- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Opel Astra H, z13dth.
Astazi, dupa 2-3 ore de mers prin oras (mers normal), ajung acasa, parchez masina si peste alte 2 ore dau sa plec. ajung la masina, balta sub ea.
am observat ca e antigel (dupa textura, miros si culoare) si am observat ca a scazut nivelul din vasul de expansiune.
Din ce am cautat pe forum, am vazut diverse discutii cu acele o-ringuri dar toate erau solutii pentru niste pierderi relativ "minore".
La mine, dintr-o data a inceput sa picure sub masina. Pierde cam un litru la 2 ore.
are cineva idee ce ar putea fi? nu am gasit o rampa sa urc masina sa vad exact de unde, dar am ridicat capota si undeva in drepta, langa motor, sunt niste piese "ude", destul de jos, aproape imposibil de ajuns cu mana.
Mentionez ca nu am avut parte de niciun "eveniment" neplacut care sa fi cauzat curgerea (ciocnire sau vreo groapa masiva), si ca am un stil de a conduce relativ normal, schimb treptele undeva pe la 2700 - 3000 rpm.
Astazi, dupa 2-3 ore de mers prin oras (mers normal), ajung acasa, parchez masina si peste alte 2 ore dau sa plec. ajung la masina, balta sub ea.
am observat ca e antigel (dupa textura, miros si culoare) si am observat ca a scazut nivelul din vasul de expansiune.
Din ce am cautat pe forum, am vazut diverse discutii cu acele o-ringuri dar toate erau solutii pentru niste pierderi relativ "minore".
La mine, dintr-o data a inceput sa picure sub masina. Pierde cam un litru la 2 ore.
are cineva idee ce ar putea fi? nu am gasit o rampa sa urc masina sa vad exact de unde, dar am ridicat capota si undeva in drepta, langa motor, sunt niste piese "ude", destul de jos, aproape imposibil de ajuns cu mana.
Mentionez ca nu am avut parte de niciun "eveniment" neplacut care sa fi cauzat curgerea (ciocnire sau vreo groapa masiva), si ca am un stil de a conduce relativ normal, schimb treptele undeva pe la 2700 - 3000 rpm.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
am gasit. intr-adevar, un furtun spart, iese antigelul din el ca printr-un ac de seringa. este vorba despre unul din cele 2 furtune de sub filtrul de motorina, in spatele motorului, putin spre dreapta cum te uit la motor din fata. sunt 2 furtune aproape identice care intra in habitaclu. pus in prima instanta silicon peste gaura aia, am avut de facut un drum relativ lung, kind of an emergency si m-a tinut. urmeaza sa ma duc la service sa-l inlocuiesc.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu e vb de vreo supapa. e unul din cele 2 furtune de dimensiunea degetului mare. furtunele sunt situate langa filtrul de motorina, o pozite destul de dificila de ajuns cu mana. unul din furtune are o gaura prin care antigelul tasntea exact in sus ca prin acul unei seringi. acum masina e "pe dreapta", urmeaza o interventie la service pentru schimbarea acelui furtun si pentru o problema cu aerul conditionat (siguranta termica, nu porneste ventilatorul din fata, cel din dreptul radiatorului AC)
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut. Nu pot sa-ti dau un raspuns. Masina a fost reparata la service. Pot insa sa iti spun ca acel furtun (20-30 cm lungime) m-a costat o nimica toata. 180 RON (!) Adica un milion opt sute. un furtun. de 30 de centimetri.
La mine a fost furtunul de retur din caloriferul de incalzire. Nu stiu cum de s-a spart cand climatizarea masinii mele statea tot timpul pe rece.
La mine a fost furtunul de retur din caloriferul de incalzire. Nu stiu cum de s-a spart cand climatizarea masinii mele statea tot timpul pe rece.
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Eu l-am schimbat pe cel de tur. Pana la urma se desface destul de usor m-a lamurit si pe mine Tiaz colegul nostrul Opelist. A fost ceva mai mult de furca cu partea dinspre motor, la strangere, din cauza spatiului insuficient. Dar pana la urma am reusit cu pagube minime (un deget zdrelit). A costat 100 de lei furtunul la reprezentanta, era singurul loc unde il aveau pe stoc.
Furtunul imbatraneste si isi pierde cauciucul din proprietati. La mine, partea dispre motor, se umflase destul de mult in spatele colierului, era de asteptat a plezneasca. O sa ma pregatesc si pentru cel de retur, am vazut ca incepe sa se umfle si ala.
Furtunul imbatraneste si isi pierde cauciucul din proprietati. La mine, partea dispre motor, se umflase destul de mult in spatele colierului, era de asteptat a plezneasca. O sa ma pregatesc si pentru cel de retur, am vazut ca incepe sa se umfle si ala.
- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Claudiu0909
- OP
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
s-a rezolvat si cu furtunul de tur. aceeasi distractie. (inca) 180 de ron. un furtun. de 30 de cm.
Mi-am luat opel in ideea ca e o masina ieftina la intretinere. dar cu preturi dintr-astea, nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta cand schimb kitul de ambreiaj cu volanta (masa dubla, bineinteles). Sau discurile cu placutele de frana (toate 4, ca s-au "sincronizat" )
Mi-am luat opel in ideea ca e o masina ieftina la intretinere. dar cu preturi dintr-astea, nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta cand schimb kitul de ambreiaj cu volanta (masa dubla, bineinteles). Sau discurile cu placutele de frana (toate 4, ca s-au "sincronizat" )
Teos
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2009
- Mesaj Privat
Claudiu0909 a scris:Salut. Nu pot sa-ti dau un raspuns. Masina a fost reparata la service. Pot insa sa iti spun ca acel furtun (20-30 cm lungime) m-a costat o nimica toata. 180 RON (!) Adica un milion opt sute. un furtun. de 30 de centimetri.
La mine a fost furtunul de retur din caloriferul de incalzire. Nu stiu cum de s-a spart cand climatizarea masinii mele statea tot timpul pe rece.
La mine a fost furtunul de retur din caloriferul de incalzire. Nu stiu cum de s-a spart cand climatizarea masinii mele statea tot timpul pe rece.
eu am schimbat ambele furtune deoarece au cedat pe parcurs....le-am schimbat cu furtun simblu cu insertie pentru antigel si am luat coliere pentru prindere...de aproape 2 ani nu am probleme de genul asta.