Sa incepem asa,1.prima data imi picase filtrul de particule(se colmatase),l-am anulat,dar imi stricase si debilmetru (am mers ceva timp cu filtrul de particule cand facea figuri si ma gandesc ca de acolo si problema debilmetrului) in fine l-am anulat i-am pus o teava directa si l-am resoftat,toate bune si frumoase,cand ii fac o diagnoza imediat dupa resoftarea filtrului de particule surpriza ,ma lasase si EGR imi zicea sa probleme EGR.L-am desfacut si l-am curatat dar cand l-am pus degeaba,un mecanic imi zicea ca e posibil sa se fi dus partea electrica si la aia nu ai ce sa-i mai faci asa ca tot el imi daduse ideea sa il anulez cu o bucata de tabla suptire puza intre el si admisie,ca de unul nou 520 ron nu mai aveam ca am dat o gramada pe resoftare filtrului,Si m-am dus acasa si m-am pus pe treaba si a iesit beton...eu am pus o bucata de tabla dintr-o doza de RedBull
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Atasez ceva poze cu el desfacut si unde am pus tabla.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)