Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Masina este un astra h caravan 1,9cdti! A fost schimbat de curand tot kitul de ambreiaj plus volanta cu masa dubla! Au disparut vibratiile, zgomotele metalice, cand apas jumatate de ambreiaj nu mai tacane in ritm cu motorul! Dar, totusi acum daca apas foarte putin ambreiajul, simt o bataie usoara in pedala in ritm cu motorul! Este normal, sau a fost o reparatie romaneasca? Si pe langa astea, cand merg in a 2 a si a 3a, la 1900 cu acceleratia usor calcata, in momentul in care apas un pic mai tare, parca se inneaca motorul, si are mici zvacniri! Astept niste pareri!
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la partea cu volanta: nu e normal
eu nu mai am nici cea mai mica vibratie in pedala de cand am schimbat-o

la partea cu inecatul: curata EGR, clapeta de acceleratie dar poate fi si turbina
verifica tot traseul de admisie (turbina, intercooler, furtune, clapeta acceleratie, egr) sa nu prinzi pe undeva aer fals
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

La orice diesel daca apesi foarte putin pedala de ambreiaj vei simti o trepidatie usoara in aceasta. Volanta daca e sa bata o face la jumatatea cursei de apasare si din ce inteleg la tine nu mai este cazul.
Cum ti s-a spus si mai sus incearca pentru inceput sa verifici daca egr-ul functioneaza cum trebuie, iar daca este infundat curata-l impreuna cu galeria de admisie, vei avea o cu totul alta masina. Daca si dupa curatare trepidatiile nu dispar, trebuiesc verificate injectoarele pe un stand specializat.

Bafta
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la common rail injectoarele au destula electronica in ele cat sa fie capabile sa dea un mesaj de eroare daca e ceva in neregula cu ele...
ce e drept nu se exclude un inceput de problema...
cel mai bien ar fi sa te apuci de ce ai la indemana (inclusiv cu tutoriale destule aici pe forum): admisia...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca o diuza de la un injector nu pulverizeaza cum trebuie motorina nu o sa dea cod de defect in ecu motor. Cum spuneam, verificarea si eventualele calibrari se fac numai pe banc specializat.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles! Problema a aparut dpa ce am alimentat de la Rompetrol! Masina tocmai ce a iesit din service dupa o revizie generala! Eu ma gandeam sa nu regenereze DPF-ul, pentru ca stiu ca mai da suturi asa in impul regenerarii! Multumesc pentru raspunsuri
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR