- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am un Astra g Z16XEP(adica 1.6 16V 103 cp) din 2004 si un prieten inginer fiind m-a rugat sa ii imprumut pedala de acceleratie pentru a diagnostica un Astra g Z16SE (adica 1.6 8V 84 cp) din 2001.
Precizez ca operatiunea se va petrece intr-un service.
Intrebarea pe care n-o punem amandoi este daca sunt copatibile cele 2 pedale ?
Informativ masina care are probleme da urmatoarele erori:
P1550-limp mode
P1120
P1122, una din astea 2 e voltaj redus pe a 2a cursa pedalei de acceleratie si una e necorelare intre cursa 1 si 2 a pedalei.
Mentionez ca defectele apar dupa incalzirea motorului ceea ce ma duce cu gandul la ECU dar ciudat este ca dupa oprirea motorului defectul dispare adica becul se stinge .
S-a masurat cotinuiteatea cablajului si e ok s-a curatat pedala si clapeta de acceleratie, ca urmator pas in diagnoza ar fi schimbarea pedalei cu alta de pe o masina care functioneaza normal dar nu stiu daca sunt compatibile. Cum as putea sa aflu?
Va multumesc!
Precizez ca operatiunea se va petrece intr-un service.
Intrebarea pe care n-o punem amandoi este daca sunt copatibile cele 2 pedale ?
Informativ masina care are probleme da urmatoarele erori:
P1550-limp mode
P1120
P1122, una din astea 2 e voltaj redus pe a 2a cursa pedalei de acceleratie si una e necorelare intre cursa 1 si 2 a pedalei.
Mentionez ca defectele apar dupa incalzirea motorului ceea ce ma duce cu gandul la ECU dar ciudat este ca dupa oprirea motorului defectul dispare adica becul se stinge .
S-a masurat cotinuiteatea cablajului si e ok s-a curatat pedala si clapeta de acceleratie, ca urmator pas in diagnoza ar fi schimbarea pedalei cu alta de pe o masina care functioneaza normal dar nu stiu daca sunt compatibile. Cum as putea sa aflu?
Va multumesc!
suz374
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
suz374
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Poti incerca o solutie provizorie.
Aceeasi problema am avut si eu cu z16se meu. Cand se incalzea nu mai mergea asa ca am desfacut ecu de pe motor i-am dat masa(el isi lua masa de pe motor),i-am facut un suport langa farul din stanga si l-am pus acolo.Eu am un prieten mecanic si mi-a dat doua mufe ceva de genul "prelungitoare" ca sa nu tai mufele care intra in ecu.Mufele ca intra direct in ecu le puneam in prelungitoarele alea apoi cealalta mufa in ecu.
Acolo e singuru loc unde e mai ferit si chiar daca se incinge motorul el ramane rece.i-am facut distantiere,l-am imbracat in azbest, degeaba.
Montat acolo langa fara am mers fara probleme cam vreo 3saptamani pana mi-a picat un ecu+immo+cip la 600ron.
Aceeasi problema am avut si eu cu z16se meu. Cand se incalzea nu mai mergea asa ca am desfacut ecu de pe motor i-am dat masa(el isi lua masa de pe motor),i-am facut un suport langa farul din stanga si l-am pus acolo.Eu am un prieten mecanic si mi-a dat doua mufe ceva de genul "prelungitoare" ca sa nu tai mufele care intra in ecu.Mufele ca intra direct in ecu le puneam in prelungitoarele alea apoi cealalta mufa in ecu.
Acolo e singuru loc unde e mai ferit si chiar daca se incinge motorul el ramane rece.i-am facut distantiere,l-am imbracat in azbest, degeaba.
Montat acolo langa fara am mers fara probleme cam vreo 3saptamani pana mi-a picat un ecu+immo+cip la 600ron.
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat