Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Va povestesc ce am patit azi, din pacate! Fiind cu masina in parcare, in momentul in care am pornit motorul, s a auzit o trosnitura, dupa care imediat ink una. In bord a aparut celebra masina cu cheia si semnul rosu de la baterie. Am mers normal si la un service la 1 km distanta am oprit si am intrebat care i problema. Diagnostic : S a rupt FULIA DE VIBROCHEN SI CUREAUA DE ACCESORII. Ei zic k mi ar pune o fulie noua la pret de 645ron si ink vreo 100 manopera. Mi s a spus k nu mai pot merge deloc cu masina in conditiile astea si e logic. Totusi am scos masina de acolo si am dus o pe o straduta alaturata pana mai vad ce sa fac. Ce stiti despre astfel de probleme? A mai intalnit cineva? Ce rol are acea fulie si cureaua ei? si oare d c s a rupt? Mentionez k in ultimul timp parca tonul motorului era schimbat, se auzea ceva de gen a tinichea acolo la ea. Lamuriti ma si pe mine va rog ! Multumesc, numai bine!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
fulia de pe arborele cotit poarta pe ea cureaua de accesorii (aer conditionat/alternator) .

Fulia este din doua bucati (interiorul care este pe montat pe arbore ) si exteriorul (care poarta cureaua). Cele doua piese metalice sunt unite intre ele printr-un cauciuc injectat acolo pentru a face corp comun cu cele doua si care are ca rol, eliminarea vibratiilor transmise de arborele cotit catre cureaua de accesorii.

Bun. Cauciucul ala este si el supus imbatranirii ca orice alta piesa si in timp, normal, se rupe. Faptul ca de ceva timp auzeai un zgomot ca de tinichea, era pentru ca cele doua piese metalice ale fuliei nu mai erau perfect centrate de cauciucul dintre ele.

Schimba fulia si cureaua. Eu recomand sa schimbi si semeringul de pe blocul motor odata cu cele doua mai sus enumerate.


Succes!
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult explicatii! Smile Ap de problemele mele, nu stiu dk are legatura cu treaba asta, dar atunci cand opresc motorul, se aude k un zornait asa si parca ar trepida/vibra ceva. O fi tot de aici? Se rezolva si asta dupa ce inlocuiesc piesele de mai sus?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cel mai probabil ca se vor rezolva.

in alta ordine de idei, te rog renunta la limbajul de chat. ( Ap,k, dk, etc)
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc inca o data!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR