- liviulucian
- *
- 18 mesaje
- din 05 Jul 2012
- Insignia 2010 20DTH
- Constanta
liviulucian
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2012
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
CKX
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- liviulucian
- *
- 18 mesaje
- din 05 Jul 2012
- Insignia 2010 20DTH
- Constanta
liviulucian
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2012
- Mesaj Privat
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
liviulucian a scris:da A20DTJ 96 kw
in afara e cat de cat ok mers asa batraneste nu am trecut de 90-100 km/h am scos un 5,2
dar in oras ....
in afara e cat de cat ok mers asa batraneste nu am trecut de 90-100 km/h am scos un 5,2
dar in oras ....
Din pacate, viata e prea scurta pentru mersul batranesc. Insignia e o fata cu sanii tari si buzele fierbinti. Si, precum in casnicie, nu poate fi compatibila intotdeauna cu soferul. Meditati, va rog!...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Masina se comporta foarte bine la drumuri lungi,chiar te simti in siguranta si la viteze foate mari.Spre exemplu am rulat pe autostada A3 spre Ploiesti cu 200km/h si aveam senzatia ca merg cu 100km/h.
Consumul este putin peste 9 l/100km in oras,dar acest lucru chiar nu ma sperie.Sunt foarte multumit de masina.
Consumul este putin peste 9 l/100km in oras,dar acest lucru chiar nu ma sperie.Sunt foarte multumit de masina.
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- *
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Insignia 2.0 CDTI 160CP a facut deja 5.500 Km, majoritatea afara.
Consum pe bord 7.1 l%. Consum partial pentru ultimii 1.800 Km este de 6.5 l%.
Nici o problema aparuta. "Oil life" apare corect calculat conform kilometrajului; probabil la 30.000 km va ajunge la 0%.
Masina e de vis la drum lung. Imi place sa folosesc cruise-control, imi place sitemul automat al luminilor.
Multi km fara evenimente.
Insignia 2.0 CDTI 160CP a facut deja 5.500 Km, majoritatea afara.
Consum pe bord 7.1 l%. Consum partial pentru ultimii 1.800 Km este de 6.5 l%.
Nici o problema aparuta. "Oil life" apare corect calculat conform kilometrajului; probabil la 30.000 km va ajunge la 0%.
Masina e de vis la drum lung. Imi place sa folosesc cruise-control, imi place sitemul automat al luminilor.
Multi km fara evenimente.
Logos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Insignia 2.0L Diesel EcoFlex 160CP. Cumparata noua in August 2011.
Acum are 36000 Km. Are deja 3 drumuri de Romania (cam 5000 km un dus-intors) si cam 75% din km sunt facuti extra-urban, in general highway.
Consum mediu overall 6.8%.
In oras urca si la 7.7% (niciodata nu mai mult), dar orasele unde am mers sunt in general mici si fara trafic mare.
Nu prea merg in oras (pt servici ~30 km /zi am un Corsa).
Cel mai greu test al ei e de obicei de la intrarea in Ro pana in Bv, cand scot tot ce pot din ea...niciodata nu m-a lasat la greu (depasiri, etc). Consumul nu a urcat peste 7.7% nici macar la stilul "smuls" de Romania.
Sunt foarte multumit de masina, nu am nimic in special de zis, doar ca face ceea ce imi trebuie, cand imi trebuie si imi place (inca) la nebunie cum arata.
Revizia la 30000 facuta fara nici o problema semnalata.
Un mic sfat(poate ajuta pe cineva): Am observat un comportament total diferit cu masina incarcata full (4 pers + bagaje) si presiune 2,2 fata/2.0 spate - cand se clatina ca o barca, si aceeasi masina full dar presiunea in roti 2.2 fata / 2.7 spate - super stabila si agila. Asa scrie pe stalup usii la sofer, si am aplicat si eu dupa ce bagam mereu 2.2 si 2.0. Se observa foarte bine in afara autostrazii, curbe, depasiri, munte, vale, etc.
Acum are 36000 Km. Are deja 3 drumuri de Romania (cam 5000 km un dus-intors) si cam 75% din km sunt facuti extra-urban, in general highway.
Consum mediu overall 6.8%.
In oras urca si la 7.7% (niciodata nu mai mult), dar orasele unde am mers sunt in general mici si fara trafic mare.
Nu prea merg in oras (pt servici ~30 km /zi am un Corsa).
Cel mai greu test al ei e de obicei de la intrarea in Ro pana in Bv, cand scot tot ce pot din ea...niciodata nu m-a lasat la greu (depasiri, etc). Consumul nu a urcat peste 7.7% nici macar la stilul "smuls" de Romania.
Sunt foarte multumit de masina, nu am nimic in special de zis, doar ca face ceea ce imi trebuie, cand imi trebuie si imi place (inca) la nebunie cum arata.
Revizia la 30000 facuta fara nici o problema semnalata.
Un mic sfat(poate ajuta pe cineva): Am observat un comportament total diferit cu masina incarcata full (4 pers + bagaje) si presiune 2,2 fata/2.0 spate - cand se clatina ca o barca, si aceeasi masina full dar presiunea in roti 2.2 fata / 2.7 spate - super stabila si agila. Asa scrie pe stalup usii la sofer, si am aplicat si eu dupa ce bagam mereu 2.2 si 2.0. Se observa foarte bine in afara autostrazii, curbe, depasiri, munte, vale, etc.
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
@alichi_c: Insignia pe diesel are 1956 cm cubi, dar denumirea oficiala este 2.0 CDTI (nu 1.9).
Eu am 83.000 km in care masina s-a comportat ireprosabil. Consum mediu pe ultimii 60.000 km la 7.21 l/100 km.
Eu tin presiunea in anvelope la 2.5 si fata si spate, azot, si nu am probleme indiferent de incarcarea masinii.
Eu am 83.000 km in care masina s-a comportat ireprosabil. Consum mediu pe ultimii 60.000 km la 7.21 l/100 km.
Eu tin presiunea in anvelope la 2.5 si fata si spate, azot, si nu am probleme indiferent de incarcarea masinii.
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Dan71
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
Ma alatur si eu celor care au postat si spun:
Insignia Sport Tourer, 2l diesel, 160 cp,cumparata in 2010 cumuland 225.000 km in prezent.(2017).
Consum mediu undeva la 6 l, rulati in special pe autostrada.
Revizii efectuate la concesionar agreat Opel, la fiecare 15.000 km.
In afara de o problema legata de senzorii parcare fata, care se tot murdareau si ticaiau aiurea, nu a creat niciodata probleme.
Cutia(automata) se comporta normal, fara zmacituri.
Ulei completat undeva pe la 110.000 km (undeva la 300 g).
Distributie schimbata tot asa, undeva pe la 120.0000 km.
Motorul face bine-cunoscutele sunete cand il demarezi la temperaturi scazute, dar o data incalzit, merge fara probleme.
Acum, dupa aproape sapte ani de folosinta, si la kilometrii adunati, pot sa spun ca masina se comporta ca la inceput.
Motorul continua sa ''traga'', in viteza III, la depasiri sau accelerari, te baga in scaun.
Insignia Sport Tourer, 2l diesel, 160 cp,cumparata in 2010 cumuland 225.000 km in prezent.(2017).
Consum mediu undeva la 6 l, rulati in special pe autostrada.
Revizii efectuate la concesionar agreat Opel, la fiecare 15.000 km.
In afara de o problema legata de senzorii parcare fata, care se tot murdareau si ticaiau aiurea, nu a creat niciodata probleme.
Cutia(automata) se comporta normal, fara zmacituri.
Ulei completat undeva pe la 110.000 km (undeva la 300 g).
Distributie schimbata tot asa, undeva pe la 120.0000 km.
Motorul face bine-cunoscutele sunete cand il demarezi la temperaturi scazute, dar o data incalzit, merge fara probleme.
Acum, dupa aproape sapte ani de folosinta, si la kilometrii adunati, pot sa spun ca masina se comporta ca la inceput.
Motorul continua sa ''traga'', in viteza III, la depasiri sau accelerari, te baga in scaun.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Da ! Pentru un consum optim trebuie sa bagi 2,5 bari in anvelope ! Sunt adeptul 2,5 ca si alti colegi de aici ! Conteaza enorm si diferenta este sesizabila de la 2,2 la 2,5 ! Asta pentru sezonul verde ! Iarna primeaza siguranta si presiunea trebuie corelata cu aderenta !
In bucuresti cam 10% si afara cam 6,8 % - cu automata ( asta mananca 1 litru de motorina in plus la 100 km !) Mers grabit.
Cumparata 2014 - 80 mii km - acum 2017 - 98 mii km
Bafata
In bucuresti cam 10% si afara cam 6,8 % - cu automata ( asta mananca 1 litru de motorina in plus la 100 km !) Mers grabit.
Cumparata 2014 - 80 mii km - acum 2017 - 98 mii km
Bafata
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Danny Insignia
- **
- 161 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Bucuresti
Danny Insignia
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Achizitionata in Mai 2014 la 134.000km din Germania, iar acum am 178.000 km.
Consum exclusiv in oras(Timisoara) 10.2, iar exclusiv in afara 5.8-6.2 l/100.
Pana acuma am schimbat:
- distributie(role, curea+curea accesorii, pompa de apa)
- Discuri+placute fata/spate
- conducta servodirectie
- furtun intercooler
- buton deschidere/inchidere hayon
- montat rezervor vacuum
- schimbat un sezor de parcare pe spate
- schimbat oring pompa ulei
- schimbat ulei cutie de viteze (32M)
- montat LED avertizare regenerare PDF
- schimbat telescop gaz pe partea stanga hayon(campanie-reprezentanta)
- update de SW la ECM(campanie-reprezentanta)
- reviziile undeva intre 10-15 mii km maxim
Pe viitor, ma astept la:
- ambreiaj,
- reconditionat(schimbat garnituri in cel mai fericit caz) la caseta de directie(imi "musteste" ceva ulei pe acolo),
- eliminare clapete galerie de admisie(daca mai am ce elimina ),
- curatat EGR,
- si..... ce o mai fi.
Ceva recomandari(la ce sa ma mai astept) de luat in calcul pe viitor?
Cheers!
Consum exclusiv in oras(Timisoara) 10.2, iar exclusiv in afara 5.8-6.2 l/100.
Pana acuma am schimbat:
- distributie(role, curea+curea accesorii, pompa de apa)
- Discuri+placute fata/spate
- conducta servodirectie
- furtun intercooler
- buton deschidere/inchidere hayon
- montat rezervor vacuum
- schimbat un sezor de parcare pe spate
- schimbat oring pompa ulei
- schimbat ulei cutie de viteze (32M)
- montat LED avertizare regenerare PDF
- schimbat telescop gaz pe partea stanga hayon(campanie-reprezentanta)
- update de SW la ECM(campanie-reprezentanta)
- reviziile undeva intre 10-15 mii km maxim
Pe viitor, ma astept la:
- ambreiaj,
- reconditionat(schimbat garnituri in cel mai fericit caz) la caseta de directie(imi "musteste" ceva ulei pe acolo),
- eliminare clapete galerie de admisie(daca mai am ce elimina ),
- curatat EGR,
- si..... ce o mai fi.
Ceva recomandari(la ce sa ma mai astept) de luat in calcul pe viitor?
Cheers!
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat