Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ieri am umblat la clapeta care inchide si deschide caldura..care vine montata sub motorul de la aeroterma ocazie cu care am observat ca motorul de la aeroterma functioneaza doar in treapta 3 ,in treapta 1si 2 nu se invarte rotorul la motor.
Asa e normal sau care ar fii cauza?
Skip ads

  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2007

  • Mesaj Privat
are un condensator sau rezistenta (nu stiu exact ce e)ceva verdede dimensiunea unei baterii mici .
vezi ca e arsa si trebuie schimbata
la sh nu gasesti pt ca aia nu vand decat cu tot cu ventilator(ajunge cam 700.000)
bafta
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
prima data verifica intrerupatorul, scoatel si masoaral,dupa aceea cablurile si la urma verifica mufa de la motor poate ii oxidat sau sunt dezlipite firele.
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este arsa bobina de care povestea cozma_costel, asa e si la mine doar ca la mine merge doar treapta 2 si 3.
  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu am un ventilator bun...
cine e interesat....call me....0729300025
P.S.:sunt din iasi
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
condensatorul e montat pe motorul aerotermei sau in alta parte?
Pe aeroterma cu totul cat vrei "cozma_costel"?
  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sal
da e montat pe motor,
pretul e 500.000
  • alindel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Kadett 1989 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2007

  • Mesaj Privat
la mine nu merge numai treapta 1 si 2 la aeroterma dar cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la firul dezlipit. nu am verificat inca
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ma putetzi ajuta si pe mine?...am un opel calibra si mi-a 'murit' aeroterma...sigurantza am incercat-o si e buna....mi-a zis cineva k s-ar putea sa fie motorasul...unde e ala,cum dau de el?ce tre' sa desfac?cum arata?ce ar trebuii sa mai verific sa o fac sa mearga....multzumesc si sper sa ma ajutatzi si pe mine....
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
alindel a scris:la mine nu merge numai treapta 1 si 2 la aeroterma dar cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la firul dezlipit. nu am verificat inca

Cred ca mai degraba selectorul de turatie este de vina. In timp din cauza factorilor de duc la uzura si ulterior la consumarea stratului de crom (de pe latura de contact interioara a selectorului de viteze a sistenului de ventilare interioara) nu mai exista reactie mai sus de treapta a II-a, in cazul tau. La mine am renuntat de mult la cel original si am implementat in selector rotativ de la un aparat de radio. Very Happy


Ultima modificare făcută de Vios40 la Mie 06 Jun, 2007 8:28 pm
  • geogiovanny

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut am un opel corsa c din 2003 cand dau drumul la caldura m i se scurge tot antigelul sub presul din dreapta soferului unii mi au zis ca s a stricat caloriferul de caldura si de aia cand dau drumul la caldura imi mananca tot antigelul.....va rog sa ma ajutati... merci anticipat !
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
din cate imi amintesc ... parca este o sectiune separata pt corsa ...? oare de ce nimeni nu 'se streseaza' sati raspunda ..... aaa Shocked este sectiunea kadett?
daca unii tiau spus ca este stricat caloriferul de ce nu il verifici? ce vrei ca ceilalti membrii ai acestui forum sa 'ghiceasca' ce se intampla? sau astepti pana vei ramane fara antigel? ... poate atunci vei deschide un nou topic => 'oare de ce sa dus motorul ... '

raspunsul este simplu:
calorifer, furtun sau colier! fara sa desfaci consola si sa arunci un ochi pe calorifer nu ai sa afli ce se intampla ....
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
kadettu meu are aerotrma de dacie..merge la fix in locul ala. Wink
  • billyd

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
zici ca se potriveste fizic aeroterma de dacie....hmmm e bine de stiut
  • ionel84_blondutzu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la caldura ,cind dau mere numai treapta 3. Ce ce de facut?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este o rezistenta pe motorasul de la aeroterma (ceva verde ) si de obicei aia se duce . Solutia e sa o inlocuiesti sau sa cumperi alta aeroterma functionala. Poti sa verifici si intrerupatorul dar aproape sigur rezistenta e cauza problemei tale.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
din pacate cand se duce se duce din aeroterma... rezistenta sau condensatorul... butoanele sunt destul de rezistente si usor de verificat... dati jos stergatoarele sau numai plasticul de sub ele si scoateti mufa de la aeroterma. daca pe 3 din 4 pire aveti + cand miscati de buton (nu pe toate in acelasi timp!) inseamna ca este dusa aeroterma. din experienta nu prea merita reparata, ci inlocuita. dupa reparatie, daca nu chiar dinainte incepe sa huruie, daca inlocuiti bucsele o sa constatati ca se descentreaza rotorul...
Deci in concluzie Parerea Mea este ca merita investit intr-o aeroterma noua!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR