adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut colegii posesori de Opel.
As avea si eu o problema mare la masina mea.
Acum o saptamana am fost cu ea in service pentru o verificare mai generala a masinii sa vad cam cat m-ar costa sa o pun la punct.
Am ajuns si mecanicul mi-a zis ca urmatoarele trebuie schimbate: distributie, amortizoare fata+spate, si multe altele.
Am schimbat tot ce a zis el. Vineri seara am scos-o din service, am mers cu ea cca 20 Km (cu o viteza maxima de 140km/h).
Am crezut ca totul e ok, m-am intors la service si am platit contravaloare serviciilor prestate.
Surpriza a aparut sambata dimineata. Am plecat din Iasi inspre Stefanesti si pe la o distanta de 25 de km mi-a murit pur si simplu motorul. Am oprit, am pus din nou contactul si cand sa plec de pe loc motorul nu mai voia sa traga de loc, crestea foarte greu in turatie si scotea foarte mult fum pe esapament. Am oprit, am ridicat capota si motorul meu tremura ca un motor diesel. Vazand fumul de la esapament. am scos joja sa vad ce se intampla in baie si surpriza cea mai mare a fost ca scotea fum pe la joja ca o locomotiva pe aburi.
M-am intors in service si mecanicul a zis ca nu e de la distributie (ca el a montat-o la punct). El zice ca e de la pistoane, ca am o problema la ei si de asta nu am compesie si de asta in scoate fumul pe la joja.
Rog un coleg abilitat sa imi dea indicatii ce ar trebui sa fac. Problema e de la ditributia montata prost? Mentionez ca inainte de a merge cu ea in service nu am avut probleme cu puterea masinii.
Va multumesc pentru sfaturi!
As avea si eu o problema mare la masina mea.
Acum o saptamana am fost cu ea in service pentru o verificare mai generala a masinii sa vad cam cat m-ar costa sa o pun la punct.
Am ajuns si mecanicul mi-a zis ca urmatoarele trebuie schimbate: distributie, amortizoare fata+spate, si multe altele.
Am schimbat tot ce a zis el. Vineri seara am scos-o din service, am mers cu ea cca 20 Km (cu o viteza maxima de 140km/h).
Am crezut ca totul e ok, m-am intors la service si am platit contravaloare serviciilor prestate.
Surpriza a aparut sambata dimineata. Am plecat din Iasi inspre Stefanesti si pe la o distanta de 25 de km mi-a murit pur si simplu motorul. Am oprit, am pus din nou contactul si cand sa plec de pe loc motorul nu mai voia sa traga de loc, crestea foarte greu in turatie si scotea foarte mult fum pe esapament. Am oprit, am ridicat capota si motorul meu tremura ca un motor diesel. Vazand fumul de la esapament. am scos joja sa vad ce se intampla in baie si surpriza cea mai mare a fost ca scotea fum pe la joja ca o locomotiva pe aburi.
M-am intors in service si mecanicul a zis ca nu e de la distributie (ca el a montat-o la punct). El zice ca e de la pistoane, ca am o problema la ei si de asta nu am compesie si de asta in scoate fumul pe la joja.
Rog un coleg abilitat sa imi dea indicatii ce ar trebui sa fac. Problema e de la ditributia montata prost? Mentionez ca inainte de a merge cu ea in service nu am avut probleme cu puterea masinii.
Va multumesc pentru sfaturi!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Nu as vrea momentan schimb service-ul pentru ca daca e de la distributie, as vrea ca reparatia sa mi-o faca fara bani, pentru ca ei au gresit.
Sunt colegi din iasi care pot sa imi spuna detalii despre service-ul aceasta? Este situat in spatele sediului TNT din metalurgie. Este cel din baraca aia mare de tabla si vis-a-vis este o cladire din caramida in care am auzit ca e tinichigerie.
Multumesc anticipat
Sunt colegi din iasi care pot sa imi spuna detalii despre service-ul aceasta? Este situat in spatele sediului TNT din metalurgie. Este cel din baraca aia mare de tabla si vis-a-vis este o cladire din caramida in care am auzit ca e tinichigerie.
Multumesc anticipat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Nu asi vrea sa spun prostii...Cu siguranta nu ti-a pus distributia la punct bine, sau nu au strans la cuplu suruburile de prindere de la role ghidare, rola intinzator si mergand cu ea destul de turata nu ai facut decat sa sara de la punct.
Din descrierea ta nu rezulta decat ca ai ori garnitura de chiulasa deteriorata, supapa sparta eventual piston fisurat.
Toate se trag de la distributie. Verifica uleiul sa nu ai agent de racire in el,...mai verifica si nivelul agentului de racire.
Din descrierea ta nu rezulta decat ca ai ori garnitura de chiulasa deteriorata, supapa sparta eventual piston fisurat.
Toate se trag de la distributie. Verifica uleiul sa nu ai agent de racire in el,...mai verifica si nivelul agentului de racire.
adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Lichid de racire nu pierd. In baia de ulei nu gasesc spuma, cum ar trebui in cazul in care e dusa garnitura de chiloasa.
Poate cineva sa imi spuna 100%, cu argumente foarte pertinente ca totul se trage de la distributia montata prost? Sa am si eu cu ce sa ma duc la service si sa incerc obtinerea reparatiei pe cheltuiala lor.
Multumesc anticipat
Poate cineva sa imi spuna 100%, cu argumente foarte pertinente ca totul se trage de la distributia montata prost? Sa am si eu cu ce sa ma duc la service si sa incerc obtinerea reparatiei pe cheltuiala lor.
Multumesc anticipat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Cum se poate verifica daca este sau nu pusa la punct distributia?
Este in Iasi un coleg dispus sa mearga cu mine in acest service pentru a ma ajuta sa ii demonstrez tipului de acolo ca din cauza distributiei este toata problema se ca ar trebui ca el sa suporte toata cheltuiala cu reparatia?
Multumesc
Este in Iasi un coleg dispus sa mearga cu mine in acest service pentru a ma ajuta sa ii demonstrez tipului de acolo ca din cauza distributiei este toata problema se ca ar trebui ca el sa suporte toata cheltuiala cu reparatia?
Multumesc
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
adutzu01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Astazi am dat jos capacul de la distributie si am vazut ca nu e sarita de la punct. Mi-au pus cala intre cele 2 role si era fix la semn. Si cilindrii 1 si 4 erau in sus si ceilalti 2 erau in jos. Deci in concluzie distributia a fost pusa bine la punct si nici nu e sarita.
Mecanicul imi zice ca cel mai probabil am o garnitura de chiuloasa fisurata si de asta pe cilindrii 3 si 4 am compresie 0.
Nu mai stiu ce sa cred.
Stima,
Mecanicul imi zice ca cel mai probabil am o garnitura de chiuloasa fisurata si de asta pe cilindrii 3 si 4 am compresie 0.
Nu mai stiu ce sa cred.
Stima,