- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
de aproape un an imi curge usor uleiul din caseta de directie...pe pedala de frana. Nu foarte mult, dar suparator, cu atat mai mult ca trebuie sa imi vand masina. Ce sfaturi imi puteti da in acest sens. Sa iau o caseta second, sa caut un mecanic destept sa-mi schimbe doar garnitura? Posed un astra caravan, motor C16SE, 74 KW/150 CP, an 1993.
Scuze pentru topicul identic postat la "cumpar-vand piese"
Scuze pentru topicul identic postat la "cumpar-vand piese"
- john_shukarul
- *
- 14 mesaje
- din 20 Apr 2007
- Vectra 2004 Y20DTH
john_shukarul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Si eu am o problema asemanatoare la un vectra c 2004. Imi curge ulei pe la burduful dreapta. Am pus eu ceva banda de izolat speciala acolo si vad ca nu prea se mai vede sa se umezeasca. In rest servo merge normal la mine, cu unele mici "rontaieli" la volan cand misc pe loc. (parca virez pe nisip) . In rest...cat o tine, dupa aia vb cu trami...ca doar el e expertul
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
ccostras, daca vrei sa tii cont de sfatul meu, schimba-i simeringul. E muuult mai ieftin decat o caseta veche ce poate avea un simering la fel de copt ca cel de-acum.
john_shukarul, burduful nu tine la presiune, ci are doar rol de protectie contra apei si prafului, il bandajezi degeaba. Mai bine verifica nivelul de ulei in pompa si ai grija sa nu ramana pe sec, sa nu se gripeze. Pompa e mai scumpa decat caseta (in cazul Vectra C). P.S. multumesc!
john_shukarul, burduful nu tine la presiune, ci are doar rol de protectie contra apei si prafului, il bandajezi degeaba. Mai bine verifica nivelul de ulei in pompa si ai grija sa nu ramana pe sec, sa nu se gripeze. Pompa e mai scumpa decat caseta (in cazul Vectra C). P.S. multumesc!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
bertone, am mai auzit expresia asta, iar cei ce spun asa fac bine ca nu se baga. Nu exista caseta capsulata, toate se pot demonta si li se pot inlocui simeringurile. Un exemplu de caseta demontata, Astra G fabricatie TRW a doua generatie:
De aceea existam noi, reconditionatorii, iar o mare parte a casetelor vandute/inlocuite sunt reconditionate (nu noi, asa cum se pretinde de fapt).
Cum faci sa deosebesti o caseta reconditionata de una noua? Primul dubiu ar fi ca se cere caseta veche la schimb, altfel vei plati o cautiune. Apoi, o caseta reconditionata este intotdeauna vopsita, nu mai are culoare natur. Unele sunt negre, altele albastre, gri, argintii, etc. Sunt vopsite peste tot, inclusiv tuburi, suruburi si piulite.
De aceea existam noi, reconditionatorii, iar o mare parte a casetelor vandute/inlocuite sunt reconditionate (nu noi, asa cum se pretinde de fapt).
Cum faci sa deosebesti o caseta reconditionata de una noua? Primul dubiu ar fi ca se cere caseta veche la schimb, altfel vei plati o cautiune. Apoi, o caseta reconditionata este intotdeauna vopsita, nu mai are culoare natur. Unele sunt negre, altele albastre, gri, argintii, etc. Sunt vopsite peste tot, inclusiv tuburi, suruburi si piulite.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
O caseta noua nu costa doar 1000 lei. Cam atat costa una reconditionata fara sa dai caseta veche la schimb.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
trami a scris:O caseta noua nu costa doar 1000 lei. Cam atat costa una reconditionata fara sa dai caseta veche la schimb.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.
Gata acu' am inteles . multumesc . Cred ca in curand o sa te apelez ca nu se mai poate
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Trami...stiu ca mi-ai spus sa ma uit sa vad ce tip de caseta este...dar cum nu ma pricep, masina este in service la reparat si vopsit m-am gandit sa fac cateva poze. nu se vede foarte bine, dar cred ca ochiul tau de expert nu are nevoie de mai mult. Imaginea este obturata de adaptarea pentru ambreiaj care este montata in spatiul gol dintre rezervorul pentru antigel si baterie (pe partea dreapta), asa ca am dat cu blitzul la nimereala :)
[url=https://upload8.postimage.org/61272/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61272/DSCF1852.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61275/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61275/DSCF1853.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61279/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61279/DSCF1854.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61288/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61288/DSCF1855.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61272/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61272/DSCF1852.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61275/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61275/DSCF1853.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61279/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61279/DSCF1854.jpg[/img][/url]
[url=https://upload8.postimage.org/61288/photo_hosting.html][img]https://upload8.postimage.org/61288/DSCF1855.jpg[/img][/url]
- trami
- **
- 134 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
am si eu probleme cucaseta de directie, ma bucur sa vad ca se poate demonta si repara (curge tot pe la axul volanului)am fost la magazin si au spus ca nu se gasesc simeringuri pentru caseta
scuze pt. off-topic : exista C16SE 74 kw-150 cp?
Ultima modificare făcută de soulfly la Sam 28 Apr, 2007 4:54 pm
ccostras a scris: Posed un astra caravan, motor C16SE, 74 KW/150 CP, an 1993.
scuze pt. off-topic : exista C16SE 74 kw-150 cp?
Ultima modificare făcută de soulfly la Sam 28 Apr, 2007 4:54 pm
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kelu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: GT NHH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am si eu probleme cu caseta de directie la un bertone turbo, multumesc pentru sfaturi si cred ca am sa apelez la serviciile lui trami.
In alte parti am gasit o caseta de directie reconditionata pentru un bertone cu 16 milioane, la el vad ca e mult mai ieftin si pare ca stie ce face.
Ultima modificare făcută de Kelu la Lun 25 Feb, 2008 3:41 pm
In alte parti am gasit o caseta de directie reconditionata pentru un bertone cu 16 milioane, la el vad ca e mult mai ieftin si pare ca stie ce face.
Ultima modificare făcută de Kelu la Lun 25 Feb, 2008 3:41 pm
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
bodobob
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
D.dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat