rocco3d
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
rocco3d
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Lasa-ma sa ghicesc,astra H-ul tau e cumparat din Germania nu ? iti zic eu ca are mai multi km decat spune bordul ala si problema dupa parerea mea e distributia(lantul) nicidecum tachetii, nu se aude precum in linkul acesta http://www.youtube.com/watch?v=S6gVxLbGzK4 ? (da click pe link si apoi pe fullscreen)
rocco3d
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
rocco3d
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2012
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cred ca e mai bine sa schimbi motorul cu totul ! Zic si eu asa...
ON: Ai scris ca ai fost la 2 mecanici, esti sigur ca ei sunt cu experienta in domeniul ? Poate trebuie sa ceri o parere mai proff ? La un service mai serios ? Nu pot sa cred ca la 70k masina cu un singur propietar sa aiba probleme cu tachetii...
ON: Ai scris ca ai fost la 2 mecanici, esti sigur ca ei sunt cu experienta in domeniul ? Poate trebuie sa ceri o parere mai proff ? La un service mai serios ? Nu pot sa cred ca la 70k masina cu un singur propietar sa aiba probleme cu tachetii...
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- parazitudan
- *
- 7 mesaje
- din 29 Jul 2011
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
parazitudan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daca e motorul pe lantz Z14XEP, distributia pe lantz e beleaua...posibil si tachetii...nu te contrazic
Cand pleci cu masina rece tu lasi motoru sa-si ia ulei (pana iti scade relantiul in jur de 800rpm)?
Din cate stiu lantzul are intinzator hidraulic...ceva de genu...ai plecat cu motoru rece...bye bye motor
Aceeasi problema o poti avea si la tacheti daca dai talpa la rece (sunt hidraulici)
Esti convins ca baietzii aia chiar ti-au schimbat uleiu?
Cine vine la revizie cu putini km...risca de multe ori sa plece cu acelasi ulei...
Cand pleci cu masina rece tu lasi motoru sa-si ia ulei (pana iti scade relantiul in jur de 800rpm)?
Din cate stiu lantzul are intinzator hidraulic...ceva de genu...ai plecat cu motoru rece...bye bye motor
Aceeasi problema o poti avea si la tacheti daca dai talpa la rece (sunt hidraulici)
Esti convins ca baietzii aia chiar ti-au schimbat uleiu?
Cine vine la revizie cu putini km...risca de multe ori sa plece cu acelasi ulei...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Revin si eu cu vesnica mea problema,sa recapitulez : distributie schimbata si reglata cu trusa KM la colegul stefan10,paletii tijei twinport au fost reparati,ieri am schimbat uleiul cu Mobil 1 0w40 made in USA,filtru de ulei Mahle OX173D,pur si simplu nu reusesc sa scap de tacanitul asta la rece
Filmarea nu are o rezonanta tocmai buna,abia pe la secunda 33 se aseamana sunetul cu realitate - in principiu sunetul este de tac tac
La cald nu este absolut nicio problema
Presupun ca tachetii se dezamorseaza in timp ce e oprit motorul,dar care e cauza ? adica cam degeaba combat defectul daca nu combat intai cauza lui.Ce e de facut in continuare ? verificare presiunii uleiului la rece ?
Filmarea nu are o rezonanta tocmai buna,abia pe la secunda 33 se aseamana sunetul cu realitate - in principiu sunetul este de tac tac
La cald nu este absolut nicio problema
Presupun ca tachetii se dezamorseaza in timp ce e oprit motorul,dar care e cauza ? adica cam degeaba combat defectul daca nu combat intai cauza lui.Ce e de facut in continuare ? verificare presiunii uleiului la rece ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ai cativa tacheti care pierd ulei. Solutia e una singura si buna, altii noi sau sh dar cu curatare. Unul care pierde ulei il vei strange intre degete daca ai ceva forta. Am sa va pun ceva poze sau film ca sa stiti ce si cum.
Exista un risc sa mergi asa, sar culbutorii si ai alta belea mare, promit si aici poze.
Problema apare de la uleiuri proaste sau GM 5W30 cu schimb la 15,000 si mai mult. Se fac depuneri care duc la consum ulei (segmenti ungere ancrasati) si canale ungere (tacheti/semicuzineti) obturate. Depunerile sunt foarte dure si slabe sanse sa plece cu engine flush. Numai manual scapi de ele si ai de lucru nu gluma. ceva poze mai am si aici.
Exista un risc sa mergi asa, sar culbutorii si ai alta belea mare, promit si aici poze.
Problema apare de la uleiuri proaste sau GM 5W30 cu schimb la 15,000 si mai mult. Se fac depuneri care duc la consum ulei (segmenti ungere ancrasati) si canale ungere (tacheti/semicuzineti) obturate. Depunerile sunt foarte dure si slabe sanse sa plece cu engine flush. Numai manual scapi de ele si ai de lucru nu gluma. ceva poze mai am si aici.
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Ieri am stat si am analizat tot ce am s-a putut pe subiectul tacheti,unii zic sa pun aditiv din ala pentru tacheti dar nu am incredere,unii spun ca dupa ce ii cureti isi fac treaba cum trebuie si nu necesita neaparat schimbare,altii ca sa-i schimb pe toti 16
Din pacate pentru mine toti 16 costa in jur de 800-900 lei,mai pui si suruburi,pasta de blocare,o cinste pentru trusa KM si dinamometrica ajung peste 1000 lei ca popa,totusi am gasit ceva destul de interesant si anume acest filmulet
ma gandesc sa-i verific si eu asa dupa o noapte de stat nepornita,dupa urechea mea mai mult de 2-3 tacheti nu cred ca fac galagia asta,as vrea sa-i verific asa si sa vad cati sunt sa-i cumpar noi,urmand ca sa demontez axele sa-i schimb si sa-i curat si pe ceilalti.........cu tacheti SH ar fi ok,eu am ochit un motor 1.4 twinport la mine in localitate - masina e facuta zob in laterala - dar nu cred ca o sa-mi vanda mie doar tachetii .V-as ruga domnul Dan daca se poate cu completarea informatiilor tot pe topicul asta,il verific des ....multumesc
Din pacate pentru mine toti 16 costa in jur de 800-900 lei,mai pui si suruburi,pasta de blocare,o cinste pentru trusa KM si dinamometrica ajung peste 1000 lei ca popa,totusi am gasit ceva destul de interesant si anume acest filmulet
ma gandesc sa-i verific si eu asa dupa o noapte de stat nepornita,dupa urechea mea mai mult de 2-3 tacheti nu cred ca fac galagia asta,as vrea sa-i verific asa si sa vad cati sunt sa-i cumpar noi,urmand ca sa demontez axele sa-i schimb si sa-i curat si pe ceilalti.........cu tacheti SH ar fi ok,eu am ochit un motor 1.4 twinport la mine in localitate - masina e facuta zob in laterala - dar nu cred ca o sa-mi vanda mie doar tachetii .V-as ruga domnul Dan daca se poate cu completarea informatiilor tot pe topicul asta,il verific des ....multumesc
aurelu4u
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare! Si eu am exact aceeasi prloblema cu tac tac-ul asta si crede-ma ca am desfacut capacul la tacheti de 2 ori intr-o la un x16xel si crede-ma ca nu-i simplu, nu reusesc sa-mi dau seama ce bate ,tachetii i-am scos pe toti si i-am desfacut ,i-am curatat am verificat bila aia de unisens ,am schimbat un tachet care mi se parea mie ca nu era bun si tot am o bataie pana ajunge motorul la 90 de grade cand nu se mai aude decat daca stai atent si bataia se aude accentuat la roata din stanga si sub masina. Te rog daca gasesti vreo solutie zi-mi si mie ca m-a terminat sunetul asta. Am uitat sa zic motorul funcioneaza perfect trage,relanti stabil...etc.
Cu stima!
Cu stima!
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat