Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare. m-am uitat pe forumuri si in discutii dar nu am gasit ceva relevant sau asemanator cu problema mea. zilele trecute ma intorceam cu masina de la tulcea spre bucuresti, iar in momentul in care m-am angajat intr-o depasire si am turat motorul mai tare am constatat brusc ca nu mai am nici un indicator de bord functional. acul vitezometrului a ramas la 110km/ora iar apa si benzina au cazut la zero. nici numarul de kilometri nu mai era vizibil. am tras pe dreapta, am oprit motorul, am pus contactul din nou, dar nimic.am deconectat si bateria dar fara rezultat . sigurantele erau toate intacte, m-am apucat si am scos si bordul cu indicatoarele, sa vad daca nu era ceva suspect, pentru ca mai aveam de mers cam 230km pina in bucuresti. nu am gasit nimic in neregula, asa ca am fost nevoit sa imi continui drumul cu acele de apa si benzina la zero iar vitezometrul l-am rotit eu cu mana la zero...turometru nu am, masina este cu cutie automata, B1 1996, X16XEL. mentionez ca martorii de bord, adica becurile de ulei, baterie, abs, frana toate functionau normal. am verificat toate echipamentele electrice si absolut toate functionau in afara de bord. chiar si becurile din spatele acelor functionau. indicatoarele de bord si kilometrajul au vreo alimentare comuna? din minimele mele cunostinte de electronica , pare a fi un stabilizator de tensiune pe placa cu integrate pe care am sa incerc sa il verific. orice idee ar fi binevenita. multumesc.
Skip ads

  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am ajuns sa verific stabilizatorul, pare ok. am tras fire din bord de pe pinii stabilizatorului sa vad daca intra 12v si ies 5, dar nu se alimenteaza cu 12 v. din pacate nu gasesc schema electrica in detaliu pentru placa, sa vad ce alimentari vin in bord. daca are cineva o schema si m-ar putea ajuta, as fi recunoscator. merci.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce se intampla la tine trebuie sa aiba si o cauza. Ai verificat cat incarca alternatorul peste 3000 de ture?
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
nu am mai pornit masina de saptamana trecuta, dar cred ca daca era o problema cu incarcarea, in 230km pe care i-am mai facut pana in bucuresti s-ar mai fi intimplat cate ceva.pe autostrada am mers "la ochi", dar m-am si angajat in depasiri cu motorul turat. mentionez ca orice alt echipament electric de pe masina merge normal, iar becul de baterie se stinge cand pornesc motorul, la fel cele de ulei, "check engine", abs si airbag (asta am verificat atunci pe loc si cand am ajuns in bucuresti. tot atunci am fost nevoit in aceeasi zi sa mai fac un drum prin bucuresti, iar masina a functionat normal, dar tot cu indicatoarele moarte). fara motor pornit, acul de benzina ar fi trebuit sa se ridice iar vitezometrul sa se calibreze. din ce m-am uitat pe alte posturi, panoul de instrumente ar fi legat pe aceeasi siguranta cu lumina de interior si oglinzile electrice, care merg. nu stiu ce tensiuni ar trebui sa ajunga in bord, in spatele panoului, ca sa verific daca este ars ceva pe panou sau problema este de undeva din electrica masinii.
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am inlocuit ceasurile cu altele si acestea functioneaza normal. deduc ca s-a ars ceva pe placa cu circuite a ceasurilor mele. am masurat si tensiunea la bornele alternatorului si sincer nu stiu ce sa cred , daca am o problema sau nu. indiferent de consumatori sau nu, sau de ralanti ori turatie maxima, tensiunea masurata nu variaza mai mult de plaja 14,4-14,7V.sub 14,4v nu scade, dar nici nu am reusit sa depasesc 14,7v. parca nu prea este normal, sau ma insel? bateria masurata pe motor, cu motorul oprit imi indica 13,9V. sa consider ca am o problema pe partea de alternator? martorul de baterie se stinge cand pornesc motorul si nu se aprinde niciodata in mers. acum 4 ani am avut puntea din alternator arsa si am inlocuit-o, dar atunci imi palpaiau luminile si statea aprins martorul de baterie...
  • sibiucabrio

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2011

  • Mesaj Privat
si mie imi picau ceasurile in mers..si era de la roata din fata stanga,se frecase firul de la abs si facea contact doar cand vrea, dupa ce l-am lipit nu am mai avut probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR