sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
buna ziua
am un Vectra B 1,6 16V (motor Z16XE), din 2001. in primavara s-a aprins becul de check, motorul functionand defectuos: nu tinea relantiul, motorul avea un tremur pronuntat, iar din cand in cand in mers (chiar cu acceleratia la maxim) motorul nu mai tragea, chiar facea frana de motor! pur si simplu, avea acelasi comportament cu o franare de motor, uneori usoara, alteori destul de violenta de se scutura masina! de multe ori, se aprinde si becul ABS, dar acesta se stinge, persistand in schimb becul de check.
am dus masina la diferite service-uri, toate verificarile dadeau aceeasi eroare la EGR! daca se stergeau erorile, acestea reapareau dupa cativa km. ABS nu avea nimic.
am schimbat EGR cu unul nou (600 lei), am curata tot sistemul de recirculare a gazelor, am sters erorile si .... uimire: masina are acelasi comportament! mecanicul de la service a spus ca nu mai stie ce sa faca!
va rog frumos sa ma ajutati! nu mai stiu ce sa fac: am cheltuit deja 900 lei cu aceste incercari de reparatii, masina nu functioneaza, consumul de combustibil a crescut (inainte, mediu 6,1 , acum mediu 7 l/100 km, iar in Brasov 9,6 l/100 km).
va multumesc anticipat
am un Vectra B 1,6 16V (motor Z16XE), din 2001. in primavara s-a aprins becul de check, motorul functionand defectuos: nu tinea relantiul, motorul avea un tremur pronuntat, iar din cand in cand in mers (chiar cu acceleratia la maxim) motorul nu mai tragea, chiar facea frana de motor! pur si simplu, avea acelasi comportament cu o franare de motor, uneori usoara, alteori destul de violenta de se scutura masina! de multe ori, se aprinde si becul ABS, dar acesta se stinge, persistand in schimb becul de check.
am dus masina la diferite service-uri, toate verificarile dadeau aceeasi eroare la EGR! daca se stergeau erorile, acestea reapareau dupa cativa km. ABS nu avea nimic.
am schimbat EGR cu unul nou (600 lei), am curata tot sistemul de recirculare a gazelor, am sters erorile si .... uimire: masina are acelasi comportament! mecanicul de la service a spus ca nu mai stie ce sa faca!
va rog frumos sa ma ajutati! nu mai stiu ce sa fac: am cheltuit deja 900 lei cu aceste incercari de reparatii, masina nu functioneaza, consumul de combustibil a crescut (inainte, mediu 6,1 , acum mediu 7 l/100 km, iar in Brasov 9,6 l/100 km).
va multumesc anticipat
- sebontz
- **
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
In primul rand trebuie sa o pui pe tester. Cel mai important este omul din spatele testerului nu toti maimutoii care se uita la el ca la pro tv. Apoi nu mai arunca cu bani pe EGR-uri sau alte piese. EGR-ul se poate anula fara probleme. Pot fi probleme si de la calculator dar dupa problemele prezentate de tine pare sa fie EGR-ul. Poti incerca urmatoarele etape.
1. Scoti borna de la baterie.
2. Cureti EGR-ul - cauti pe forum, e super detaliat si usor
3. Montezi borna la loc si vezi cum se comporta masina.
Motorul papa ulei? Daca da o sa cureti la EGR din 3 in 3 zile de o sa devii expert.
Poti anula EGR-ul astfeL.
Confectionezi din clingherit mai gros mai multe garnituri ( in total sa fie cam 1 cm grosime) Ultima insa nu ii faci cele 2 orificii - o lasi plina si apoi montezi EGR-UL la loc.
Uite chiar pt z16xe https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=38097
Bafta!
1. Scoti borna de la baterie.
2. Cureti EGR-ul - cauti pe forum, e super detaliat si usor
3. Montezi borna la loc si vezi cum se comporta masina.
Motorul papa ulei? Daca da o sa cureti la EGR din 3 in 3 zile de o sa devii expert.
Poti anula EGR-ul astfeL.
Confectionezi din clingherit mai gros mai multe garnituri ( in total sa fie cam 1 cm grosime) Ultima insa nu ii faci cele 2 orificii - o lasi plina si apoi montezi EGR-UL la loc.
Uite chiar pt z16xe https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=38097
Bafta!
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
AM fost ieri la service-ul unde am schimbat EGR, iar cei de acolo s-au angajat sa incerce alt EGR tot nou (fiind lucrarea in garantie). Maine ma duc sa incerc noul EGR. Sper sa imi rezolv problema. O sa ii rog sa imi verifice si bujiile + sonda Lambda!
Multumesc pt raspunsuri. Voi reveni cu noutati (sper pozitive)!
Multumesc pt raspunsuri. Voi reveni cu noutati (sper pozitive)!
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am avut si eu un vectra b x18xe, aveam o eroare d enu mai scapam de ea, eroare pe tps, tensiune prea mare. am schimbat si senzorul si clapeta si instalatia electrica si ECU si degeaba. eroarea aparea dupa stergere, mai tarziu am aflat ca era defapt un scurt pe undeva in afara instalatiei de motor ca pe aia am verificat-o eu si am si inlocuit-o. Oricum dadusem masina.
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
salutare
revin cu problema mea: mi-au schimbat la service din nou egr (in garantie), masina merge mai bine, dar ... checkul s-a aprins iar, si din cand imi da in nas! Oricum, masina merge mai bine ca inainte.
m-am intors la service (cand m-au vazut, s-au inegrit cei de acolo), au pus testerul, si a iesit tensiune prea mica! mi-au spus ca problema poate fi pe partea electrica (cabluri), pe care tb sa le verifice sa nu fie un scurt pe undeva.
nu mai scap de problema asta!
ma gandesc sa vb iar cu Marius din Bucuresti, care mi-a mai reparat odata ECU acum 2 ani (se arsese ceva, de intra masina in avarie, nu ma lasa sa depasesc 3000 ture/min). poate intr-adevar iar e problema de la ECU, cum a sugerat Marius T.
voi reveni cu noutati
multumesc tuturor pt mesaje
revin cu problema mea: mi-au schimbat la service din nou egr (in garantie), masina merge mai bine, dar ... checkul s-a aprins iar, si din cand imi da in nas! Oricum, masina merge mai bine ca inainte.
m-am intors la service (cand m-au vazut, s-au inegrit cei de acolo), au pus testerul, si a iesit tensiune prea mica! mi-au spus ca problema poate fi pe partea electrica (cabluri), pe care tb sa le verifice sa nu fie un scurt pe undeva.
nu mai scap de problema asta!
ma gandesc sa vb iar cu Marius din Bucuresti, care mi-a mai reparat odata ECU acum 2 ani (se arsese ceva, de intra masina in avarie, nu ma lasa sa depasesc 3000 ture/min). poate intr-adevar iar e problema de la ECU, cum a sugerat Marius T.
voi reveni cu noutati
multumesc tuturor pt mesaje
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
eroarea respectiva a fost diagnosticata cu laptopul (nu stiu ce program s-a folosit). becul Check este aprins tot timpul. cand il sting din laptop, apare dupa cativa km (f repede, nici nu apuc sa ma indepartez prea mult de service). voi pune din nou laptopul, cand am timp sa ma duc la mecanic din nou, sa vad exact codul de eroare.
din cand in cand imi apare si becul de ABS, dar acesta nu este permanent, doar cand si cand - mecanicul mi-a spus ca nu are legatura cu becul Check, ci doar un senzor de ABS da uneori eroare (probabil am un rulment uzat, deoarece am inteles ca senzorii ABS sunt in rulmenti).
cand am spus ca masina merge mai bine, inseamna ca acum trage, are putere, ca la inceput ... dar, cand mi-e lumea mai draga, parca se ineaca si are comportament asemanator cu frana de motor, nu mai trage deloc oricat as apasa pe acceleratie. acest simptom tine 2-3 secunde, apoi masina isi revine si trage din nou. nu se intampla f des, la un drum prin oras de 8-10 km, daca face o singura data! se ineaca si cand sunt in acceleratie, si cand este pe decelerare, deci nu are legatura cu faptul ca apas prea tare pe acceleratie si atunci se ineaca.
mai tot timpul motorul tremura, acul la turometru are o miscare scurta de oscilatie uneori (ochiometric, 100-150 ture in jos si in sus timp de cateva secunde - un minut). de multe ori, la relanti, turatia scade sub 500 si atunci masina se accelereaza pana la normal (800 ture), iar scade iar se accelereaza, de multe ori chiar se opreste la relanti.
cam acesta ar fi comportamentul.
multumesc pt interes.
din cand in cand imi apare si becul de ABS, dar acesta nu este permanent, doar cand si cand - mecanicul mi-a spus ca nu are legatura cu becul Check, ci doar un senzor de ABS da uneori eroare (probabil am un rulment uzat, deoarece am inteles ca senzorii ABS sunt in rulmenti).
cand am spus ca masina merge mai bine, inseamna ca acum trage, are putere, ca la inceput ... dar, cand mi-e lumea mai draga, parca se ineaca si are comportament asemanator cu frana de motor, nu mai trage deloc oricat as apasa pe acceleratie. acest simptom tine 2-3 secunde, apoi masina isi revine si trage din nou. nu se intampla f des, la un drum prin oras de 8-10 km, daca face o singura data! se ineaca si cand sunt in acceleratie, si cand este pe decelerare, deci nu are legatura cu faptul ca apas prea tare pe acceleratie si atunci se ineaca.
mai tot timpul motorul tremura, acul la turometru are o miscare scurta de oscilatie uneori (ochiometric, 100-150 ture in jos si in sus timp de cateva secunde - un minut). de multe ori, la relanti, turatia scade sub 500 si atunci masina se accelereaza pana la normal (800 ture), iar scade iar se accelereaza, de multe ori chiar se opreste la relanti.
cam acesta ar fi comportamentul.
multumesc pt interes.
- ph 17 mag
- **
- 253 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
revin cu codurile de eroare:
P 0105
P 1405
Le sterg, motorul scade din turatie sub 500, se tureaza (singur) iar pe la 800-900, iar scade, iar se tureaza ... face acest "dans cu nervii mei" vreo 15-20 sec, apoi se reaprinde Checkul, iar motorul se stabilizeaza ca turatie undeva pe 8-900 ture. la citire, apar aceleasi erori.
sper sa ma ajute cineva.
multumesc
P 0105
P 1405
Le sterg, motorul scade din turatie sub 500, se tureaza (singur) iar pe la 800-900, iar scade, iar se tureaza ... face acest "dans cu nervii mei" vreo 15-20 sec, apoi se reaprinde Checkul, iar motorul se stabilizeaza ca turatie undeva pe 8-900 ture. la citire, apar aceleasi erori.
sper sa ma ajute cineva.
multumesc
- Daniel2772
- **
- 61 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Zafira 2001 z16xe
- Buzau
Daniel2772
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
P 0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction sau P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit High Input
(07) - Present , s-ar traduce prin senzorul MAP care masoara presiunea din galeria de admisie = ar putea sa fie el vinovat dar la fel de bine ar putea fi vorba de etanseitatea furtunului dintr el si galerie.
P1405 DPFE Upstream Hose Off Or Plugged (Mazda)
P1405 DPFE Upstream Hose Off Or Plugged (Ford)
O siguranta arsa?
(07) - Present , s-ar traduce prin senzorul MAP care masoara presiunea din galeria de admisie = ar putea sa fie el vinovat dar la fel de bine ar putea fi vorba de etanseitatea furtunului dintr el si galerie.
P1405 DPFE Upstream Hose Off Or Plugged (Mazda)
P1405 DPFE Upstream Hose Off Or Plugged (Ford)
O siguranta arsa?
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
@sandu1954 : dar cand o turezi in treapta in a 2 a calcand tare acceleratia si turand de la 1000 de ture la 2000 de ture, accelereaza constant SAU in trepte si dand senzatia ca vrea sa de-a in nas ? Dupa 2000 de ture, nu se mai observa ca da in nas ? Daca o turezi incet nu mai da in nas ?
EGR-ul din cunostintele mele vagi e inchis complet la relanti deci ori afecteaza pe toata perioada cat motorul sta la relanti si tremura continuu, ori doar la inceput, ori deloc. Dar mici sanse sa apara aleatoriu la relanti. In concluzie, nu sunt convis ca e egr-ul ( mai ales ca la si schimbat).
EGR-ul cel mai bine se testeaza facand debraieri de la turatie mare la relanti. Daca se opreste motorul, da, atunci poate fi egr-ul.
EGR-ul din cunostintele mele vagi e inchis complet la relanti deci ori afecteaza pe toata perioada cat motorul sta la relanti si tremura continuu, ori doar la inceput, ori deloc. Dar mici sanse sa apara aleatoriu la relanti. In concluzie, nu sunt convis ca e egr-ul ( mai ales ca la si schimbat).
EGR-ul cel mai bine se testeaza facand debraieri de la turatie mare la relanti. Daca se opreste motorul, da, atunci poate fi egr-ul.
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Treaba e din ECU 99% si cablaj/mufe 1%.
Vorbeste cu cristi_bv https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958 poate are un ECU sa il puna de probe, evident lasi garantie, platesti munca si ca te ajuta sa rezolvi, vezi asa ... daca e ECU si nu il poate repara (m-as mira) altul si il programeaza tot el.
LE.
Am avut caz de ECU defect asa.
Am avut caz de EGR facatura care a mers cateva zile, cumulat cu 'graunte' de carbune si alte fumuri la fel 1405.
Vorbeste cu cristi_bv https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958 poate are un ECU sa il puna de probe, evident lasi garantie, platesti munca si ca te ajuta sa rezolvi, vezi asa ... daca e ECU si nu il poate repara (m-as mira) altul si il programeaza tot el.
LE.
Am avut caz de ECU defect asa.
Am avut caz de EGR facatura care a mers cateva zile, cumulat cu 'graunte' de carbune si alte fumuri la fel 1405.
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
revin cu cateva detalii. scuze pt inactivitate
@mihaiadrian: masina la relanti, uneori merge bine, alteori turatia este inconstanta (scade sub 500, motorul incearca sa revina, iar scade, iar revine ... uneori se si opreste singur, dar numai la relanti). imi da in nas si cand o accelerez, dar mai ales cand tin motorul sub 2000 ture. cand calc pedala de acceleratie la fund (mai ales in treaptele 2 si 3 de viteza), masina reactioneaza bine, numai uneori are tendinta de a da in nas, dar aproape insesizabil.
@dancuciureanu: multumesc pt pontul cu Cristy_Bv care poate repara ECU. eu ma gandeam sa merg in Bucuresti, unde am mai fost odata, dar asa e mult mai la indemana. probabil ca il voi contacta in curand (astept sa vad daca mihaiadrian sau un alt prieten de pe forum are o alta propunere)
le multumesc tuturor prietenilor de pe forum care au venit cu idei in incercarea de a ma ajuta cu problema mea.
@mihaiadrian: masina la relanti, uneori merge bine, alteori turatia este inconstanta (scade sub 500, motorul incearca sa revina, iar scade, iar revine ... uneori se si opreste singur, dar numai la relanti). imi da in nas si cand o accelerez, dar mai ales cand tin motorul sub 2000 ture. cand calc pedala de acceleratie la fund (mai ales in treaptele 2 si 3 de viteza), masina reactioneaza bine, numai uneori are tendinta de a da in nas, dar aproape insesizabil.
@dancuciureanu: multumesc pt pontul cu Cristy_Bv care poate repara ECU. eu ma gandeam sa merg in Bucuresti, unde am mai fost odata, dar asa e mult mai la indemana. probabil ca il voi contacta in curand (astept sa vad daca mihaiadrian sau un alt prieten de pe forum are o alta propunere)
le multumesc tuturor prietenilor de pe forum care au venit cu idei in incercarea de a ma ajuta cu problema mea.
- alintalaban
- *
- 18 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Astra 1998 16szr
- Bacau
alintalaban
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1998 16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
exact problema asta am avut-o si eu.eu m-am apucat sa imi segmentez motoru,schimbat cuzineti,etc prin motor.acum motoru merge mult mai bine,nu mai da in nas doar ca se cam balbaie la relanti si nu o simt ca trage cu toti caii la sub 2500 ture.am curatat egr,TB si tot ce mai e pe acolo.am 4 eroari:1405(egr) 0443(valva de purjare) 0105(map) 0130(sonda lambda).acum nu stiu ce sa cred...egr curatat,sonda lambda am pus-o noua.cum trebuie sa lucreze valva de purjare?am verificat-o la bornele bateriei si deschide si inchide,deci merge.in schimb,cand o montez la mufa ei nu deschide niciodata.....nici la relanti,nici cand o turez.am scos furtunu care intra in ea(cel care vine din filtru cu carbuni) si nu vrea sa traga aer deloc.e posibil sa nu am tensiune pe mufa care intra in ea?cum as putea sa verific?ce tensiune trebuie sa am pe acea mufa?cat despre senzorul map tind sa cred ca acesta face figuri tot din cauza valvei de purjare.orice idee sau sfat sunt bine venite!
si inca ceva....ma tot gandesc sa nu fie ecu?sa fiu asa ghinionist?
si inca ceva....ma tot gandesc sa nu fie ecu?sa fiu asa ghinionist?
sandu1954
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
@ alintalaban: probabil ca si la tine se aplica una din legile lui Murphy. mai trebuie sa schimbi tot motorul, ca sa afli ca de fapt masina nu trage pt ca i s-a schimbat coeficientul aerodinamic!
sfatul meu e sa incerci sa mergi la unul din meseriasii care repara ECU ... pt ca eu asa voi face, cand voi gasi timpul necesar. nu este un capat de tara, mai ales daca nu a iesit fum din ECU, deoarece se poate repara. eu l-am reparat o data acum 2 ani, si de atunci nu am mai avut problema repsectiva, iar cheltuiala a fost de 3,5 mil + garantie 6 luni (nervii consumati cand vedeam ca masina nu functiona corespunzator sunt nepretuiti). iar verificarea este simpla la acesti meseriasi > ori stiu simptomul si atunci este simplu, ori iti pun de la ei un ECU functional, vezi cum se comporta masina si voila! scapi de un stres: e sau nu ECU de vina! daca nu se poate repara ECU, mai exista solutia unuia second-hand, iar la dezmembrari gasesti cu nemiluita de pe masini aduse din Anglia (iar acolo Vauxhall este o marca populara).
bafta multa
sfatul meu e sa incerci sa mergi la unul din meseriasii care repara ECU ... pt ca eu asa voi face, cand voi gasi timpul necesar. nu este un capat de tara, mai ales daca nu a iesit fum din ECU, deoarece se poate repara. eu l-am reparat o data acum 2 ani, si de atunci nu am mai avut problema repsectiva, iar cheltuiala a fost de 3,5 mil + garantie 6 luni (nervii consumati cand vedeam ca masina nu functiona corespunzator sunt nepretuiti). iar verificarea este simpla la acesti meseriasi > ori stiu simptomul si atunci este simplu, ori iti pun de la ei un ECU functional, vezi cum se comporta masina si voila! scapi de un stres: e sau nu ECU de vina! daca nu se poate repara ECU, mai exista solutia unuia second-hand, iar la dezmembrari gasesti cu nemiluita de pe masini aduse din Anglia (iar acolo Vauxhall este o marca populara).
bafta multa
- alintalaban
- *
- 18 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Astra 1998 16szr
- Bacau
alintalaban
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1998 16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
din pacate nu am aici in oras(onesti) un meserias in ecu.pe mine mai mult ma streseaza acea valva de purjare.nu imi deschide niciodata cu toate ca dc o pun la baterie ea inchide si deschide perfect.banuies ca nu primeste destul curent......nu stiu cum as putea sa verific.la voi cand intra in functiune acea valva...la relanti sau cand e turata?eu am scos furtunu care intra in ea si nu trage aer niciodata....chiar dc o turez.