dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- cozma costel
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2007
- Kadett 1988 13nb
- Iasi
cozma costel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cozma costel
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2007
- Kadett 1988 13nb
- Iasi
cozma costel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2007
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- cozma costel
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2007
- Kadett 1988 13nb
- Iasi
cozma costel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1988 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alindel
- **
- 215 mesaje
- din 05 Mai 2007
- Kadett 1989 17d
- cluj-napoca
alindel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: cluj-napoca
- Masina: Kadett 1989 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2007
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
ma putetzi ajuta si pe mine?...am un opel calibra si mi-a 'murit' aeroterma...sigurantza am incercat-o si e buna....mi-a zis cineva k s-ar putea sa fie motorasul...unde e ala,cum dau de el?ce tre' sa desfac?cum arata?ce ar trebuii sa mai verific sa o fac sa mearga....multzumesc si sper sa ma ajutatzi si pe mine....
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
alindel a scris:la mine nu merge numai treapta 1 si 2 la aeroterma dar cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la firul dezlipit. nu am verificat inca
Cred ca mai degraba selectorul de turatie este de vina. In timp din cauza factorilor de duc la uzura si ulterior la consumarea stratului de crom (de pe latura de contact interioara a selectorului de viteze a sistenului de ventilare interioara) nu mai exista reactie mai sus de treapta a II-a, in cazul tau. La mine am renuntat de mult la cel original si am implementat in selector rotativ de la un aparat de radio.
Ultima modificare făcută de Vios40 la Mie 06 Jun, 2007 8:28 pm
- geogiovanny
- *
- 5 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Corsa 2003
- Galati
geogiovanny
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
din cate imi amintesc ... parca este o sectiune separata pt corsa ...? oare de ce nimeni nu 'se streseaza' sati raspunda ..... aaa este sectiunea kadett?
daca unii tiau spus ca este stricat caloriferul de ce nu il verifici? ce vrei ca ceilalti membrii ai acestui forum sa 'ghiceasca' ce se intampla? sau astepti pana vei ramane fara antigel? ... poate atunci vei deschide un nou topic => 'oare de ce sa dus motorul ... '
raspunsul este simplu:
calorifer, furtun sau colier! fara sa desfaci consola si sa arunci un ochi pe calorifer nu ai sa afli ce se intampla ....
daca unii tiau spus ca este stricat caloriferul de ce nu il verifici? ce vrei ca ceilalti membrii ai acestui forum sa 'ghiceasca' ce se intampla? sau astepti pana vei ramane fara antigel? ... poate atunci vei deschide un nou topic => 'oare de ce sa dus motorul ... '
raspunsul este simplu:
calorifer, furtun sau colier! fara sa desfaci consola si sa arunci un ochi pe calorifer nu ai sa afli ce se intampla ....
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- billyd
- **
- 116 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra y17dt
- Bucuresti
billyd
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ionel84_blondutzu
- *
- 11 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Kadett 1986
- Caras-Severin
ionel84_blondutzu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
din pacate cand se duce se duce din aeroterma... rezistenta sau condensatorul... butoanele sunt destul de rezistente si usor de verificat... dati jos stergatoarele sau numai plasticul de sub ele si scoateti mufa de la aeroterma. daca pe 3 din 4 pire aveti + cand miscati de buton (nu pe toate in acelasi timp!) inseamna ca este dusa aeroterma. din experienta nu prea merita reparata, ci inlocuita. dupa reparatie, daca nu chiar dinainte incepe sa huruie, daca inlocuiti bucsele o sa constatati ca se descentreaza rotorul...
Deci in concluzie Parerea Mea este ca merita investit intr-o aeroterma noua!
Deci in concluzie Parerea Mea este ca merita investit intr-o aeroterma noua!