- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare.Poate vor fi cativa care imi vor zice sa caut...am cautat dar nu am gasit nimic clar.Azi am dat de o problema.Dupa curatarea admisiei si demontarii chiuloasei ( pt a scoate 2 bujii rupte) am montat totul la loc.Toate bune numai ca motorul nu vrea sa porneasca .Am tras masina 800 metri cu conductele de la injectoare montate dar si scoase,am dat la automat cu conductele de la injectoare scoase.....nu imi vine motorina la injectoare,adica....e uscat....tot.Va rog ,daca stie cineva,sau daca a mai patit cineva.....cum a-ti pornit motorul?Cum a-ti avut conductele?Scoase,montate...returul...scos,montat....e normal sa poneasca asa de greu?Am verificat si umplut filtrul de motorina,motorina am,slava Domnului....ideea este...cum se porneste,cum se amorseaza?Astept raspunsuri pertinente,va multumesc.
Am uitat sa mentionez am motor y20dth Zafira A
Am uitat sa mentionez am motor y20dth Zafira A
- nicoyulius
- **
- 101 mesaje
- din 27 Jan 2011
- Neamt
nicoyulius
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Eu am procedat in felul urmator de multe ori si de fiecare data cu acelasi rezultat, pornit la maxim a patra cheie.
Aduci tot traseul de motorina in configuratie normala, conducte la filtru, strins turu si returu la pompa de injectie, mai putin conductele sus la injectoare, le las slabite. Scoti returul de la injectoare de la intrarea in pompa si cu ajutorul unui furtunas mai lung, la fel ca cel de la retur, tragi cu gura pina ti se amorseaza filtru si iti ajunge motorina la intrarea in pompa, inclusiv in gura. Obturezi furtunasul cu ajutorul unui surub ceva sau, daca esti iute de mana, poti scoate furtunasul si introduci rapid returul de la injectoare. Dai o cheie,maxim doua si ar trebui sa-ti dea motorina pe la conducte sus la injectoare. Stringi conductele la injectoare si apoi scoti cupla de la senzorul de temperatura antigel, ca sa te ajute si bujiile la urmatoarea cheie. Pui contactul, se cupleaza bujiile, si dupa ce s-au stins becurile la ABS, airbag poti sa dai la automat. Daca totul ii pus la punct, la maxim a doua cheie trebuie sa porneasca. O sati ramana check engine aprins ca ai scos cupla de la senzorul de temperatura, dar dupa ce ai pornit si pui la loc cupla la urmatoare pornire nu o sa se mai aprinda.
Toate acestea se adeveresc numai in urmatoarele conditii;
- baterie OK ( eu pun bateria la incarcat inainte de aceasta procedura)
- electromotor OK, sa invirta, nu hir,hir.
- distributia bine pusa la punct
Ai pus un tester sa vezi parametri, avans, cantitate de motorina injectata, turatii motor, pompa injectie, poate ai ceva coduri de eroare, in timp ce vrei sa o pornesti ?
Stima.
Aduci tot traseul de motorina in configuratie normala, conducte la filtru, strins turu si returu la pompa de injectie, mai putin conductele sus la injectoare, le las slabite. Scoti returul de la injectoare de la intrarea in pompa si cu ajutorul unui furtunas mai lung, la fel ca cel de la retur, tragi cu gura pina ti se amorseaza filtru si iti ajunge motorina la intrarea in pompa, inclusiv in gura. Obturezi furtunasul cu ajutorul unui surub ceva sau, daca esti iute de mana, poti scoate furtunasul si introduci rapid returul de la injectoare. Dai o cheie,maxim doua si ar trebui sa-ti dea motorina pe la conducte sus la injectoare. Stringi conductele la injectoare si apoi scoti cupla de la senzorul de temperatura antigel, ca sa te ajute si bujiile la urmatoarea cheie. Pui contactul, se cupleaza bujiile, si dupa ce s-au stins becurile la ABS, airbag poti sa dai la automat. Daca totul ii pus la punct, la maxim a doua cheie trebuie sa porneasca. O sati ramana check engine aprins ca ai scos cupla de la senzorul de temperatura, dar dupa ce ai pornit si pui la loc cupla la urmatoare pornire nu o sa se mai aprinda.
Toate acestea se adeveresc numai in urmatoarele conditii;
- baterie OK ( eu pun bateria la incarcat inainte de aceasta procedura)
- electromotor OK, sa invirta, nu hir,hir.
- distributia bine pusa la punct
Ai pus un tester sa vezi parametri, avans, cantitate de motorina injectata, turatii motor, pompa injectie, poate ai ceva coduri de eroare, in timp ce vrei sa o pornesti ?
Stima.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bogdan Craciunescu a scris:Salutare.Poate vor fi cativa care imi vor zice sa caut...am cautat dar nu am gasit nimic clar.Azi am dat de o problema.Dupa curatarea admisiei si demontarii chiuloasei ( pt a scoate 2 bujii rupte) am montat totul la loc.Toate bune numai ca motorul nu vrea sa porneasca .Am tras masina 800 metri cu conductele de la injectoare montate dar si scoase,am dat la automat cu conductele de la injectoare scoase.....nu imi vine motorina la injectoare,adica....e uscat....
Salut.
Esti membru vechi. Trebuia sa stii ca pt. bujii rupte nu se demonteaza chiulasa, se contacteaza colegul @Bunicu` la Urziceni si se rezolva rapid fara dureri de cap.
Verifica daca distributia e pusa la punct. Fa o diagnoza si vezi daca ai vreo eroare. Inlocuieste furtunasele de retur, ai dat jos admisia si e posibil sa fi rupt vreunul. Posteaza aici eventuale erori.
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
@ alex_paval- cand schimbi filtrul de motorina, intotdeauna golesti paharul filtrului, prind desfacerea surubului de drenaj, intrun pahar curat si apoi versi continutul pe un servetel alb, sa vezi sa nu ai cumva particule metalice (span) care pot proveni doar dintrun singur loc, capul hidraulic. Apoi stergi bine paharul cu ceva sa nu lase scame, pui filtrul nou, inlocuiesti cele doua garnituri de cauciuc, umpli paharul cu motorina, pui capacul filtrului si stringi surubul, dar ai grija `sa nu iasa apa`, apoi pornesti normal si motorul ar trebui sa nu se mai opreasca, eventual o sa balbaie dar foarte putin.
Numai bine.
Numai bine.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Multumesc Marius, aproape identic fac si eu operatiunea, doar ca la span verific in borcanul (incolor) in care vars motorina, oricum nu ma astept sa am pentru ca bag ulei de 2t in motorina (cam aprox 2%, sunt mai generos ). Dar daca nu incerc sa adun motorina in filtru, imi porneste motoru, si se opreste dupa 5 sec, si porneste abia cand se termina bateria, iar solutia cu trasul motorinei pe la furtunul de retur e o idee buna ca sa nu mai chinui electromotorul si pompa cu amorsarea Cu respect !
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Salut.
Esti membru vechi. Trebuia sa stii ca pt. bujii rupte nu se demonteaza chiulasa, se contacteaza colegul @Bunicu` la Urziceni si se rezolva rapid fara dureri de cap.
Verifica daca distributia e pusa la punct. Fa o diagnoza si vezi daca ai vreo eroare. Inlocuieste furtunasele de retur, ai dat jos admisia si e posibil sa fi rupt vreunul. Posteaza aici eventuale erori.
Bogdan Craciunescu a scris:Salutare.Poate vor fi cativa care imi vor zice sa caut...am cautat dar nu am gasit nimic clar.Azi am dat de o problema.Dupa curatarea admisiei si demontarii chiuloasei ( pt a scoate 2 bujii rupte) am montat totul la loc.Toate bune numai ca motorul nu vrea sa porneasca .Am tras masina 800 metri cu conductele de la injectoare montate dar si scoase,am dat la automat cu conductele de la injectoare scoase.....nu imi vine motorina la injectoare,adica....e uscat....
Salut.
Esti membru vechi. Trebuia sa stii ca pt. bujii rupte nu se demonteaza chiulasa, se contacteaza colegul @Bunicu` la Urziceni si se rezolva rapid fara dureri de cap.
Verifica daca distributia e pusa la punct. Fa o diagnoza si vezi daca ai vreo eroare. Inlocuieste furtunasele de retur, ai dat jos admisia si e posibil sa fi rupt vreunul. Posteaza aici eventuale erori.
Multumesc de raspuns.Am vorbit cu Bunicul...eu sunt din Craiova...fa tu un calcul cu transport si cu mana de lucru si sa imi spui daca se merita.Respect.In plus crede-ma ca nu e rupt nimic.e verificat si paraverificat.mie nu-mi vine motorina la injectoare
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
dumitrache marius a scris:Eu am procedat in felul urmator de multe ori si de fiecare data cu acelasi rezultat, pornit la maxim a patra cheie.
Aduci tot traseul de motorina in configuratie normala, conducte la filtru, strins turu si returu la pompa de injectie, mai putin conductele sus la injectoare, le las slabite. Scoti returul de la injectoare de la intrarea in pompa si cu ajutorul unui furtunas mai lung, la fel ca cel de la retur, tragi cu gura pina ti se amorseaza filtru si iti ajunge motorina la intrarea in pompa, inclusiv in gura. Obturezi furtunasul cu ajutorul unui surub ceva sau, daca esti iute de mana, poti scoate furtunasul si introduci rapid returul de la injectoare. Dai o cheie,maxim doua si ar trebui sa-ti dea motorina pe la conducte sus la injectoare. Stringi conductele la injectoare si apoi scoti cupla de la senzorul de temperatura antigel, ca sa te ajute si bujiile la urmatoarea cheie. Pui contactul, se cupleaza bujiile, si dupa ce s-au stins becurile la ABS, airbag poti sa dai la automat. Daca totul ii pus la punct, la maxim a doua cheie trebuie sa porneasca. O sati ramana check engine aprins ca ai scos cupla de la senzorul de temperatura, dar dupa ce ai pornit si pui la loc cupla la urmatoare pornire nu o sa se mai aprinda.
Toate acestea se adeveresc numai in urmatoarele conditii;
- baterie OK ( eu pun bateria la incarcat inainte de aceasta procedura)
- electromotor OK, sa invirta, nu hir,hir.
- distributia bine pusa la punct
Ai pus un tester sa vezi parametri, avans, cantitate de motorina injectata, turatii motor, pompa injectie, poate ai ceva coduri de eroare, in timp ce vrei sa o pornesti ?
Stima.
Aduci tot traseul de motorina in configuratie normala, conducte la filtru, strins turu si returu la pompa de injectie, mai putin conductele sus la injectoare, le las slabite. Scoti returul de la injectoare de la intrarea in pompa si cu ajutorul unui furtunas mai lung, la fel ca cel de la retur, tragi cu gura pina ti se amorseaza filtru si iti ajunge motorina la intrarea in pompa, inclusiv in gura. Obturezi furtunasul cu ajutorul unui surub ceva sau, daca esti iute de mana, poti scoate furtunasul si introduci rapid returul de la injectoare. Dai o cheie,maxim doua si ar trebui sa-ti dea motorina pe la conducte sus la injectoare. Stringi conductele la injectoare si apoi scoti cupla de la senzorul de temperatura antigel, ca sa te ajute si bujiile la urmatoarea cheie. Pui contactul, se cupleaza bujiile, si dupa ce s-au stins becurile la ABS, airbag poti sa dai la automat. Daca totul ii pus la punct, la maxim a doua cheie trebuie sa porneasca. O sati ramana check engine aprins ca ai scos cupla de la senzorul de temperatura, dar dupa ce ai pornit si pui la loc cupla la urmatoare pornire nu o sa se mai aprinda.
Toate acestea se adeveresc numai in urmatoarele conditii;
- baterie OK ( eu pun bateria la incarcat inainte de aceasta procedura)
- electromotor OK, sa invirta, nu hir,hir.
- distributia bine pusa la punct
Ai pus un tester sa vezi parametri, avans, cantitate de motorina injectata, turatii motor, pompa injectie, poate ai ceva coduri de eroare, in timp ce vrei sa o pornesti ?
Stima.
Multumesc de raspuns.Masina amdus-o pe roti fara vreo problema la servici unde fac operatiunea.in ce priveste codurile de eroare si verificarea cu laptopul...e la zi...am softul si...m-ai ajut si pe altii.Respect si multumesc de raspuns.Voi incerca si cum mi-ai sugerat tu.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
dumitrache marius a scris:@ alex_paval- cand schimbi filtrul de motorina, intotdeauna golesti paharul filtrului, prind desfacerea surubului de drenaj, intrun pahar curat si apoi versi continutul pe un servetel alb, sa vezi sa nu ai cumva particule metalice (span) care pot proveni doar dintrun singur loc, capul hidraulic. ........
...............
Numai bine.
...............
Numai bine.
Ai gasit vreodata span acolo sau ai auzit pe cineva ca a gasit?
Returul de motorina merge direct in rezervor. Daca ajunge spanul din rezervor in carcasa filtrului inseamna ca mai ai cam jumatate din dimensiunea capului hidraulic si e putin probabil ca motorul sa mai functioneze!
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Bogdan Craciunescu a scris:
Multumesc de raspuns.Am vorbit cu Bunicul...eu sunt din Craiova...fa tu un calcul cu transport si cu mana de lucru si sa imi spui daca se merita.Respect.In plus crede-ma ca nu e rupt nimic.e verificat si paraverificat.mie nu-mi vine motorina la injectoare
iulian1971 a scris:
Salut.
Esti membru vechi. Trebuia sa stii ca pt. bujii rupte nu se demonteaza chiulasa, se contacteaza colegul @Bunicu` la Urziceni si se rezolva rapid fara dureri de cap.
Verifica daca distributia e pusa la punct. Fa o diagnoza si vezi daca ai vreo eroare. Inlocuieste furtunasele de retur, ai dat jos admisia si e posibil sa fi rupt vreunul. Posteaza aici eventuale erori.
Bogdan Craciunescu a scris:Salutare.Poate vor fi cativa care imi vor zice sa caut...am cautat dar nu am gasit nimic clar.Azi am dat de o problema.Dupa curatarea admisiei si demontarii chiuloasei ( pt a scoate 2 bujii rupte) am montat totul la loc.Toate bune numai ca motorul nu vrea sa porneasca .Am tras masina 800 metri cu conductele de la injectoare montate dar si scoase,am dat la automat cu conductele de la injectoare scoase.....nu imi vine motorina la injectoare,adica....e uscat....
Salut.
Esti membru vechi. Trebuia sa stii ca pt. bujii rupte nu se demonteaza chiulasa, se contacteaza colegul @Bunicu` la Urziceni si se rezolva rapid fara dureri de cap.
Verifica daca distributia e pusa la punct. Fa o diagnoza si vezi daca ai vreo eroare. Inlocuieste furtunasele de retur, ai dat jos admisia si e posibil sa fi rupt vreunul. Posteaza aici eventuale erori.
Multumesc de raspuns.Am vorbit cu Bunicul...eu sunt din Craiova...fa tu un calcul cu transport si cu mana de lucru si sa imi spui daca se merita.Respect.In plus crede-ma ca nu e rupt nimic.e verificat si paraverificat.mie nu-mi vine motorina la injectoare
Bogdan, eu zic ca joci un pic de teatru , nu dadeai tu chiuloasa jos sa scoti bujii stiind ca este bunicu care le scoate fara a mai fi nevoie de dat chiuloasa jos si nu erai la distanmta mare de el , mai ales ca esti si membru vechi si te ai tot invartit pe topicul dedicat, eu cred ca tu ai ceva cunostinte in domeniu si vrei sa te apuci si tu de scos bujii dar telef catre invest a fost asa de fatada sa stii si tu c am cat ia omul sa ti faci o clientela .Iulian ti a c am aruncat-o la fileu ca sa zic asa , deci...Chestia cu distanta nu este adevarata , stim cu totii ca evitam sa desfacem chiuloasa si ce implica ca si costuri desfacutul acesteia , deci asta cu distanta e vrajeala in conditiile in care au venit oameni de la Arad pt a desface o bujie ca nu doreau datul jos al chiuloasei . Nu e rau ca exista concurenta dar cred ca deja mina este formata la invest . Eu cred ca nu zic prostii
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Baieti, discutia aluneca spre offtopic sau mai rau, spre contre si nu e cazul.Oricum, titlul este cumva "pe langa subiect" pentru ca problema la pornire nu vine de la curatatul admisiei ci de la desfacutul chiulasei cu tot ce implica ea.
Hai sa vedem cum pornim motorul ala:
-distributia este pusa la punct?
-s-a miscat cumva lantul de pe pinionul de la pompa in timpul interventiei? Ma gandesc ca pompa nu mai este pe punct....!.!.!.!.! Degeaba pui distributia la semne daca pompa baga motorina in buruieni....
-surubul de la pinionul de pe axul cu came este strans corect? A fost schimbat cu unul nou?
- motivul pentru care a fost demontata chiulasa este cel specificat sau a trebuit scos vreun obiect cazut in cilindru?
-daca a fost vreun obiect acolo, s-a incercat cumva pornirea motorului cu obiectul in interior? (ma gandesc aici la supapa stramba, biela stramba, injector lovit in cap, piston crapat)
-garnitura de chiulasa a fost schimbata cu una noua?
Haideti sa raspundem la aceste intrebari si apoi vedem unde-i problema, trebuie sa ii dam impreuna de capatai.
Hai sa vedem cum pornim motorul ala:
-distributia este pusa la punct?
-s-a miscat cumva lantul de pe pinionul de la pompa in timpul interventiei? Ma gandesc ca pompa nu mai este pe punct....!.!.!.!.! Degeaba pui distributia la semne daca pompa baga motorina in buruieni....
-surubul de la pinionul de pe axul cu came este strans corect? A fost schimbat cu unul nou?
- motivul pentru care a fost demontata chiulasa este cel specificat sau a trebuit scos vreun obiect cazut in cilindru?
-daca a fost vreun obiect acolo, s-a incercat cumva pornirea motorului cu obiectul in interior? (ma gandesc aici la supapa stramba, biela stramba, injector lovit in cap, piston crapat)
-garnitura de chiulasa a fost schimbata cu una noua?
Haideti sa raspundem la aceste intrebari si apoi vedem unde-i problema, trebuie sa ii dam impreuna de capatai.
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
dorin-b a scris:
Ai gasit vreodata span acolo sau ai auzit pe cineva ca a gasit?
Returul de motorina merge direct in rezervor. Daca ajunge spanul din rezervor in carcasa filtrului inseamna ca mai ai cam jumatate din dimensiunea capului hidraulic si e putin probabil ca motorul sa mai functioneze!
Ai gasit vreodata span acolo sau ai auzit pe cineva ca a gasit?
Returul de motorina merge direct in rezervor. Daca ajunge spanul din rezervor in carcasa filtrului inseamna ca mai ai cam jumatate din dimensiunea capului hidraulic si e putin probabil ca motorul sa mai functioneze!
Total gresit, returul de motorina se intoarce direct in sorb, si creeaza o mica presiune, trimitind motorina din sorb pe tur, ajutind astfel pompa de joasa. Deci ce iese din retur intra la tur imediat cu tot cu eventualul span daca a aparut, si se oreste in filtru. Eu ma ocup doar de intretinerea masinilor mele si nu am gasit span, dar asta nu inseamna ca nu poate aparea.
Stima.
@ bunicu- problema lui consta in faptul ca nu ii vine motorina pe conducte. O pompa ok din punct de vedere mecanic, si daca circuitul de alimentare ii amorsat, trebuie sa arunce motorina pe conducte, fara a crea presiune de injectie daca nu ii comandata de partea elctronica.
El zice ca nu-i vine motorina nicicum, si asta duce spre dezamorsare, ca masina a duso cu motorul ei, deci pompa ar trebui sa fie ok.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca o luam logic, pompa de motorina (injectie) ar trebui sa bage motorina pe conducte indiferent daca e la punct sau nu. Daca nu e la punct sau sunt inversate conductele motorul fie porneste si merge aiurea fie nu porneste. Colegul zice ca indiferent daca da la automat sau o trage tot nu vine motorina pe conducte. Posibil sa fi inversat turul de la pompa cu turul din rezervor pe filtru sau sa nu fie ceva etans pe circuit.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pt colegul gabi opel...stimate coleg, cunostinte am despre mecanica caci cu asta ma cam ocup.eu am cerut o parere, nu sa joc teatru sau altceva.chiuloasa am demontat-o pt ca am reusit sa rup un extractor in ea,dar asta e alta problema si nu dau detaliii.Acelasi pret este si prin Craiova...sunt si aici persoane care pot face asta,iar daca vreau sa fac concurenta cuiva...te supara cumva?Iar in privinta costurilor...150-200 ron/extragere bujie +combustibilul dus-intors cam 400 ron nu e totuna cu 257 ron garnitura de chiuloasa + 50 ron materiale de curatare...mhhh...ce zici?
Multumesc celor care au raspuns dar am rezolvat-o prin tractare.Era dezamorsata pompa.
Iar cand se demonteaza chiuloasa este de ajuns sa se faca un simplu semn pe axa cu came si pe pinion.Nu este necesar decat supapele la pistonul 1 sa fie neatacate (pe liber) si la montare sa se tina cont de semne (axa cu came are un semn pe ea fie un punct poansonat fie un punct de vopsea in zona hexagonului de 27.Motorul,pompa de injectie nu sar de pe pozitie decat daca te apuci sa invarti motorul dupa ce ai demontat chiuloasa.Daca nu era ceva montat corect la distributie,la motoarele in 16 valve se intalnesc supapele cu pistoanele instantaneu.Mie nu-mi ajungea motorina la injectoare,asta era problema si asta imi dadea cu virgula.Oricum...MULTUMESC tuturor
Multumesc celor care au raspuns dar am rezolvat-o prin tractare.Era dezamorsata pompa.
Iar cand se demonteaza chiuloasa este de ajuns sa se faca un simplu semn pe axa cu came si pe pinion.Nu este necesar decat supapele la pistonul 1 sa fie neatacate (pe liber) si la montare sa se tina cont de semne (axa cu came are un semn pe ea fie un punct poansonat fie un punct de vopsea in zona hexagonului de 27.Motorul,pompa de injectie nu sar de pe pozitie decat daca te apuci sa invarti motorul dupa ce ai demontat chiuloasa.Daca nu era ceva montat corect la distributie,la motoarele in 16 valve se intalnesc supapele cu pistoanele instantaneu.Mie nu-mi ajungea motorina la injectoare,asta era problema si asta imi dadea cu virgula.Oricum...MULTUMESC tuturor
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Hai sa fim realisti totusi...mai pune o garnitura capac culbutori..100lei...daca vroiai sa faci treaba ca la carte verificai planeitatea pt ca se stie ca o data ce a fost data jos nu mai e plana...daca iti lua din ea trebuia garnitura de chiulasa mai groasa+ suruburi la chiulasa...si cel mai important daca tot ai desfacut oringuri si semeringuri injectoare..si apoi iti iesea treaba aproape bine...dar tot nu mai e la fel ca inainte...iti dau un sfat...daca poti evita demontarea...evito..sa iti mearga bine de acum inainte...si inca ceva tu ai dat jos bujiile sau ai fost la strungar?
- bigboss_boy
- *
- 5 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Vectra 2000 Y16XE
- Braila
bigboss_boy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
Si de ce nu te duci in reprezentanta? Dai un ban dar nu il pierzi. Probleme cu fum negru. Dus la.mecanic ziceai ca e un guru al mecanicii : injectoarele, al 2lea mecanic:injectoarele, al 3lea mecanic:injectoarele. Dus in reprezentanta ivas gl. Diagnoza 90lei baietii chiar au muncit nu au dat cu parerea. Axa cu came sau o ringurile la injectorul3. Dat capacul jos si se vedea diferenta de 1cm la axa cu came ca era tocita. Cost 1200lei cu tot cu manopera axa,tacheti,cuzineti. Schimbam ca idiotu injectoarele aiurea? Da daaaaa.... Alt caz. Schimbat saboti spate si idiotul baga un adaos de holsurub in boltul care regleaza sabotii. Senzor abs aprins. Schimbat ambii senzori schimbat rulment schimbat cablaj. Daca ma duceam in reprezentanta poate ca ma ajungea maxim 250lei sabotii cu manopera asa m-a ajuns 565lei... afacere buna nu? Daca tragi linie mai avantajos este in reprezentanta pe termen lung. Acum pt un schimb de ulei nu are rost sa faci in reprezentanta....
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Adevarat ce se spune! Mecanici specializati intr-o marca sunt putini! Eu am mers la 3 servisuri, spuneam ca troncane ceva in fata, toti ca nu are nimic, dar era dusa o bieleta! Ce mecanici sunt aia, daca nici asta nu sunt in stare? Alt caz, habar nu aveau unde se gaseste filtru de polen, de aer! Sa nu mai vorbim de probleme mai grave