. Foarte multi cred ca ce e aplicabil la Astra, trebuie si la Corsa. Viteza motor e la EPS, astra g nu are EPS, deci firul verde e in masina la Corsa C, e deja tras. Fir nivel rezervor e tot in masina, fir viteza masina e tot in masina, la ce trebuie 2 fire la ECU?
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Chiar daca vorbim de doua masini diferite, ele au acelasi tip de ECU, teoretic ca sa poti lega BC la oricare din ea ar trebui sa ne folosim de aceiasi pini. Si eu daca as fi avut-o precablata din fabrica pentru MID, as fi avut firul respectiv deja tras in masina, dar nu a fost asa . Fir viteza masina (VSS) il am deja in masina, si cel de la nivel rezervor, dar facem abstractie de astea, ne intereseaza doar ce trebuie legat in ECU ca sa ne poata calcula consumul. Chiar daca sunt pentru Astra G tabelele, uite de ce zic ca la Z12xe, trebuiesc trase doua fire din ECU, iar la X12xe doar unul. Eu m-am legat doar in pinul 16 din ECU, avand X12xe. Si la Astra G la Z12xe se foloseste tot pinul 52 ( si 57) din ECU, la fel cum e si la Corsa. Din ce m-am uitat in TIS pe fuga, pini respectivi din ECU sunt liberi la Corsa C, asa cum apare si la mine. Acum nu stiu daca pentru MID-ul de Corsa trebuie neaparat semnal si din pinul 57 sau ii este deajuns doar din 52.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Cred ca esti dus in eroare de cele tabele. Tot nu specifici ce semnale vin pe cei doi pini. Indirect ai si zis:
Astra G
- viteza masina il ai inauntru
- nivel rezervor il ai inauntru
- viteza motor (la ECU)
- consum motor (la ECU)
Corsa C:
- viteza masina e inauntru
- nivel rezervor e inauntru
- viteza motor e inauntru la servodirectia electrica fir verde
- consum motor (la ECU).
Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:
DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?
Astra G
- viteza masina il ai inauntru
- nivel rezervor il ai inauntru
- viteza motor (la ECU)
- consum motor (la ECU)
Corsa C:
- viteza masina e inauntru
- nivel rezervor e inauntru
- viteza motor e inauntru la servodirectia electrica fir verde
- consum motor (la ECU).
Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:
DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
[quote="CSN"] Acum nu stiu daca pentru MID-ul de Corsa trebuie neaparat semnal si din pinul 57 sau ii este deajuns doar din 52.
Am precizat ca e posibil ca MID-ului de Corsa sa ii fie necesar doar semnalul de pe pinul 52.
Firul de viteza motor cum ii zici (turometru) la Astra se ia semnal de la instrumentele de bord.
Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:
DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?
Nu ma "pasioneaza" contrazicerile pe forum.
Am precizat ca e posibil ca MID-ului de Corsa sa ii fie necesar doar semnalul de pe pinul 52.
Firul de viteza motor cum ii zici (turometru) la Astra se ia semnal de la instrumentele de bord.
Revin cu intrebarea si insist pana raspunzi:
DE CE trebuie 2 fire la ECU Z12XE CORSA C?
Nu ma "pasioneaza" contrazicerile pe forum.