- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am, din pacate, o problema ce a aparut subit la masina si nu stiu de unde sa ii dau de cap. Ieri am mers cu masina dimineata fara nici un fel de problema, toate au pornit au mers ca de obicei. Dupa ce m-am intors la cateva ore am incercat sa pornesc din nou, s-a invartit odata si imediat toate becurile din bord au inceput sa clipeasca intermitent si foarte repede aprinzandu-se haotic. In acelasi timp am vazut ca plafoniera este foarte slaba si functioneaza cu pulsatii chiar si daca scot cheia din contact, faza lunga se aprinda ca doua lumanari, tacane niste relee in cutia cu relee si mi s-a resetat CD player-ul si MID-ul, ceasurile din bord ramasesera in alta pozitie decat zero cu motorul oprit si cheia scoasa din contact, centrazlizata nu mai mergea.
In fine, apelez la un amic sa vina sa imi dea curent ca poate a murit bateria, imi montasem un subwoofer si am zis ca poate el mi-a mancat bateria, l-am deconectat dar degeaba. Vine amicul cu cablurile le punem pe masina, curentul stabil in interior tot bordul se aprinde ok dau sa pornesc, motorul se invarte de foarte multe ori si intr-un final porneste greoi. Dupa 10 minute se opreste fara nici o trepidatie fara nici un soc, ca si cum l-as fi oprit din cheie. Sa nu mai spun ca dupa ce am pornit-o daca miscam de directie cadeau toate acele din bord si murea instantaneu.
O masor cu aparatul de masura si cu motorul pornit 13.8 la bornele bateriei, o opresc 0.9 la baterie curent. Scot bornele si o masor iar 12.5 curent in baterie, pun bornele cu motorul oprit si fara cheie in contact scade instant la 0.9.
Intrebarea este sa fie ceva in scurt pe la motor? Si daca o fi intrat ceva in scurt, chiar asa dintr-o data fara sa ii fac nimic ?
Multumesc anticipat !
Am, din pacate, o problema ce a aparut subit la masina si nu stiu de unde sa ii dau de cap. Ieri am mers cu masina dimineata fara nici un fel de problema, toate au pornit au mers ca de obicei. Dupa ce m-am intors la cateva ore am incercat sa pornesc din nou, s-a invartit odata si imediat toate becurile din bord au inceput sa clipeasca intermitent si foarte repede aprinzandu-se haotic. In acelasi timp am vazut ca plafoniera este foarte slaba si functioneaza cu pulsatii chiar si daca scot cheia din contact, faza lunga se aprinda ca doua lumanari, tacane niste relee in cutia cu relee si mi s-a resetat CD player-ul si MID-ul, ceasurile din bord ramasesera in alta pozitie decat zero cu motorul oprit si cheia scoasa din contact, centrazlizata nu mai mergea.
In fine, apelez la un amic sa vina sa imi dea curent ca poate a murit bateria, imi montasem un subwoofer si am zis ca poate el mi-a mancat bateria, l-am deconectat dar degeaba. Vine amicul cu cablurile le punem pe masina, curentul stabil in interior tot bordul se aprinde ok dau sa pornesc, motorul se invarte de foarte multe ori si intr-un final porneste greoi. Dupa 10 minute se opreste fara nici o trepidatie fara nici un soc, ca si cum l-as fi oprit din cheie. Sa nu mai spun ca dupa ce am pornit-o daca miscam de directie cadeau toate acele din bord si murea instantaneu.
O masor cu aparatul de masura si cu motorul pornit 13.8 la bornele bateriei, o opresc 0.9 la baterie curent. Scot bornele si o masor iar 12.5 curent in baterie, pun bornele cu motorul oprit si fara cheie in contact scade instant la 0.9.
Intrebarea este sa fie ceva in scurt pe la motor? Si daca o fi intrat ceva in scurt, chiar asa dintr-o data fara sa ii fac nimic ?
Multumesc anticipat !
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am masurat-o cu bornele pe ea si motorul oprit era 12.8 in conditiile in care cealalta avea 0.9 cu bornele pe ea, iar cu motorul pornit era 13.8, 13.9. Este un Rombat Premier de 55Ah care nu este a mea. O sa ma duc azi sa imi cumpar una de 60 Ah si o sa o le masor pe amandoua date jos de pe masina sa vad si o sa iti spun.
Si inca ceva, bateria problema am montat-o pe o alta masina, aceleasi simptome ca a mea facea, pulsau toate becurile si nu pornea.
Si inca ceva, bateria problema am montat-o pe o alta masina, aceleasi simptome ca a mea facea, pulsau toate becurile si nu pornea.
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ShortyME
- OP
- 121 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 2001 Z22SE
- Bucuresti
ShortyME
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat