Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Problema: Masina nu mai porneste.

A inceput sa dea in nas in mers...parea ca pierde putere...ca sa scap trebuia sa urc in treapta superioara, acum de o saptamana masina nu mai porneste.

Ce am facut: Este exclus sa fie de la aprindere...pun benzina in carburator masina porneste.

Impresia mea a fost ca nu vine benzina, asa ca am luat doua fire de la baterie si m-am dus la pompa de benzina si am alimentat-o direct....rezultatul a fost ca masina a pornit (deci am exclus pompa de benzina si injectorul).

Mai departe am schimbat releul de la pompa de benzina..cu toate ca si cel vechi tzacanea...rezultat: nimic....masina tot nu porneste.

Ce observ...nu iese benzina prin injector..furtunul de tur de la benzina e uscat..
Ceva nu actioneaza pompa de benzina..dar ce..releul l-am schimbat Sad

Are cineva idee ce poate fi ?
Astept orice raspuns si idee si stau la dispozitie pentru intrebari.


Motorul este C16LZ (sa nu imi ziceti ca nu exista..este LZ nu NZ..nu stiu care e deiferenta) Injectie monopunct.
Merci.


Ultima modificare făcută de Fumanchu la Joi 26 Apr, 2007 2:43 pm
Skip ads

  • omu79

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut.


Aceeasi problema am avut-o si eu. Se arsese aprinderea electronica si inlocuirea ei a rezolvat problema. Pe mine m-a costat 150 RON una noua.

Sper sa-ti fie de ajutor.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La ce te referi cand zici aprinderea electronica.....care e aia. Merci.
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ai verificat daca ajunge curent la pompa de benzina? Sa nu fie intrerupt/rupt firul de la releu pana la pompa..
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ai si tu dreptate...si am aparat de masura dar mai degraba mi-a trecut prin cap sa ma scobesc cu el in nas decat sa verific daca are curent... Smile

aparent as zice ca are..dar o sa verific

daca are ce altceva ar putea fi
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pierderea de putere poate fi de la aprindere, dar nu asta e problema ta momentan pt ca ai zis ca porneste.
Verifica calculatorul de injectie. Unde vine la tine nu am idee.

Cat despre motor citeste aici si ai sa vezi diferenta ( de compresie ) https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=187
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
iarasi nu stiu ce numesti calculator de injectie......daca te referi la ECU e in cockpit la picioare la pasagerul din dreapta pe stalpul drept....acum zi-mi cum il verific..ca m-am uitat la el Smile nu miroase a ars si e perfect uscat si curat.


Si da masina porneste cu pompa pusa direct la baterie insa nu pot circula asa pentru ca scoate un fum alb incredibil care miroasa a benzina turatia sta pe la 1800-2000 dar nu asta r fi problema ci fumul..probabil din cauza ca amestecul este necalculat.
  • omu79

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Sub capacul din care ies fisele pt bujii (imi scapa numele acum Mad ) e o componenta electrica de forma asemanatoare unei placute de frana si care are mai multe mufe (la mine cred ca erau 7). Aia e aprinderea electronica.

In cazul meu, cand dadeam la automat, nu venea deloc benzina la injector. Daca picuram direct benzina cu seringa, motorul pornea.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
la fel patesc si eu..daca bag cu seringa porneste

referitor la aprinderea aia am impresia ca la mine este chiar sub capacul de la delcou dar o sa ma uit
  • omu79

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Aia e. Sub capacul delco se gaseste.
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
In fine, continui sa`mi mentin parerea si sper sa nu gresesc ( n`am exp si doar ma gandesc cum ar fi logic Smile )
Acel modul de aprindere nu face decat sa ofere si sa mentina o tensiune mare de vreo catziva kV motorului prin bujii.
( http://www.slantsix.org/art...n-module-schm.jpg )
Chiar nu inteleg ce legatura este intre el si injector. Poate doar o sincronizare.
In legatura cu acel calculator de injectie, te duci la o dezmembrare si incerci sa faci o proba cu altul. Concluzii tragi apoi.

Dar fa intainte altceva. Nu pierzi bani aiurea si e aproximativ simplu. Verifica traseul (firele) original ale pompei de benzina si daca e intrerupt remediaza. Chestia asta cu legatul direct nu e in mod obligatoriu buna. Daca de ex alimentarea pompei e comanda in vreun fel ? Tu sari peste ea ... si de asta poate merge urat.

Nu ma injura daca am spus ceva gresit Razz

LE: Daca tii neaparat .. desfaci cele 2 suruburi ale capacului delco, si inauntru ai modul de aprindere



Ultima modificare făcută de keatra` la Mie 25 Apr, 2007 12:18 pm
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
In mod sigur pompa e comandata de ceva...ceva care parerea mea nu merge si acel ceva e defect....


Cand am zis sub capacul la delco m-am referit ca e in interior Smile o sa caut

Alte idei ? pentru ca nu vreu sa descopar ca nu e asta si maine sa pun iar topic Smile
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Inca ceva...daca era sa fie modulul ala de aprindere nu trebuia sa nu porneasca nici atunci cand ii bag benzina cu sering in carburator ? Care e rolul acelui modul.
  • omu79

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca acel modul controleaza injectorul. Prea multe detalii nu pot sa-ti dau deoarece nu ma pricep prea bine la chestiile astea. Daca stie cineva mai exact care e legatura dintre aprinderea electronica si injector, il rog sa explice.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pai daca ala blocheaza doar injectorul atunci nu el e problema....pentru ca benzina nu ajunge nici la intrarea in carburator pe conducta tur..turul e uscat...am eliminat injectorul
  • piticu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: cluj napoca
  • Masina: Omega 1989 e 18 nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
asa o patit si cumnatulmeu pina am pus un delcou de astra -f si asa so adeverit ca era ars delcoul partea electronica din el.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
daca era delcoul masina nu pornea daca bagam benzina cu seringa in carburator sau daca puneam pompa de benzina direct la beteri...
parerea mea...puteti sa ma contraziceti...dar delcoul are treaba in general cu aprinderea respectiv bujiile
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Salut !

Schimba titlul topicului in ceva mai descriptiv !
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca ecu iti da tensiune?ajunge pana la releu?cand pui contactul(fara sa pornesti) se aude motorul sau releul?cateva secunde.
jos la stalpul din stanga dai jos capacul si vei vedea o mufa acolo iti trece si pt pompa de benzina.


Se pare ca acel modul controleaza injectorul. Prea multe detalii nu pot sa-ti dau deoarece nu ma pricep prea bine la chestiile astea. Daca stie cineva mai exact care e legatura dintre aprinderea electronica si injector, il rog sa explice.


are legatura comanda injectorul,in delcou are un senzor de rotatie si da semnal in ce pozitie se afla supapele.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Filtrele de benzina, aer, le-ai verificat(schimbat) ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR