Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Le-am schimbat eu pe toate, o galeata de bucsi si o galagie de bani, ba mai mult am schimbat si amortizoare + arcuri si tot n-am scapat in totalitate de zgomote. La viteza mica, cand se lasa masina in gropi imi "paraie" ceva in spate...oricum am renuntat sa ii mai fac ceva...probabil sa-i dau foc Very Happy
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gabytzuxxl a scris:Le-am schimbat eu pe toate, o galeata de bucsi si o galagie de bani, ba mai mult am schimbat si amortizoare + arcuri si tot n-am scapat in totalitate de zgomote. La viteza mica, cand se lasa masina in gropi imi "paraie" ceva in spate...oricum am renuntat sa ii mai fac ceva...probabil sa-i dau foc Very Happy


Te salut...Nu trebuie sa fii descurajat.Bucsa palier montata gresit, sau...ai avut si acest defect inainte de a schimba bucsile si nu l-ai auzit din cauza celorlalte zgomote.La drumurile pe care le avem,nu ma mira.Eu am schimbat de asemeni TOT pe spate si totusi mai vibra ceva.Vibratia era de la filtru de benzina,avand colierul rupt.Dar tinand cont ca este vorba NUMAI de mecanica spate,daca le schimbati(bucsi) scapati de zgomotele care tin de mecanica spate.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Atunci discutiile despre ce si cum nu-si mai au rostul ,pierdem vremea cu poze si alte tampenii cand o galeata de bucsi ,doua halbe de meserie statuta si multa vointa ajung...dar rezultatul tot incendierea calestii ramane.Am schimbat doar o bucsa de la acea piesa (ca asa vreau eu) la un Vectra B pe care l-am alergat inca 2 ani fara sa mai aud nici un zgomot pe spate,depinde de cine face reparatia si de cati bani esti dispus sa dai, asta lucrez eu zi de zi schimb NUMAI CE ESTE NECESAR pentru cei care platesc calitatea si confortul de a nu-si arunca banii pe experimente esuate pe banii lor.
  • BIP
  • *
  • 13 mesaje
  • din 05 Apr 2011
  • Vectra 2001 Z16XE
  • Bucuresti
  • BIP

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Atunci discutiile despre ce si cum nu-si mai au rostul ,pierdem vremea cu poze si alte tampenii cand o galeata de bucsi ,doua halbe de meserie statuta si multa vointa ajung...dar rezultatul tot incendierea calestii ramane.Am schimbat doar o bucsa de la acea piesa (ca asa vreau eu) la un Vectra B pe care l-am alergat inca 2 ani fara sa mai aud nici un zgomot pe spate,depinde de cine face reparatia si de cati bani esti dispus sa dai, asta lucrez eu zi de zi schimb NUMAI CE ESTE NECESAR pentru cei care platesc calitatea si confortul de a nu-si arunca banii pe experimente esuate pe banii lor.
eu sunt de acord cu ce spune dl.mecaNYK,adevarul este ca nu toti am lucrat la n-masini.Cu respect BIP.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
o intrebare pentru toti colegii : cum scapati de zgomotul ala de pe spate asemanator unui bolovan pus intr-o cutie de lemn?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ma dispera si pe mine zgomotul dreapta spate, la mine se aude pe denivelari mici, in gropi mari nu troncane. In weekend am schimbat si rul mentul in speranta ca va disparea zgomotul, dar tot asa face. Voi incerca sa schimb si bucsile de la bara stabilizatoare da daca de acolo provine zgomotul.
  • johnut

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Va salut!
Si eu am un Vectra C din 2002 cu aceleasi probleme cu supensia spate. La cea mai mica groapa incep trancanelile, parca as cara oale in porbagaj. Am fost la un mecanic, a ridicat masina, verdict : "bucse superioare spate fuzeta" aveau joc. Urmeaza sa le schimb si sa va spun daca s-a remediat.
How to check the rear suspension arms on a Vectra C: http://www.youtube.com/watch?v=h-LF-qQY-Lc
Eu cand trag de roata ca in filmulet se aude trancaneala de care va spuneam.
Va multumesc pentru posibile sugestii si "drumuri linistite"!
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu problema mea care s-a rezolvat odata cu schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare, asa ca am luat rulment pe degeaba.
  • pnuhttp

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am schimbat si eu bucsile la bara stabilizatoare, bucsile mari de la brate (alea care se prind de caroserie), toate cele 4 bucsi oscilante de la brate (care ereau praf).acum rotile imi stau perfect drepte,dar troncanitul respectiv tot nu imi da pace. telescoapele sunt ok, la fel si bucsile de la telescoape. ce e de facut? au mai ramas bucsile alea mai lungi dar nu au dat nici un semn de uzura... astept raspuns. noroc.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pnuhttp a scris:Salutare, am schimbat si eu bucsile la bara stabilizatoare, bucsile mari de la brate (alea care se prind de caroserie), toate cele 4 bucsi oscilante de la brate (care ereau praf).acum rotile imi stau perfect drepte,dar troncanitul respectiv tot nu imi da pace. telescoapele sunt ok, la fel si bucsile de la telescoape. ce e de facut? au mai ramas bucsile alea mai lungi dar nu au dat nici un semn de uzura... astept raspuns. noroc.


Acum cand spui ca telescoapele sunt ok la ce te referi?
Daca telescoapele nu sunt schimbate - adica nu sunt noi - ele si-au pierdut din proprietati - oricum nu mai lucreaza si nu mai au eficacitate 100% Drept care in partea de sus la socuri mici si scurte nu mai raspund - adica nu mai tin.
Amortizorul in genere lucreaza, dar la cursa mare - adica comprimare mai mare de 7mm. Intre 5 - 7 mm cursa este moarta. Masina ta troncane datorita ansamblului spate. Care are masa inertiala iar in plaja de 7-10mm amortizorul nu isi face treaba cum trebuie.
Acum este adevarat ca aceste troncanituri, zgomate si alte alea se datoreaza uzurii general uniforme pe care puntea spate o capata in timp. 0,5 mm la o gaura in bascula sau caroserie este mult cand te gandesti ce unghi de lucru descrie bascula si daca te gandesti cate imbinari mobile sunt iti dai seama de mobilitatea ansamblului.
  • pnuhttp

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
mda, aici cam ai dreptate mariano. oricum mi-am adus aminte ca am omis sa schimb o bucsa oscilanta care aparent erea buna cand le-am schimbat pe celalalte. ma gandesc ca daca celalalte sunt noi automat greul lea preluat aia veche si asa a revenit zgomotul ala enervant. cert este ca dupa ce am schimbat buscile mentionate mai sus troncaneala s-a redus cu cca 70-80%, dar din pacate intr-o luna-doua a revenit. asta e. daca nu o rezolv asta seara inseamna ca ajung la vorba lui mariano, adica sa caut telescoape.
si @mariano, ai o masina frumoasa foc. stima
  • sorin_cheloo

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am aceasi problema cu troncanitul in partea stanga spate si am vazut pe undeva pe net bucse din poliuretan powerflex. cica sunt mai fiabile dacat cauciucul dar as fi curios daca s-a incumetat cineva sa isi monteze sau daca a auzit vre-o parere in legatura cu ele
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Powerflex din cate stiu eu se gaseste numai ca varianta pentru bucsile mari din capatul tendonului, nicidecum pentru cele oscilante. La oscilante recomand inlocuirea tot cu oscilante. Am schimbat unui amic luna trecuta acum ma pregatesc si eu sa mi le schimb. Dupa ce le-am schimbat masina a devenit cu totul alta. Nu se mai aude nimic, spatele ruleaza perfect, este cu totul alta masina. Este adevarat, bucsile le-am luat din anglia pentru a fi sigur ca au standardul de calitate cerut. Intr-adevar caliatea isi spune cuvantul. No name sau turcisme nu ajung in regat pentru simplu motiv ca rutele comerciale sunt altele, basca certificatele de conformitate. Asta nu inseamna ca nu gasesti si calitate mai slaba, dar oricum nu atat de multe porcarii ca aici. I-am comandat prietenului meu, mi-am comandat si mie si mi-au venit in pachet la posta in 5 zile. Credeti-ma ca mi-am luat stop de spate pe original la 1 lira, nou in cutie. Mai scump a fost transportul...
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mariano, te rog pune o poza, doua, cu ceea ce ai dat comanda. Multumesc. Trebuie sa le schimb si eu...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am citit pe undeva ca daca pui bucsi poliuretanice ai toate sansele sa schimbi in rau comportamentul masinii in viraje.

Deci, cine se ofera gratuit pentru un astfel de experiment ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cred ca in bine in viraje si in rau la confort. poliuretanul e mai rigid.dar si poliuretanul poate fi facut pe mai multe duritati.oricum cea mai mica depaseste pe cea a cauciucului.intradevar rezistenta e mai mare.din pacate cele oscilante nu se pot face.sau cel putin nu prin romania.restul se pot face chiar la firma unde lucrez.eu cred ca am sa imi fac flansele la telescoapele fata.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bucsile oscilante sunt bucsi doar cu numele. Insa constructia lor difera de cea a bucsilor. Am "disecat "o astfel de bucsa ca sa pot vedea in amanunt ce se intampa inauntru. Seamana cu un pivot sau cap de bara ca si principiu de lucru. Singura deosebire este ca trece un subub prin mijlocul ei. Practic aceasta ni este o bucsa ci un element de articulare a bratului sup/inf. Daca prin absurd s-ar face bucsa din cauciuc in locul acestei oscilante, atunci geometria puntii spate ar avea puternic de suferit in cazul uzurii acestui element. Astazi voi posta si pize in detaliu cu pozele ce arata bucsile ce trebuiesc schimbate. Dar daca nu ma insel, paremi-se ca optiunea cu bucsi oscilante este limitata la puntea spate.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acestea sun bucsiel pe care le-am luat din Anglia de pe E-Bay

Le gasesti pe E-Bay la o simpla cautare. Eu le-am vanat ca sa spun asa, pentru ca am "vanat" ocazia si le-am luat la un pret de nimic, mai mult a costat transportul.
  • cristianstefanbucur

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat recent aceste bucse.Cele mari m-au costat 70 lei bucata(originale) si cele mici se gasesc la 40 ,50, 70lei,in functie de buzunarul fiecaruia.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cine se aventureaza sa puna bucsi poliuretanice pe masina la elemente ce tin de directie sau puntea spate si are un background tehnic solid, rog un review dupa 6-12 luni de zile. Pe cinstite si cu argumente, ca eu am citit cateva review-uri negative in ceea ce priveste aceste bucsi.

Vrem sa vedem daca se merita sa folosim aceste bucsi pe termen lung (daca-si mentin proprietatile si nu dauneaza comportamentului masinii).

De mentionat ca sunt cazuri unde se preteaza aceste bucsi si merg mai bine decat cele normale, dar sunt locuri la directie sau pe puntea spate unde ele se uzeaza excesiv sau alte bucsi normale se uzeaza excesiv din cauza lor. Deci ramane de studiat pe termen lung unde se preteaza cel mai bine (la puntea de Vectra B, de exemplu).
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR