- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am vazut cazuri in care bujiile noi(chiar cu cod pentru acest tip de motor) nu au mai functionat dupa o perioada destul de scurta, cateva sute de km. Daca tot le ai pe celelalte incearca, pierzi putin timp, dar ne mai lamurit. Verifica si scanteia la ambele(vechi si noi) si la fisa principala. Vezi ca o bujie stricata e posibil sa aiba o scanteie destul de convingatoare, dar motorul sa nu porneasca.
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Azi postez rezolvarea problemelor fiindca asa este si corect si util pentru cei care vor citi(desi cei care citesc inainte de a pune o intrebare sant tot mai putini).
Problema cu depresiunea in rezervor am rezolvat-o la recomandarea lui Dj_Speedy desfacand toate furtunurile care duc la rezervor si bagand aer cu pompa.Miraculos cand am fost la benzinarie nu am mai stat 1 min pt a baga benzina de 50 lei.
Apoi problema pornirii greoaie dimineata a fost ceva la care nu ma asteptam dar datorita unui T.B. mai vechi pe care-l aveam intact si pe care l-am studiat atent am rezolvat-o :Problema era ca la al meu aveam un surub de reglaj al clapetei de acceleratie in care eu imi bagasem "pana" si acum clapeta era prea inchisa.M-am orientat dupa cel neatins care avea surubul sigilat din nastere si voila.Deci topic closed !
Problema cu depresiunea in rezervor am rezolvat-o la recomandarea lui Dj_Speedy desfacand toate furtunurile care duc la rezervor si bagand aer cu pompa.Miraculos cand am fost la benzinarie nu am mai stat 1 min pt a baga benzina de 50 lei.
Apoi problema pornirii greoaie dimineata a fost ceva la care nu ma asteptam dar datorita unui T.B. mai vechi pe care-l aveam intact si pe care l-am studiat atent am rezolvat-o :Problema era ca la al meu aveam un surub de reglaj al clapetei de acceleratie in care eu imi bagasem "pana" si acum clapeta era prea inchisa.M-am orientat dupa cel neatins care avea surubul sigilat din nastere si voila.Deci topic closed !
- uskatu
- **
- 137 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
uskatu
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Citez din primul post:
"Intra benzina foarte greu in rezervor,parca as turna într- o sticla de jumate prin gâtul ãla ingust."
Exact aceeasi problema o am si eu. Trebuie sa apas destul de finut pistolul, ca altfel sare si intrerupe alimentarea.
Care furtun este de vina pentru treaba asta si cum ajung la el, dau roata spate jos sau trebuie pusa pe elevator? O poza ar fi nemaipomenita!
DJ_Speedy, ai cumva o poza? Am vazut ca ai postat asta mai sus:
"Uhm...iti zic eu! Iti zic eu! Problema ta e la rezervor!
Furtunelul ala mic care merge pe langa furtunoiul ala mare care iti alimenteaza rezervorul e rupt/spart/infundat...motiv pentru care ti se creeaza depresiunea din rezervor si iti si intra greu benzina in el cand alimentezi.
E buna parerea asta?
L.E.: Vrei sa-ti caut o poza cu furtunelul de care vorbesc sau stii care e? "
"Intra benzina foarte greu in rezervor,parca as turna într- o sticla de jumate prin gâtul ãla ingust."
Exact aceeasi problema o am si eu. Trebuie sa apas destul de finut pistolul, ca altfel sare si intrerupe alimentarea.
Care furtun este de vina pentru treaba asta si cum ajung la el, dau roata spate jos sau trebuie pusa pe elevator? O poza ar fi nemaipomenita!
DJ_Speedy, ai cumva o poza? Am vazut ca ai postat asta mai sus:
"Uhm...iti zic eu! Iti zic eu! Problema ta e la rezervor!
Furtunelul ala mic care merge pe langa furtunoiul ala mare care iti alimenteaza rezervorul e rupt/spart/infundat...motiv pentru care ti se creeaza depresiunea din rezervor si iti si intra greu benzina in el cand alimentezi.
E buna parerea asta?
L.E.: Vrei sa-ti caut o poza cu furtunelul de care vorbesc sau stii care e? "
- uskatu
- **
- 137 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
uskatu
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
DJ_Speedy
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat