- IonutDaniel
- OP
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
Va salut! Va povestesc ce am patit azi, din pacate! Fiind cu masina in parcare, in momentul in care am pornit motorul, s a auzit o trosnitura, dupa care imediat ink una. In bord a aparut celebra masina cu cheia si semnul rosu de la baterie. Am mers normal si la un service la 1 km distanta am oprit si am intrebat care i problema. Diagnostic : S a rupt FULIA DE VIBROCHEN SI CUREAUA DE ACCESORII. Ei zic k mi ar pune o fulie noua la pret de 645ron si ink vreo 100 manopera. Mi s a spus k nu mai pot merge deloc cu masina in conditiile astea si e logic. Totusi am scos masina de acolo si am dus o pe o straduta alaturata pana mai vad ce sa fac. Ce stiti despre astfel de probleme? A mai intalnit cineva? Ce rol are acea fulie si cureaua ei? si oare d c s a rupt? Mentionez k in ultimul timp parca tonul motorului era schimbat, se auzea ceva de gen a tinichea acolo la ea. Lamuriti ma si pe mine va rog ! Multumesc, numai bine!
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
fulia de pe arborele cotit poarta pe ea cureaua de accesorii (aer conditionat/alternator) .
Fulia este din doua bucati (interiorul care este pe montat pe arbore ) si exteriorul (care poarta cureaua). Cele doua piese metalice sunt unite intre ele printr-un cauciuc injectat acolo pentru a face corp comun cu cele doua si care are ca rol, eliminarea vibratiilor transmise de arborele cotit catre cureaua de accesorii.
Bun. Cauciucul ala este si el supus imbatranirii ca orice alta piesa si in timp, normal, se rupe. Faptul ca de ceva timp auzeai un zgomot ca de tinichea, era pentru ca cele doua piese metalice ale fuliei nu mai erau perfect centrate de cauciucul dintre ele.
Schimba fulia si cureaua. Eu recomand sa schimbi si semeringul de pe blocul motor odata cu cele doua mai sus enumerate.
Succes!
Fulia este din doua bucati (interiorul care este pe montat pe arbore ) si exteriorul (care poarta cureaua). Cele doua piese metalice sunt unite intre ele printr-un cauciuc injectat acolo pentru a face corp comun cu cele doua si care are ca rol, eliminarea vibratiilor transmise de arborele cotit catre cureaua de accesorii.
Bun. Cauciucul ala este si el supus imbatranirii ca orice alta piesa si in timp, normal, se rupe. Faptul ca de ceva timp auzeai un zgomot ca de tinichea, era pentru ca cele doua piese metalice ale fuliei nu mai erau perfect centrate de cauciucul dintre ele.
Schimba fulia si cureaua. Eu recomand sa schimbi si semeringul de pe blocul motor odata cu cele doua mai sus enumerate.
Succes!
- IonutDaniel
- OP
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- OP
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat