Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
A vrut omu sa ne tina putina morala si teorie.... Adica aia la gm cand au facut rezervoru au pus apa de ploaie si l au masurat... Iar noi acum niste idioti mergem la peco si bagam motorina si ne miram de ce nu corespund cantitatile Smile))
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si eu tot de la mol alimentez Smile)) ia ca imi cumpar eu canistra si fac proba. Asta este un din probleme si nu bag mana in foc ca eu de fapt am bagat mai putin si am platit mai mult.
Dar revin la a doua care nu are legatura nici cu densitatile nici cu merele si anume de ce imi creste consumu instant stand pe loc. Normal cred ca ar fi un 0,6 l/h iar mie imi urca la 1,2 asa din senin adica dublu
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am facut o proba cand consumul este mare si anume cand e 1,2l/h am scosc mufa de la debitmetru. Se tureaza mai mult adica de la 780 ajunge la aproape 1000 si consumu nu creste. Sa aibe legatura? Nu ar fi fost normal sa ceeasca consumu cu debitmetru scos?
  • grosupetryca

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Si mie masina pornita stand pe loc imi arata consum de 1,2 , 1,3 .... am fost la service si nu am nicio eroare nimic nust ce sa cred ,,, am curatat ce mi-a zis un prieten care are opel ca al meu si tot degeaba ,,,, in fine voua vii se intampla lafel ?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai noi ce vorbim aici? Exact asta citeste posturile
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu stiu ce inseamna un consum mai mare fata de altii de pe forum la z19dt`ul meu care (care din punctul meu de vedere au consum exagerat de mic), in extern, la cel mai batranesc mod al meu de condus, nu scad sub 6 la suta la pompa si in oras se duce spre 10 (bucuresti ruleaza). Dar 15-20 la suta e extrem de mult, si tu zici : "m`am dus la service totul ok nu sunt probleme sunt fericit" . Cum? Pai.. la ce service de te`ai dus sa iti zica "nu ai probleme" dupa ce tu le spui de consum asta astronomic? Si tu vad ca esti in continuare fericit / multumit si de service si de masina. No comment.
Eu am Z19DT - 120 cp, probabil acelasi motor ca si tine (cu aceleasi regenerari), dar foarte foarte foarte rar am vazut +10 pe computerul de bord - chiar daca la pompa, urban prin jegul de oras, imi ia 10 si el arata un 9 virgula ceva la impresie.
Regenerarea si`o face la 200 de km sau la 700 de km sau la cat simte senzorul ca trebuie facuta si trebuie sa il lasi sa si`o faca. Eu am plecat si pe DN cu toate ca ajunsesem acasa cand am vazut ca isi facea regenerarea, ca sa nu stau cu ea pe loc (eu zic ca o ajut forjand`o putin) In Bucuresti, plecari scurte, multe porniri/opriri isi face destul de des - atentie! daca ajunge la temperatura corecta - daca mergi 2 km zilnic si nu se incalzeste motorul...; in concediu, mers intins si turat mult mai rar (in cazul in care filtrul e in mintile lui).
Cu insp0 inseamna ca trebuie sa faci inspectia (teoretic). Dar, aia din ce stiu eu e "programata" sa palpaie o data la 30 de mii de km by default - asa scrie in carte cel putin din ce imi aduc aminte.
Consumul instant pe loc difera mult in functie de masina din ce am vazut - poate si de problemele fiecareia. Acum, la prima cheie de dimineata mie imi arata in jur de 0.9 - 1.1 si dupa ce merg putin cu ea isi revine la standardul ~0.7 daca urmeaza sa isi faca o regenerare in curand, sau ~0.4 - 0.5 daca tocmai ce si`a facut regenerarea.

Parerea mea, fa`le o vizita celor de la EDS ca nu esti foarte departe, sa vezi ce inseamna 1-2 ore de verificat masina prin Tech2 - eu la ei ma duc cu masina si sunt foarte multumit (este doar parerea mea, un sfat, fiecare face ce vrea - sa nu se ia drept reclama)
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, nu am acelasi motor, am Z30DT dupa cum am mai spus....
Eu nu sunt din Bucuresti deci nu imi este f usor sa ajung la EDS de fiecare data...
Masina a avut toate service-urile facute numai la EDS din cate am inteles de la baietii de acolo. Am fost si eu o data tot la ei... si dupa ce au pus Tech2 mi-au spus ca e OK ... ca ce vreau de la un motor de 3.0L
acum depinde si cum mergi cu masina... de ex am facut acum 2 zile 450Km noaptea Rm.Vl - Otopeni si retur plus o fataiala prin bucuresti ... am scos un consum de 7 mers cu 120- 130 pilot automat. si mi-a crescut rangeu de la 550 cat aveam maxim undeva la 800km, nu vazusem in viata mea asemenea range la opel (55l -807Km) Smile)
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
grosupetryca a scris:Salut ! Sunt nou pe forum.... , 120 CP , DIESEL , SI ... MASINA IMI APARE InSP 0 SI DUPA IMI APARE CATI KM AM IN BORD ,, CONSUMUL FIND 15, 20 % , TIN SA PRECIZEZ CA MOTORINA BAG NUMAI DE LA OMV DIESEL


Fara nicio suparare, mesajul meu era adresat catre colegul care a inceput topicul: grosupetryca. La 3.0 e altceva Smile
  • grosupetryca

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema ,,,, erea din cauza la un furtun sau cv de genu ,,, nust ca nu prea ma pricep la mecanica,,
oricum multumesc tuturor pentru sfaturi ,,,
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Dar nu este nici o suparare, credeam ca te referi la mine... Oricum mie mi se pare ca ceva nu e in regula...dupa 450km de mers cu un consum de 6,5 mie imi arata pe computer tot 11 dupa cum se vede si in poze
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai, cand ai 900 de km deja cu un consum mediu de 11 calculat, daca tu mergi inca 900 de km (aceeasi distanta de ex) cu 6.5 nu are cum sa iti scada consumul mediu la 6, o sa ai o medie de genul (11+6.5)/2=8.8 mediu la 1800 km (plus sau minus in functie de algoritmii computerului de bord).
La tine, la inca 400 de km cu consum mediu de 6.5, pe langa aia 900 de km de 11.5, trebuia sa iti scada mediul la un 9.8 plus minus - nu stiu exact cum calculeaza cb`ul. Eu am calculat : 900+400 = 1300 km din care 1/3 cu consum de 6.5 si 2/3 11.5. Inmultim 11,5 X 2 + 6.5 si impartim la 3. Asa mi`a dat mie ~10 .. deci trebuia sa scada ceva gen..

Ideea e ca daca ai 5 pe bord pe ultimii 1000 de km, si mergi 100 de km blana cu consumuri instante (reale) de 15-20, o sa iti arate o medie de maxim 6. Iti face o media la toti kilometrii, si preponderent, 90 la suta in cazul asta, ai mers cu 5 consum mediu.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare un pic mare consumul , totusi e un 3000 cdti, cuplat la o hidramata, si din cate vad mergi si subturat, eu stiu ca daca merg la 1600 rotatii in tr5, am consum mai mare decat daca as merge in tr 4 la 2500!
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai cum sa merg subturat . Eram pe pilot automat. Cutie automata , eram in treapta 6. Asa schimba cutia singura....
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai eu am 2700 rt/min la 200km/h cu pilot automat... Dca nu ma crezi cauta pe youtube ca e un filmulet facut chiar pe A1 cred
  • grosupetryca

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am si eu un prieten care are tot un opel motor de 3.0 si tot asa ii consuma , 11 si cv ,,,dar pe autostrada nu ii consuma mai mult de 7%
prin orash daca e aglomeratie il rupe rau ,, 12 ,13 Smile)
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da cam asa consuma si a mea... Eu am facut o medie generala cu oras aglomerat , fac in oras cam 150 km/ zi media. Si un consum de 11,5
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Tin sa mentionez ca am curatat clapeta de aer .. Inainte aveam un consum de 13
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
imi spune si mie cineva cum se face regenerarea asta...ms mult
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
care regenerare? la ce te referi...
se face automat la o saturatie mare , sau daca nu mai vrea singura se face cu un Tech2 in reprezentanta ,
o sa sti sigur atunci cand nu mai reuseste sa-si faca pt ca o sa iti ramana spirala aprinsa in bord care semnaleaza ca regenerarea nu s-a facut complet
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Nu vreau sa intru in polemica. E vorba de densitati.
http://www.mcmpetrol.ro/euro5_motorina.pdf
Sau alt exemplu: intr-un butoi de 220 litri incap 180 kg ulei (de un anumit tip)
Greutatea = forþa cu care Pãmântul atrage un obiect (se mãsoarã în Newtoni)
Masa = cât cântãreºte un obiect (se mãsoarã în kilograme)
Volumul = cât spaþiu ocupã un obiect (se mãsoarã în metri cubi)
Densitatea = cât de concentratã este materia (substanþa) din care este fãcut obiectul (se mãsoarã în kilograme / metru cub)
Câte kilograme are un litru? Depinde de densitatea sa. Relaþia dintre cât de greu este un obiect (masa sa) ºi cât spaþiu ocupã (volumul sãu) este datã de formula:
Masa = Volumul * Densitatea.
Apa are densitatea 1 kg/dm3 adicã, 1 kg/litru.
Cu alte cuvinte, 1 litru de apã, pus pe cântar, cântãreºte 1 kg.
Un litru de plumb topit, pus pe cântar, va cântãri 11,4 kg.
Când cumpãrãm miere, sã nu ne mirãm cã o sticlã de 1 litru, plinã cu miere, este mai grea decât un kilogram.






volumul este o masura de capacitate care se aplica numai lichidelor! daca se exprima in litri! si un litru de lichid este egal cu 1 litru de mercur egal cu un litru de miere egal cu un litru de motorina egal cu un litru de vin! ce difera la aceste capacitati? atunci cand cantarim ele nu mai au aceeasi valoare de 1! functie de grosimea fluidului sant mai grele sau mai usoare! in cazul volumului de 5 litri de la bidon si volumul de litri de la pompa e simplu! benzinarii furau cu smenul de la clienti! furau si ei 180 ml la litru! ca era prea ieftina probabil! alegeasar prafu de ei de hoti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR