Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am, din pacate, o problema ce a aparut subit la masina si nu stiu de unde sa ii dau de cap. Ieri am mers cu masina dimineata fara nici un fel de problema, toate au pornit au mers ca de obicei. Dupa ce m-am intors la cateva ore am incercat sa pornesc din nou, s-a invartit odata si imediat toate becurile din bord au inceput sa clipeasca intermitent si foarte repede aprinzandu-se haotic. In acelasi timp am vazut ca plafoniera este foarte slaba si functioneaza cu pulsatii chiar si daca scot cheia din contact, faza lunga se aprinda ca doua lumanari, tacane niste relee in cutia cu relee si mi s-a resetat CD player-ul si MID-ul, ceasurile din bord ramasesera in alta pozitie decat zero cu motorul oprit si cheia scoasa din contact, centrazlizata nu mai mergea.

In fine, apelez la un amic sa vina sa imi dea curent ca poate a murit bateria, imi montasem un subwoofer si am zis ca poate el mi-a mancat bateria, l-am deconectat dar degeaba. Vine amicul cu cablurile le punem pe masina, curentul stabil in interior tot bordul se aprinde ok dau sa pornesc, motorul se invarte de foarte multe ori si intr-un final porneste greoi. Dupa 10 minute se opreste fara nici o trepidatie fara nici un soc, ca si cum l-as fi oprit din cheie. Sa nu mai spun ca dupa ce am pornit-o daca miscam de directie cadeau toate acele din bord si murea instantaneu.

O masor cu aparatul de masura si cu motorul pornit 13.8 la bornele bateriei, o opresc 0.9 la baterie curent. Scot bornele si o masor iar 12.5 curent in baterie, pun bornele cu motorul oprit si fara cheie in contact scade instant la 0.9.

Intrebarea este sa fie ceva in scurt pe la motor? Si daca o fi intrat ceva in scurt, chiar asa dintr-o data fara sa ii fac nimic ?

Multumesc anticipat !
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur este un scurt , din moment ce ti-a dat 2 valori diferite cu si fara borne , verifica sigurante , relee , cablurile de la alternator , masele la caroserie ,mergi la un electrician care se pricepe la opel.
Incearca si alta baterie ca se fii sigur desi nu cred ca e de la ea.
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da da, mersi de raspuns. Asa o sa fac maine sa chem un electrician sa se uite la ea ca nu pot sa o deplasez din pacate. Chiar sunt curios sa vad ce buba are.
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata ! Din fericire am schimbat bateria si acum merge masina ca noua. Nu stiu ce s-a intamplat cu cealalta baterie, am auzit ca se pot dezlipi elementii din baterie si pot crea scurt circuit in interior. Poate ca asta a fost si la mine problema. Bine ca a fost doar atat Wink
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
De curiozitate ai masurat bateria noua?Cu bornele puse si fara ele.
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat-o cu bornele pe ea si motorul oprit era 12.8 in conditiile in care cealalta avea 0.9 cu bornele pe ea, iar cu motorul pornit era 13.8, 13.9. Este un Rombat Premier de 55Ah care nu este a mea. O sa ma duc azi sa imi cumpar una de 60 Ah si o sa o le masor pe amandoua date jos de pe masina sa vad si o sa iti spun.

Si inca ceva, bateria problema am montat-o pe o alta masina, aceleasi simptome ca a mea facea, pulsau toate becurile si nu pornea.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca zici ca asa facea si pe alta masina inseamna ca bateria era.
Totusi mi se pare ca iti incarca cam putin cu motorul pornit , eu am tot de 60Ah si imi incarca cam 14,4-14,5V la motor de 1.6.
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa iti zic, am mai verificat si la alte Bertone si aceleasi valori pe borne cu motorul pornit. Poate o fi si de uzura treaba asta, totusi masina are 11 ani si timpul isi spune cuvantul.
  • ShortyME

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:De curiozitate ai masurat bateria noua?Cu bornele puse si fara ele.


Am masurat-o si fara borne si avea 12.7, ma refer la Rombat-ul de 55Ah. Am gasit o oferta buna si mi-am luat un BOSCH de 70 Ah, acum sper sa nu mai fie probleme .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR