Salut, multumesc de feedback.
Intre timp am fost la tara, nu am mai vazut masina. Prietenul meu intre timp a dus-o la un service. Tractata, ca singura nu mai are forta sa urce dealul. Baietii de acolo, hotarati, ca e throttle body, cum vazui pe aici ca se numeste. Pana la urma l-au convins si pe prietenul meu ca e cert defect. A cumparat altul, cu tot cu injector, evident, masina tot nu merge.
Primul tau post, se referea la partea de alimentare cu benzina, partea asta eu am exclus-o, masina are si gpl, pe partea de gpl are aceleasi probleme. Postul 3, cu verificarea injectorului. Tocmai l-am scos sigur dintre cauze, face la fel si cu altul.
Sa luam postul 2:
"""Senzor altitudine, presiune aspiratie:
- valoare tensiune cu motor oprit, 4.6-4.8V, cu motor cald si la relanti, toti consumatorii opriti, valoare tensiune intre 1.1-1.3V, o accelerare scurta tebuie sa mareasca valoarea.
- cheia scoasa, se scoate mufa, se pune contactu, se masoara tensiunea intre terminalul C si masa, intre 4.8-5.2V;
- contact pus, se masoara intre terminalul A si + baterie, valoare intre 11.5 si 13.5V;
- contact pus, se masoara intre terminalul B si terminalul A, la presiunea atmosferica trebuie sa existe 4.6-4.8V;
- se conecteaza pompa vacuum la senzor, se pune contact, se masoara tensiune intre conectorul A(-) si B(semnal), se aplica vacuum, se verifica semnalul conform grafic (nu pot pune aici, e liniar, cateva valori: 10kpa-0V, 30kpa-1V, 50kpa-2V, 70kpa-3V, 90kpa-4V, 100kpa-5V);
- se genereaza eroare P0105 daca in acelasi timp, pe o perioada mai mare de 2.5 sec pedala este <19% si presiunea >98.5kpa si P0120 nu este activ;
- alte posibile cauze: defect in conexiuni, mufe, furtun crapat, blocat, senzor defect, ecu defect."""
Ce senzor e asta? Unde e amplasat la motorul x16szr? Si pompa vacuum care e? Il luam si pe asta la verificat, aia de la service s-au declarat depasiti de situatie, masina a ramas la ei, ca poate le vine vre-o idee... Sincer, singura mea speranta e forumul...