Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mulahul a scris:
mulahul a scris:Salutare !
Ma confrunt de cateva zile cu problema ¨masinuta cu cheia¨
Simptomele sunt urmatoarele:
-plec diminieata cand e racoare afara si oricat as merge si indiferent de ¨stilul¨de mers nu se aprinde martorul.
-ma intorc in jur de orele 18ºº cand e mai cald afara si dupa aproximativ 15 min de mers mi-se parinde martorul. Uneori se mai stinge singur, alteori ramane si masina pierde din putere, cred ca intra in ¨safe-mode¨
Cand nu se singe singur iau contactul in mers si apoi il pun iarasi si martorul un timp nu mai apare.
Ciudat e faptul ca se aprinde atunci cand masina e in sarcina. (e putin deal dar nu mare....)
Am observat ca prin oras nu mi.se intampla deloc, si am incercat si stilul normal si sportiv prin oras, dar nu se aprinde.
Prin oras, temperatura apei ajunge pana la 97ºC , odata am vazut si 98ºC si abia atunci intra ventilatorul, si apa scade imediat pana la 91-92ºC
In afara, cand urc cu masina si se parinde martorul apa are undeva la 92ºC.
Ce ar putea fi ? EGR ul l.am curatat, nu era murdar...trebuie doar sa schimb filtrul de motorina, care nu e schimbat de vre.o 70k km .
Cu OPCOM-ul mi.a iesit eroarea B1016-00 Vehicle Indentification Number Not Programmed.
E singura eroare care nu s.a putut sterge, celelalte care erau de la becuri arse si altele fara mare importanta s-au sters.
ce e de facut ?
Multumesc tuturor !



salutare ! revin !
mi-am luat ELM 327 cu bluetooth+Torque de pe Market.
acestea sunt rezultatele dupa unele teste ¨LA RELANTI¨
nu am avut timp sa ies sa fac probe in mers.
saptamana viitoare am sa fac si in mers....

Am citit pe forum despre aceasta erroare si aceleasi simptome, si DACA nu sunt furtune....si ce se poate vedea cu ¨ochiometrul¨, atunci 80% sanse sa fie se ELECTROVALVA turbo.
oricum va tin la curent....
Drumuri bune !
(Edwin, parerea ta conteaza Smile )


GATA ! AM REZOLVAT! Si asta datorita lui EDWIN, și ii mulțumesc pe aceasta cale!
Deci la eroarea P0234 la mine a fost Electrovalva turbo.
Mi-a dat Edwin o schita de motor, unde e situata aceasta electrovalva turbo,am localizat-o,am dat-o jos sa iau codul de pe ea si am suflat-o cu un compresor de aer inainte sa o pun la loc. Trebuia sa o pun la loc sa merg sa cumpar alta. Dar pe drum ....surpriza: masina nu mai facea figuri, becul nu s-a mai aprins.
Am exploatat-o prin aceleasi locuri unde mereu se aprindea martorul si masina trage de rupe, in conditiile in care mi-se aprindea in 50km de cel putin 3 ori. Am doua zile de cand am ¨suflat¨ electrovalva si nu am probleme.
Daca in curand se mai aprinde martorul, am sa o schimb. La opel costa 168€. Codul piesei la Opel este 860411
Acces la electrovalva nu poti sa ai decat daca urci masina pe rampa,la modelul meu: z17dth
Aici este situata:
Asa arata:
Eu am bagat jet puternic de aer pe acele doua orificii. Simti cum un pistonas...sau ceva asemanator lucreaza atunci cand bagi aer.
Se da jos cu o tubulara criket de 10, prinsa in 2 suruburi.
Schita de la edwin:

Edwin inca o data multumesc. Cred ca am scutit multi bani...datorita tie si forum-ului.
Sanatate tuturor si Drumuri Bune.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumim pentru informatii. Drumuri bune.
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cu multa placere !
mai ales ca FACEM MARI ECONOMII datorita forumului.
(deja am 300 km cu electrovalva ¨suflata cu aer¨ si masina merge perfect.)
Drumuri bune !
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare bine ca ai reusit sa rezolvi problema. Placerea a fost de partea mea daca te-am putut ajuta Wink
  • andreyliu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salutare!detin un opel astra h 2005 1.7 cdti 101cp!in timpul mersului imi apare cate o data martorul service dar se stinge si iara apare si tot asa!sau imi ramane aprins martorul check engine aprins dupa ce-i dau cheie!specific in acest timp masina merge foarte bine!e o problema?a mai patit cineava asa ceva?
  • cheloo86

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut mi a aparut masinuta cu cheia in bord.cand apare,cand dispare,...asta la interval de 20 -30 sec.am facut totusi testul cu pedalele....10 flashuri-5 flashuri-7 flashuri-1 flash...dupa parerea mea.. cod 0571..ce semnifica?cine ma poate ajuta?
multumesc anticipat!
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
becuri frana arse sau intrerupatorul de la pedala de frana defect
  • cheloo86

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat..erau becurile frana arse....multumesc!
  • mariustopi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut
Revin cu o intrebare dar cu detalii mai amanuntite . Fiind novice in aceste lucruri , va rog ajutati-ma
Am un opel astra station wagon diesel 1.9 , Z13DTH si sta aprins permanent becul "cheita"si nu mai vad kilometrii totali efectuati. Am facut testul " agrafa" si am urmatoarele coduri: ECN 068302; ECN 214602; ECN 010802; ECN 148104; ECN 148204
Va multumesc anticipat
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P2146 capacitor voltage 1 low voltage - defectiune in interiorul calculatorului : tensiune de referinta mai mica de 30V,RESTUL NU MAI CONTEAZA
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariustopi a scris:Salut
Revin cu o intrebare dar cu detalii mai amanuntite . Fiind novice in aceste lucruri , va rog ajutati-ma
Am un opel astra station wagon diesel 1.9 , Z13DTH si sta aprins permanent becul "cheita"si nu mai vad kilometrii totali efectuati. Am facut testul " agrafa" si am urmatoarele coduri: ECN 068302; ECN 214602; ECN 010802; ECN 148104; ECN 148204
Va multumesc anticipat

Astra 1,9 cu motor Z13DTH ? Suuupeeer. Very Happy
1. P0683 Glow Plug Circuit Open - minim o bujie arsa
2. P2146 Capacitor Voltage 1 Low Voltage - verifica ECU
3. P0108 Boost Pressure High Pressure - presiune mare in admisie, verifica senzorul de pe admisie si EGR
4. P1481 Fan Control 1 Circuit Open - ventilator radiator nefunctional treapta I
5. P1482 Fan Control 2 Circuit Open - ventilator radiator nefunctional treapta II
Mergi la test sa vezi daca mai raman erori dupa ce le stergi.
Daca vrei poti merge la [editat] in Tatarani. Il gasesti aici pe forum.
Spor la treaba.
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi de buburuze opel .Am un corsa c an 2001 motor 1,2 aseara in drum spre casa mi-sa aprins becul galben masina cu cheita ,am facut testul cu pedalele frina+acceleratie apasate si contactul in pozitia a-2-a si am gasit codul P-0 1 7 0 acum nustiu cat de grav poate fi .Mersul este neschimbat ,demareaza in fortza ,se tureaza bine ,porneste bine dar becul il-am aprins .Mentionez benzina folesesc efix95 rompetrol ,ulei filtre schimbate ,km reali 97 657km .Multumesc si astept un raspuns poate careva din voi au avut si ei aceasta problema .
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, am si eu o nelamurire, am si eu un Astra H de cand am venit de la mare mi se intampla foarte des sa imi apara in mers masinuta cu cheita, am sa pun si o poza, in mers imi apare si nu am deloc acceleratie, apas pana in fund si nu se misca turometrul mai sus.

Dupa ce iau contactul in mers si il pun innapoi ( ce nu e indicat ) merge. Am puso pe tester si nici o eroare nu am.

Am citit si aici pe forum dar nu am gasit un raspuns convenabil. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc


http://imageshack.us/photo/...120820072913.jpg/
Imi cer scuze pentru neclaritate dar eram la 130 Very Happy si eram singur in masina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
englezu_gt a scris:Salut colegi de buburuze opel .Am un corsa c an 2001 motor 1,2 aseara in drum spre casa mi-sa aprins becul galben masina cu cheita ,am facut testul cu pedalele frina+acceleratie apasate si contactul in pozitia a-2-a si am gasit codul P-0 1 7 0 acum nustiu cat de grav poate fi .Mersul este neschimbat ,demareaza in fortza ,se tureaza bine ,porneste bine dar becul il-am aprins .Mentionez benzina folesesc efix95 rompetrol ,ulei filtre schimbate ,km reali 97 657km .Multumesc si astept un raspuns poate careva din voi au avut si ei aceasta problema .

debitmetru
sonda lambda 1
regulator presiune benzina sau pompa
injector sau injectoare
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut si multumesc frumos pt raspuns dom-cuciureanu .Problema am rezolvato ,vina ai apartine in totalitate mecanicului care mi-a schimbat uleiul si filtrul de ulei .La scoaterea filtrului a curs ulei pe mufa de la sonda Lambda1si cica a sters ,eu nam urmarit iar uleiul sa prelins in timp sia intrat in contact cu pini din priza respectiva .Astfel sonda numai lucra in parametri ei ,avea o oscilatie foarte mare dela 98 la 758 Lambda2 stand constant la 438 cu mici diferentze de urcare in turatii .Dupa o curatare prin pulverizare cu spray de contacte totul a revenit la normal si acum masinutza rade iar Smile).Totul a durat cu diacnoza 35 minute si costul total cu tot cu deplasare 60 lei .Pt bucurestenii care vor o diacnoza eftina si rezolvarea anumitor defectiuni pot pune la dispozitie nr mecanicului .Va doresc drumuri bune si fara reparati Very Happy
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
flaviii a scris:Buna tuturor, am si eu o nelamurire, am si eu un Astra H de cand am venit de la mare mi se intampla foarte des sa imi apara in mers masinuta cu cheita, am sa pun si o poza, in mers imi apare si nu am deloc acceleratie, apas pana in fund si nu se misca turometrul mai sus.

Dupa ce iau contactul in mers si il pun innapoi ( ce nu e indicat ) merge. Am puso pe tester si nici o eroare nu am.

Am citit si aici pe forum dar nu am gasit un raspuns convenabil. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc


http://imageshack.us/photo/...120820072913.jpg/
Imi cer scuze pentru neclaritate dar eram la 130 Very Happy si eram singur in masina

asa a facut si la mine...prima data nu am dat importanta,pentru ca nu m-a afectat...apoi a inceput sa ma afecteze...
am putin mai sus cauze+rezolvare.
Merita, daca ai rampa sau groapa,sa dai jos preventiv electrovalva,sa o sufli cu presiune,si apoi vezi diferentele.
  • Crixus

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare ! De doua zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema ¨masinuta cu cheia¨. Dimineata cand pornesc motorul imi apare martorul. Dupa ce opresc si repornesc acesta nu mai apare. Mentionez ca masina o am de 3 zile, vectra gts 1.9, 150 cp, 2004. Ma poate ajuta cineva? Multumesc !
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cand e vorba de becul cu mashinutza chiar shi Mama Omida foloseste OPCOM sau TECH2 deci fuga la tester
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@Crixus, banuiesc clapeta de acceleratie ( codul P 1125 ). Pe tester vei vedea sigur Wink
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare...

Am si eu o problema zic eu destul de grava:

Mi s-a intamplat de 2 ori pana acum in interval de 1 an de zile...Prima data n am luat-o in seama...Dar acum am stat si m-am gandit si am zis ca nu e de gluma cu asa ceva...

Mi s-a aprins masina cu cheia in mers( unii zic ca aaa...mare lucru) ...
Tocmai ma pregateam sa fac o depasire(pe drum european)...aveam 80(prima data mi s-a intamplat la 130)...am bagat piciorul in ea ajung in dreptul celui pe care l depaseam si mi se aprinde martorul MASINA+CHEIA si masina nu mi mai tragea...O chestia foarte nasoala zic eu,tinand cont ca daca apuca un incepator la volan si vedea ca mai vine si masina din fata poate se panica si nu mai stia ce sa faca....

Pana sa pun testerul pe ea(astept sa treaca weekend-ul) am zis ca poate gasesc ceva raspunsuri pe la voi....Poate a mai patit cineva asa ceva...

Masina e o Vectra C 2.2 DTI

Am mai vazut la un baiat pe forum la o vectra din 2006...care zicea ca la el ar fi fost filtrul de particule de vina....
INTREBAREA MEA ESTE: Filtrul de particule se curata sau se schimba?


Oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR