Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cum spuneam si mai sus la mine uruie de la o rola. Mai precis rola intinzator de la accesorii. Daca rolele de la distributie si cureaua sunt ieftine, astea de la accesorii sunt foarte scumpe.
Skip ads

  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva lungimea exacta pt cureaua de accesorii la Astra H SW 1.3 cdti Z13DTH cu AC ?
Ce producator recomandati ?
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Gata am aflat, este 6PK1318, am avut norocul sa ramana oprita cu scrisul la vedere!

Mie imi scartaie la 40.000 km si este cea originala a masinii(ce e drept decat cand e rece si umed afara si decat la rece la pornire). Auto fabr. 2009!

Ce producator recomandati? (care sa reziste fara scartaieli mai mult decat cea originala).
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Din ce stiu eu nu scartie cureau ci rola intanzatoare. Daca tot umbli acolo, cureaua ti-o recomand pe original 80 ron iar rola original Litens 200 ron sau Ina 220-240 ron.
Bafta
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
@Tiaz : stii cumva daca dau cureaua jos se simte la mana rola intinzatoare daca are probleme sau nu?
- din cate am vazut nu e mare filozofie de dat cureaua de accesorii jos!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Daca arcul rolei este bun pentru o solutie ieftina stiu ca exista pe forum un tutorial ,,cum sa schimbi rulmentul de la rola intinzatoare''.
Singura varianta de verificare stiuta de mine prin care verifici cat de bine intinde rola inrinzatoare cureaua, este facuta cu o scula speciala cu care pe vremuri se reglau distributiile.

Bafta
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
M-am apucat si eu de rezolvarea problemei "scartait curea alternator la rece max 20 sec"

1. Am luat o cheie inelara de 15 si am tras de rola pt a o comprima si a scoate cureaua, nu se clintea deloc .... dupa ce am tras mai tare s-a auzit un "poc" - ERA INTEPENITA iar eu incercand sa o comprim am deblocat-o!
2. Am scos cureaza (era in perfecta stare).
3. Am scos rola cu totul de pe masina, am prins-o intr-o menghina si am incarcat sa o comprim maxim (se misca foarte greu).
4. Am luat spray degripant si am dat din belsug la imbinarea corpului rolei (este incercuit cu rosu in poze).
5. Dupa alte cateva comprimari si-a dat drumul, mergea foarte bine.
6. Am luat o seringa cu ulei de motor si am bagat din belsug in acea crapatura de la intinzator si la rulmentul rolei.
7. REmontat - functionat!


PS: ideal ar fi fost vaselina dar nu prea ai cum sa o bagi acolo unde trebe!
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Daca a desfacut cineva corpul rolei (scos arcul afara) rog sa puna poze. Eu nu am vrut sa il desfac de tot( ca sa bag vaselina in el) de frica ca nu il mai pot remonta!
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
chiar nu are nimeni o rola pe care sa o desfaca ?
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema asemanatoare cu "alre". La un motor 1.7DTH cu AC am schimbat cureaua de accesorii, nu se auzea nimic, mergea perfect dar toti mecanici care au vazut-o au zis ca trebuie schimbata. Tin sa mentionez ca masina la 270k km si de cand am cumparat-o (210k km) nu am schimbat-o si nici nu stiu inainte dar nu cred ca inca scria pe ea GM. Imediat dupa ce am schimbat-o cand o turez dupa 2000-2500 turatii se aude un suierat gen rindea electrica.. atat la accelerare cat si la deccelerare. Imi puteti spune de la ce ar fi poate rola intinzatoare trebuie schimbata? Din pacate cureaua veche nu o mai am. Masina merge perfect dar imi este teama sa nu strice si altceva de la asta.
As aprecia un mic ajutor/sfat.

Stima.
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut ciryboss,

Iti recomand sa dai cureaua jos si sa iei la mana toate rolele pe care le gasesti pe-acolo (alternator, role intinzatoare, ac) si sa vezi daca se invart usor, daca nu cumva au joc sau scot zgomote ciudate!

Daca pe cureaua veche nu facea e posibil sa ai vreo rola ceva uzata, cureaza noua este mai "mica" mai "intinsa" si apasa mai "tare" decat cea veche care era uzata si "intinsa".

Bafta!
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut..mar interesa si pe mn pretul la o fulie de alternator pentru o astra h din 2005...W0L0AHL4858132087...Am dat cureaua de accesorii jos si fulia de la alternator face urat cand o misti cu mana doar ...si vreau sa le cumpar dar nu stiu ca am inteles ca unele sunt cu ambreaj unele nu stie cineva am motor 1.3 diesel Z13DTH..ms
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
E in jur de 200 de ron INA. Producatorul initial a fost Litens ulterior inlucindu-se de catre fabricant cu INA.
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai mia trimis cineva de la magazin online ca daca alternatorul este Denso fulia costa 525.00lei ca cea originala(lunga cu o parte neteda)
sau 350.00lei scurta(fara partea neteda)
Eu acum ce sa fac ca nu sunt in tara si de aceea intreb ca vreau sa vin in tara si sa stiu daca o fac acuma sau le cumpar de acolo sau le iau zilele astea de aici ....sa imi spuna si mie cineva sigur va rog..ms
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut razvan_tdk,

Am dat cureaua jos iar singurul sunet cidat este la rola de la alternator in momentul in care o invarti cu mana in sensul de mers. Parca ar fi un trancanit, invers nu face in nici-un fel. Sa fie ceva de la pompa de vaccum? Am descris un pic mai detaliat problema aici "Scartait curea accesorii dupa schimbare la2000 de ture".
Astept o parere/sfat.
Mulyumesc
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dupa ce m-a chinuit ceva timp scartzaitul ala am decis ca trebuie schimbate rola si cureaua care aratau din ce in ce mai rau!
Va las pe voi sa trageti concluzia referitoare la starea in care a ajuns rola originala GM dupa 54.000 km si cureaua originala si ea tot GM 6PK1318.


Am cumparat rola INA si curea GATES.
Surpriza a fost ca la mag. de piese auto dupa codul motorului mi-a gasit ca imi trebuie curea cu lungimea 6PK1310 - iar eu am avut de fabrica 6PK1318, adica cu 8 mm mai lunga).
Am fost convins ca nu o pot monta ca este prea scurta dar....a intrat ... si sta perfect!


Dupa cum se observa noua rola are designul putin diferit la partea de prindere pe motor...sper sa reziste mai mult in timp decat cea originala GM.

De schimbat se schimba foarte usor... in 10 min nu ai ce face!
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu am ajuns sa schimb tot ( cureaua care dadea un sasait), fulia alternator care scartaia, rola intinzatoare ( care s-a indoit spre exterior si mi-a rupt jumate de curea.
dupa ce am schimbat astea n-am mai avut probleme.
tind sa cred ca toate problemele cu fluierat pe la curele provine de la praf si mizerie depuse pe fulia de la alternator iar ca rezolvare altceva decat schimbarea fuliei+curea nu exista. Degeaba incercati mituri cu sapun ulei sau alte chestii.
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am uitat un aspect ...
Cost: 240 lei rola INA + 60 lei curea GATES
Manopera: gratis! (le-am schimbat singur)

Concluzia: ... degeaba am incercat "reparatii" ca pana la urma tot a trebuit sa le schimb!
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
confirm cele spuse de razvan, daca aveti vreun suierat si vreti sa scapati de el strangeti bani si schimbati fuliile( dupa caz)
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Totodata prin schimbarea curelei si rolei am rezolvat si o alta problema la care nu gaseam raspuns-rezolvare, si anume aveam codul de eroare ECN 062203 pe ECU motor care inseamna P0622 - Generator Field "F" Control Circuit Malfunction.

In concluzie mai bine le schimbati din timp decat sa dati in alte probleme!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR