Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sunt nou in club si as vrea sa vad daca a mai patit cineva asa ceva la un opel astra cu motoru de isuzu 1.7.Merge destul de bine si in momemntul in care ajung in viteza a 4-a la 2500-2700 sau in viteza a 5-a 2700-3000 se pune in bot o fractiune de secunda dupa care mi se aprinde beculetul galben de la motor si din acel moment nu mai trage bine.Dupa ce il opresc cateva secunde se pare ca se reseteaza singur si merge.De ceva timp incerc sa dau de problema asta si nimeni nu a reusit cu toate calculatoarele si testele facute inclusiv la opel
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cod de eroare?
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
la reprezentanta opel nu a dat nici un cod iar la altii a dat convertoru de aer principal ,l-am schimbat si tot la fel face
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca se aprinde martorul, trebuie sa ai o eroare stocata.Presupun ca, convertorul de aer este debitmetrul. daca era debitmetrul, iti facea si la trepte mai mici, eu zic sa verifici si senzorul de turatie sau furtunele de pe admisie.
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ma refer la vacum la electrovalva pricipala de sub pompa de injectie,asta dadea ca e defecta am schimbat-o am pus acelasi producator si din nou sa aprins din nou.Am incercat si cu blindaju egr-lui e mai nervoasa dar tot sa aprins becu.Ce e ciudat daca o turez peste 3000 nu mi se mai aprinde asta e foarte ciudat maine o sa incerc sa vad daca nu e chiar debilmetru cum am citit ca au patit altii dar nu da pe cal ca e defectdar acum incerc orice ca deja ma dspera
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema ca a ta si nici acum nu i-am dat de cap asta din aprilie 2010 pot sa spun ca am skimbat tot mai putin masina am skimbat de elecronica pana la mecanica inclusiv turbo si degeaba tot la fel face cand skimb la fel ca tine peste 3mii nu face nimic merge struna astept sa vb despre problema noastra tiam dat pm
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
la modelul asta de motor de regula da 1225 e valva egr sau furtunase cu probleme ,etc,dar mai e mai rar ce e drept ecu,cade din putere la peste 3000 ture si isi revine de se opreste motorul
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat electrovalva egr si am curatat si egr-ul
si tot acelasi defect da
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu pot sa inteleg de ce cand schimb peste 3000 nu da nici o eroare ,precizez la mine la 125 spune ca, presiunea ceruta de ecu este prea mica adica ecu cere 150 si in galerie am decat 135 si atunci motorul intra in limp mode
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am verificat daca am pierderi de presiune pe undeva si nu am gasit nici o pierdere dar totusi suspectez banutaul acela de la westgate sa nu inchida cum trebuie si pierde din presiune de evacuare care in loc sa loveasca paletii turbinei o ocolesc si de ai am presiune mica asta la o turatie de 2800 de ture presiunile se egalizeaza undeva la o turatie de 3mii si ceva de ture adica peste 3 mii si de aia nu mai da nici o eroare cand schimb mai sus ce credeti asa putea sa mai fac ?
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
vreau sa mai precizez ca , daca schimb pese 3 mii ma duc cu ea pana la 170 /h si sa vad daca mai intra in limp mod reduc pana la viteva critica si turatia cand intra in limp mod ,deci ajung la 2800si iar o calc si merg pana la 140 ,150 iar reduc ma joc asa cu acceleratia si nu mai intra in limp mod dar daca schimb normal la 1800 pac se aprinde dracia si ii ia din putere ce ziceti ce mai poate fi ?
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
dar nu exista totusi undeva un cal sa ii detecteze problema ? am inteles ca in cluj are cineva un aparat numit FSA si ala iti citeste chiar tot adica de la cablaj pana la senzori si cred ca ala sar putea sa imi deie de cap,nu inteleg cum de la turatie mare merge de trasneste ca am blindat si egr -ul si acum simt ca merge masina i.Daca aflati ceva dati-mi va rog si mie un ms ce ii si daca voi ajunge sa o piun pe aparatu ala sigur va anunt sa vedeti si voi ce are
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
cei ala westgate? unde e montat ? ce rol are ?
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
da un nr de telefon sa vb
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ti-am lasat pm
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
acum ma intorc cu zambetu in suflet ca am reusit sa ii dau de capat masiniii care mi-a scos peri albi in ultimu timp
la mine a fost problema din turbo ca nu baga presiunea ceruta de ecu si deaia imi intra la o anumita turatie in lime mode mi-am schimbat turbina si acum simt ca am din nou masina,datorita unui om foarte simplu care cred ca si noapte viseaza opeluri sa mentionez faptu ca a lucrat la opel profil diacnoza si e super meserias
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur pentru tine ..sau mai degraba pentru masina ta !
Drumuri bune ,motorina si talpa Wink Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR