- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Gata am aflat, este 6PK1318, am avut norocul sa ramana oprita cu scrisul la vedere!
Mie imi scartaie la 40.000 km si este cea originala a masinii(ce e drept decat cand e rece si umed afara si decat la rece la pornire). Auto fabr. 2009!
Ce producator recomandati? (care sa reziste fara scartaieli mai mult decat cea originala).
Mie imi scartaie la 40.000 km si este cea originala a masinii(ce e drept decat cand e rece si umed afara si decat la rece la pornire). Auto fabr. 2009!
Ce producator recomandati? (care sa reziste fara scartaieli mai mult decat cea originala).
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Daca arcul rolei este bun pentru o solutie ieftina stiu ca exista pe forum un tutorial ,,cum sa schimbi rulmentul de la rola intinzatoare''.
Singura varianta de verificare stiuta de mine prin care verifici cat de bine intinde rola inrinzatoare cureaua, este facuta cu o scula speciala cu care pe vremuri se reglau distributiile.
Bafta
Daca arcul rolei este bun pentru o solutie ieftina stiu ca exista pe forum un tutorial ,,cum sa schimbi rulmentul de la rola intinzatoare''.
Singura varianta de verificare stiuta de mine prin care verifici cat de bine intinde rola inrinzatoare cureaua, este facuta cu o scula speciala cu care pe vremuri se reglau distributiile.
Bafta
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
M-am apucat si eu de rezolvarea problemei "scartait curea alternator la rece max 20 sec"
1. Am luat o cheie inelara de 15 si am tras de rola pt a o comprima si a scoate cureaua, nu se clintea deloc .... dupa ce am tras mai tare s-a auzit un "poc" - ERA INTEPENITA iar eu incercand sa o comprim am deblocat-o!
2. Am scos cureaza (era in perfecta stare).
3. Am scos rola cu totul de pe masina, am prins-o intr-o menghina si am incarcat sa o comprim maxim (se misca foarte greu).
4. Am luat spray degripant si am dat din belsug la imbinarea corpului rolei (este incercuit cu rosu in poze).
5. Dupa alte cateva comprimari si-a dat drumul, mergea foarte bine.
6. Am luat o seringa cu ulei de motor si am bagat din belsug in acea crapatura de la intinzator si la rulmentul rolei.
7. REmontat - functionat!
PS: ideal ar fi fost vaselina dar nu prea ai cum sa o bagi acolo unde trebe!
1. Am luat o cheie inelara de 15 si am tras de rola pt a o comprima si a scoate cureaua, nu se clintea deloc .... dupa ce am tras mai tare s-a auzit un "poc" - ERA INTEPENITA iar eu incercand sa o comprim am deblocat-o!
2. Am scos cureaza (era in perfecta stare).
3. Am scos rola cu totul de pe masina, am prins-o intr-o menghina si am incarcat sa o comprim maxim (se misca foarte greu).
4. Am luat spray degripant si am dat din belsug la imbinarea corpului rolei (este incercuit cu rosu in poze).
5. Dupa alte cateva comprimari si-a dat drumul, mergea foarte bine.
6. Am luat o seringa cu ulei de motor si am bagat din belsug in acea crapatura de la intinzator si la rulmentul rolei.
7. REmontat - functionat!
PS: ideal ar fi fost vaselina dar nu prea ai cum sa o bagi acolo unde trebe!
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
ciryboss
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema asemanatoare cu "alre". La un motor 1.7DTH cu AC am schimbat cureaua de accesorii, nu se auzea nimic, mergea perfect dar toti mecanici care au vazut-o au zis ca trebuie schimbata. Tin sa mentionez ca masina la 270k km si de cand am cumparat-o (210k km) nu am schimbat-o si nici nu stiu inainte dar nu cred ca inca scria pe ea GM. Imediat dupa ce am schimbat-o cand o turez dupa 2000-2500 turatii se aude un suierat gen rindea electrica.. atat la accelerare cat si la deccelerare. Imi puteti spune de la ce ar fi poate rola intinzatoare trebuie schimbata? Din pacate cureaua veche nu o mai am. Masina merge perfect dar imi este teama sa nu strice si altceva de la asta.
As aprecia un mic ajutor/sfat.
Stima.
Am si eu o problema asemanatoare cu "alre". La un motor 1.7DTH cu AC am schimbat cureaua de accesorii, nu se auzea nimic, mergea perfect dar toti mecanici care au vazut-o au zis ca trebuie schimbata. Tin sa mentionez ca masina la 270k km si de cand am cumparat-o (210k km) nu am schimbat-o si nici nu stiu inainte dar nu cred ca inca scria pe ea GM. Imediat dupa ce am schimbat-o cand o turez dupa 2000-2500 turatii se aude un suierat gen rindea electrica.. atat la accelerare cat si la deccelerare. Imi puteti spune de la ce ar fi poate rola intinzatoare trebuie schimbata? Din pacate cureaua veche nu o mai am. Masina merge perfect dar imi este teama sa nu strice si altceva de la asta.
As aprecia un mic ajutor/sfat.
Stima.
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut ciryboss,
Iti recomand sa dai cureaua jos si sa iei la mana toate rolele pe care le gasesti pe-acolo (alternator, role intinzatoare, ac) si sa vezi daca se invart usor, daca nu cumva au joc sau scot zgomote ciudate!
Daca pe cureaua veche nu facea e posibil sa ai vreo rola ceva uzata, cureaza noua este mai "mica" mai "intinsa" si apasa mai "tare" decat cea veche care era uzata si "intinsa".
Bafta!
Iti recomand sa dai cureaua jos si sa iei la mana toate rolele pe care le gasesti pe-acolo (alternator, role intinzatoare, ac) si sa vezi daca se invart usor, daca nu cumva au joc sau scot zgomote ciudate!
Daca pe cureaua veche nu facea e posibil sa ai vreo rola ceva uzata, cureaza noua este mai "mica" mai "intinsa" si apasa mai "tare" decat cea veche care era uzata si "intinsa".
Bafta!
- Cristian.deaconu2011
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut..mar interesa si pe mn pretul la o fulie de alternator pentru o astra h din 2005...W0L0AHL4858132087...Am dat cureaua de accesorii jos si fulia de la alternator face urat cand o misti cu mana doar ...si vreau sa le cumpar dar nu stiu ca am inteles ca unele sunt cu ambreaj unele nu stie cineva am motor 1.3 diesel Z13DTH..ms
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Cristian.deaconu2011
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Tocmai mia trimis cineva de la magazin online ca daca alternatorul este Denso fulia costa 525.00lei ca cea originala(lunga cu o parte neteda)
sau 350.00lei scurta(fara partea neteda)
Eu acum ce sa fac ca nu sunt in tara si de aceea intreb ca vreau sa vin in tara si sa stiu daca o fac acuma sau le cumpar de acolo sau le iau zilele astea de aici ....sa imi spuna si mie cineva sigur va rog..ms
sau 350.00lei scurta(fara partea neteda)
Eu acum ce sa fac ca nu sunt in tara si de aceea intreb ca vreau sa vin in tara si sa stiu daca o fac acuma sau le cumpar de acolo sau le iau zilele astea de aici ....sa imi spuna si mie cineva sigur va rog..ms
ciryboss
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut razvan_tdk,
Am dat cureaua jos iar singurul sunet cidat este la rola de la alternator in momentul in care o invarti cu mana in sensul de mers. Parca ar fi un trancanit, invers nu face in nici-un fel. Sa fie ceva de la pompa de vaccum? Am descris un pic mai detaliat problema aici "Scartait curea accesorii dupa schimbare la2000 de ture".
Astept o parere/sfat.
Mulyumesc
Am dat cureaua jos iar singurul sunet cidat este la rola de la alternator in momentul in care o invarti cu mana in sensul de mers. Parca ar fi un trancanit, invers nu face in nici-un fel. Sa fie ceva de la pompa de vaccum? Am descris un pic mai detaliat problema aici "Scartait curea accesorii dupa schimbare la2000 de ture".
Astept o parere/sfat.
Mulyumesc
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Dupa ce m-a chinuit ceva timp scartzaitul ala am decis ca trebuie schimbate rola si cureaua care aratau din ce in ce mai rau!
Va las pe voi sa trageti concluzia referitoare la starea in care a ajuns rola originala GM dupa 54.000 km si cureaua originala si ea tot GM 6PK1318.
Am cumparat rola INA si curea GATES.
Surpriza a fost ca la mag. de piese auto dupa codul motorului mi-a gasit ca imi trebuie curea cu lungimea 6PK1310 - iar eu am avut de fabrica 6PK1318, adica cu 8 mm mai lunga).
Am fost convins ca nu o pot monta ca este prea scurta dar....a intrat ... si sta perfect!
Dupa cum se observa noua rola are designul putin diferit la partea de prindere pe motor...sper sa reziste mai mult in timp decat cea originala GM.
De schimbat se schimba foarte usor... in 10 min nu ai ce face!
Va las pe voi sa trageti concluzia referitoare la starea in care a ajuns rola originala GM dupa 54.000 km si cureaua originala si ea tot GM 6PK1318.
Am cumparat rola INA si curea GATES.
Surpriza a fost ca la mag. de piese auto dupa codul motorului mi-a gasit ca imi trebuie curea cu lungimea 6PK1310 - iar eu am avut de fabrica 6PK1318, adica cu 8 mm mai lunga).
Am fost convins ca nu o pot monta ca este prea scurta dar....a intrat ... si sta perfect!
Dupa cum se observa noua rola are designul putin diferit la partea de prindere pe motor...sper sa reziste mai mult in timp decat cea originala GM.
De schimbat se schimba foarte usor... in 10 min nu ai ce face!
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
eu am ajuns sa schimb tot ( cureaua care dadea un sasait), fulia alternator care scartaia, rola intinzatoare ( care s-a indoit spre exterior si mi-a rupt jumate de curea.
dupa ce am schimbat astea n-am mai avut probleme.
tind sa cred ca toate problemele cu fluierat pe la curele provine de la praf si mizerie depuse pe fulia de la alternator iar ca rezolvare altceva decat schimbarea fuliei+curea nu exista. Degeaba incercati mituri cu sapun ulei sau alte chestii.
dupa ce am schimbat astea n-am mai avut probleme.
tind sa cred ca toate problemele cu fluierat pe la curele provine de la praf si mizerie depuse pe fulia de la alternator iar ca rezolvare altceva decat schimbarea fuliei+curea nu exista. Degeaba incercati mituri cu sapun ulei sau alte chestii.
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Totodata prin schimbarea curelei si rolei am rezolvat si o alta problema la care nu gaseam raspuns-rezolvare, si anume aveam codul de eroare ECN 062203 pe ECU motor care inseamna P0622 - Generator Field "F" Control Circuit Malfunction.
In concluzie mai bine le schimbati din timp decat sa dati in alte probleme!
In concluzie mai bine le schimbati din timp decat sa dati in alte probleme!