mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
sunt nou in club si as vrea sa vad daca a mai patit cineva asa ceva la un opel astra cu motoru de isuzu 1.7.Merge destul de bine si in momemntul in care ajung in viteza a 4-a la 2500-2700 sau in viteza a 5-a 2700-3000 se pune in bot o fractiune de secunda dupa care mi se aprinde beculetul galben de la motor si din acel moment nu mai trage bine.Dupa ce il opresc cateva secunde se pare ca se reseteaza singur si merge.De ceva timp incerc sa dau de problema asta si nimeni nu a reusit cu toate calculatoarele si testele facute inclusiv la opel
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
ma refer la vacum la electrovalva pricipala de sub pompa de injectie,asta dadea ca e defecta am schimbat-o am pus acelasi producator si din nou sa aprins din nou.Am incercat si cu blindaju egr-lui e mai nervoasa dar tot sa aprins becu.Ce e ciudat daca o turez peste 3000 nu mi se mai aprinde asta e foarte ciudat maine o sa incerc sa vad daca nu e chiar debilmetru cum am citit ca au patit altii dar nu da pe cal ca e defectdar acum incerc orice ca deja ma dspera
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema ca a ta si nici acum nu i-am dat de cap asta din aprilie 2010 pot sa spun ca am skimbat tot mai putin masina am skimbat de elecronica pana la mecanica inclusiv turbo si degeaba tot la fel face cand skimb la fel ca tine peste 3mii nu face nimic merge struna astept sa vb despre problema noastra tiam dat pm
- nicoyulius
- **
- 101 mesaje
- din 27 Jan 2011
- Neamt
nicoyulius
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
am verificat daca am pierderi de presiune pe undeva si nu am gasit nici o pierdere dar totusi suspectez banutaul acela de la westgate sa nu inchida cum trebuie si pierde din presiune de evacuare care in loc sa loveasca paletii turbinei o ocolesc si de ai am presiune mica asta la o turatie de 2800 de ture presiunile se egalizeaza undeva la o turatie de 3mii si ceva de ture adica peste 3 mii si de aia nu mai da nici o eroare cand schimb mai sus ce credeti asa putea sa mai fac ?
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
vreau sa mai precizez ca , daca schimb pese 3 mii ma duc cu ea pana la 170 /h si sa vad daca mai intra in limp mod reduc pana la viteva critica si turatia cand intra in limp mod ,deci ajung la 2800si iar o calc si merg pana la 140 ,150 iar reduc ma joc asa cu acceleratia si nu mai intra in limp mod dar daca schimb normal la 1800 pac se aprinde dracia si ii ia din putere ce ziceti ce mai poate fi ?
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
dar nu exista totusi undeva un cal sa ii detecteze problema ? am inteles ca in cluj are cineva un aparat numit FSA si ala iti citeste chiar tot adica de la cablaj pana la senzori si cred ca ala sar putea sa imi deie de cap,nu inteleg cum de la turatie mare merge de trasneste ca am blindat si egr -ul si acum simt ca merge masina i.Daca aflati ceva dati-mi va rog si mie un ms ce ii si daca voi ajunge sa o piun pe aparatu ala sigur va anunt sa vedeti si voi ce are
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
acum ma intorc cu zambetu in suflet ca am reusit sa ii dau de capat masiniii care mi-a scos peri albi in ultimu timp
la mine a fost problema din turbo ca nu baga presiunea ceruta de ecu si deaia imi intra la o anumita turatie in lime mode mi-am schimbat turbina si acum simt ca am din nou masina,datorita unui om foarte simplu care cred ca si noapte viseaza opeluri sa mentionez faptu ca a lucrat la opel profil diacnoza si e super meserias
la mine a fost problema din turbo ca nu baga presiunea ceruta de ecu si deaia imi intra la o anumita turatie in lime mode mi-am schimbat turbina si acum simt ca am din nou masina,datorita unui om foarte simplu care cred ca si noapte viseaza opeluri sa mentionez faptu ca a lucrat la opel profil diacnoza si e super meserias
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat