suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
connect19
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
@[editat] ms pentru sfat
maine cred ca imi fac timp si probez de pe alta masina,doar ca cei de la service au dat pompa de inalta jos la verificat si cred ca au verificat si regulatorul de debit,..nu stiu ce sa zic ..incerc cu regulator de pe alta masina
.sa vad ce se revolva maine si revin..multumesc inca o data pentru sfat/ajutor
maine cred ca imi fac timp si probez de pe alta masina,doar ca cei de la service au dat pompa de inalta jos la verificat si cred ca au verificat si regulatorul de debit,..nu stiu ce sa zic ..incerc cu regulator de pe alta masina
.sa vad ce se revolva maine si revin..multumesc inca o data pentru sfat/ajutor
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
euromad
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 1.7 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut!
am un opel astra h 1.7cdti motor DTJ 110cp si 81 kw ,toata iarna chiar la -27 gr a pornit fara probleme,dimineata iar porneste bine dar cand merg circa 50km si motorul ajunge la temperatura normala si o opresc ,cand vreau sa o pornesc din nou are o pornire mai tremurata si mai greoaie,dar totusi porneste la prima cheie
va spun inca de la inceput ca nu am facut test de injectoare iar pe tester nu i-mi da nimic ,fiind un motor mai nou si nu stiu unde sa afla senzorul de arbore ,senzorul de presiune ,supapa de presiune si ale piese sau senzori care fac probleme la pornirea la cald
MULTUMESC FRUMOS!
am un opel astra h 1.7cdti motor DTJ 110cp si 81 kw ,toata iarna chiar la -27 gr a pornit fara probleme,dimineata iar porneste bine dar cand merg circa 50km si motorul ajunge la temperatura normala si o opresc ,cand vreau sa o pornesc din nou are o pornire mai tremurata si mai greoaie,dar totusi porneste la prima cheie
va spun inca de la inceput ca nu am facut test de injectoare iar pe tester nu i-mi da nimic ,fiind un motor mai nou si nu stiu unde sa afla senzorul de arbore ,senzorul de presiune ,supapa de presiune si ale piese sau senzori care fac probleme la pornirea la cald
MULTUMESC FRUMOS!
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema cu masina de la semnatura, o astra G caravan cu motor z17dtl 80CP,si cu 54.000km la bord care de ceva timp a inceput sa faca pe nebuna , adica imi porneste greu la cald, uneori porneste la prima cheie dar dupa 10-15 secunde de tinut la automat, iar acul de la turometru incepe sa se ridice, in alte cazuri abia la a doua cheie , la rece porneste la sfer(cum vine vorba iti ia cheia din mana), am demontat filtrul de motorina(nu avea nici 9k de km) iar in borcan am gasit cam jumatate cu apa, am schimbat filtrul cu unul nou si problema nu s-a rezolvat (am o saptamana de cand l-am inlocuit, am verificat azi daca a mai adus apa in filtru si e curat, am pus si OPcom-ul, nu am gasit nici o eroare iar toti parametri masurati arata ok in comparatie cu niste valori masurate tot in relanti dar cand masina era aproape noua)am citit toate cele 14 pagini si nu stiu de unde sa incep, fiecare din cei care au intalnit aceasta problema au avut un alt defect sau in unele cazuri cred ca e aceeasi piesa dar fiecare o denumeste cumva si enumar aici :
*Senzor temperatura motor
*Senzor common rail
*Curatire injectori
*Cap hidraulic pompa
*Supapa rampa
* Bateria
*Pompa inalta
*Regulator presiune
*Supapa supra presiune
Rugamintea mea la voi este sa imi ziceti de unde asi putea sa incep sa rezolv problema, fara a ma apuca sa schimb toate cele enumerate mai sus. Multumesc si astept sfaturile voastra
*Senzor temperatura motor
*Senzor common rail
*Curatire injectori
*Cap hidraulic pompa
*Supapa rampa
* Bateria
*Pompa inalta
*Regulator presiune
*Supapa supra presiune
Rugamintea mea la voi este sa imi ziceti de unde asi putea sa incep sa rezolv problema, fara a ma apuca sa schimb toate cele enumerate mai sus. Multumesc si astept sfaturile voastra
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salutare
1. Test retur injectoare - cu eprubete sau borcanase - cel care da mult pe retur trebuie reconditionat/inlocuit.
2. Senzor turatie motor - cand nu porneste, vazut pe tester. Daca arata 0, e dus.
3. Regulator debit sau supapa presiune in rampa - daca nu creste presiunea in rampa una din ele e dusa. Am avut si cazuri cu ambele picate.
1. Test retur injectoare - cu eprubete sau borcanase - cel care da mult pe retur trebuie reconditionat/inlocuit.
2. Senzor turatie motor - cand nu porneste, vazut pe tester. Daca arata 0, e dus.
3. Regulator debit sau supapa presiune in rampa - daca nu creste presiunea in rampa una din ele e dusa. Am avut si cazuri cu ambele picate.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@maiandrei
multumesc pentru raspunsul prompt, mai am o intrebare,
regulator debit este cel de pe pompa de injectie iar supapa presiune in rampa este (senzor common rail)?
daca imi poti expica pe scurt cum sa sa fac acest test, sau pur si simplu pornesc OPcom-ul si apoi dau la automat?
eu in valorile masurate nu gasesc senzorul turatie(camshaft sensor) poti sa imi zici cum sa il verific sau am nevoie de tech2?
daca ai timp te rog sa arunci o privire pe valorile masurate in relanti
http://www.2shared.com/file...__Z_17_DTL_2.html si sa imi zici daca vezi ceva suspect multumesc inca o data
multumesc pentru raspunsul prompt, mai am o intrebare,
regulator debit este cel de pe pompa de injectie iar supapa presiune in rampa este (senzor common rail)?
daca imi poti expica pe scurt cum sa sa fac acest test, sau pur si simplu pornesc OPcom-ul si apoi dau la automat?
eu in valorile masurate nu gasesc senzorul turatie(camshaft sensor) poti sa imi zici cum sa il verific sau am nevoie de tech2?
daca ai timp te rog sa arunci o privire pe valorile masurate in relanti
http://www.2shared.com/file...__Z_17_DTL_2.html si sa imi zici daca vezi ceva suspect multumesc inca o data
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
se pare ca nu ai inteles...
in primul rand senzor rotatie vibrochen este senzor cranckshaft nu camshaft (ax came) si ii gasesti valoarea la ''turatie motor'';
in al doilea rand supapa mecanica se inlocuieste nu se verifica, la fel si regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune.
in timp ce dai la automat verifica pe tester presiunea din rampa care ar trebui sa fie cam 24kpa.
in primul rand senzor rotatie vibrochen este senzor cranckshaft nu camshaft (ax came) si ii gasesti valoarea la ''turatie motor'';
in al doilea rand supapa mecanica se inlocuieste nu se verifica, la fel si regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune.
in timp ce dai la automat verifica pe tester presiunea din rampa care ar trebui sa fie cam 24kpa.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@[editat]
ms de raspuns, referitor la senzorul ala am scris gresit din cauza denumiri foarte apropiata, dar stiu despre care din ei era vorba , presiunea pe rampa este in putin mai mare de 24MPa nu 24kpa,(care e valoarea minima pe rampa la pornire ?)dar asta in relanti ca nu stiam ca pot sa fac masuratoarea in timp ce dau la automat , iar referitor la inlocuirea lor cu care sa incep ? ca nu vreau sa investesc bani in piese de proba
ms de raspuns, referitor la senzorul ala am scris gresit din cauza denumiri foarte apropiata, dar stiu despre care din ei era vorba , presiunea pe rampa este in putin mai mare de 24MPa nu 24kpa,(care e valoarea minima pe rampa la pornire ?)dar asta in relanti ca nu stiam ca pot sa fac masuratoarea in timp ce dau la automat , iar referitor la inlocuirea lor cu care sa incep ? ca nu vreau sa investesc bani in piese de proba
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
nu mai pot modifica ultimul post asa ca duc aici cateva completari
am reusit azi sa pun iar interfata Opcom, sa masor cele recomandate de @maiandrei,am facut cateva teste iar valorile ar fi cam astea
Presiune Rampa 3;9;14;24 MPa
6;14;24 MPa
5;11;14;25MPa
11;14;24 MPa
0;15;24 MPa
3;5;8;14;24 MPa
iar turatia motorului
0;174;300; 850
0;300; 850
0;200;850
astept parerile voastre sa stiu de unde sa incep seara placuta
am reusit azi sa pun iar interfata Opcom, sa masor cele recomandate de @maiandrei,am facut cateva teste iar valorile ar fi cam astea
Presiune Rampa 3;9;14;24 MPa
6;14;24 MPa
5;11;14;25MPa
11;14;24 MPa
0;15;24 MPa
3;5;8;14;24 MPa
iar turatia motorului
0;174;300; 850
0;300; 850
0;200;850
astept parerile voastre sa stiu de unde sa incep seara placuta
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
connect19
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
deci am un astra h z17dth.2004...nu porneste nici la rece,nici cald nici cu spray..am schimbat injectoare,rampa,si tot nu vrea,am inlocuit si senzor presiune pompa,si nimic...cand pornea,in mers era afumatoare si cand calcam pedala se oprea,,cine a mai avut problema asta,rog sa imi trimita pm,sa imi spuna si mie ce piesa a schimbat
multumesc!1
multumesc!1
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu de asta iarna probleme cu pornirea la cald. Dupa cum am citit pe acest forum si dupa cum banuiam, bateria este de vina. Am bateria din 2004 (originala), iar in aceasta seara am facut o proba cu o alta baterie. Porneste super. Mentionez ca in afara de pornire masina merge perfect ca motor, putere, consum. O seara placuta!
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
revin si eu cu ceva completari, pentru cei care se lovesc de aceasta problema, in cazul meu vinovata a fost supapa de presiune common rail , care imi pierdea presiunea de pe rampaiar dupa inlocuire masina merge ca noua ca o mica observatie
dupa inlocuire, presiunea pe rampa in momentul in care dau la automat este mult mai mare de valoarea recomandata de 24Mpa in momentul in care cedase dee tot presiunea pe rampa abia ajungea in 10 Mpa
PM pe calea asta ii multumesc lui @maiandrei
dupa inlocuire, presiunea pe rampa in momentul in care dau la automat este mult mai mare de valoarea recomandata de 24Mpa in momentul in care cedase dee tot presiunea pe rampa abia ajungea in 10 Mpa
PM pe calea asta ii multumesc lui @maiandrei
connect19
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut
la o diagnoza facuta cu op-com au rezultat urmatorele:
p0001-04 -ventil cantitate combustibil nu este in domeniu
p0070-71 -senzor temperatura exterioara defect
p0335-28 -senzor A pentru arbore cotit nu este in domeniu
u2139-71canbus nu este comunicare cu modul coloana de volan
p0002-75 si p0002-5b circuit ventil combustibil nu este in domeniu
u2105-00 canbus nu este comunicare cu modulul motor(ecm)
b0969-02 tensiune mare pe circuitul martor al comutatorului incalzire luneta
b1272-04 circuit semnal antena fm-am deschis
astea sunt toate erorile care apar la op-com (sunt multe,stiu,dar n-am ce face)si sa ma ajute cineva cu ce sa incep..
va mai amintesc simtomele:masina a inceput sa porneasca greu pana nu a mai pornit deloc,doar daca ii dau cu spray,in mers scoate fum si se opreste doar atunci cand calc pedala de acceleratie mai tare.si porneste imediat impinsa sau cu spray.
la o diagnoza facuta cu op-com au rezultat urmatorele:
p0001-04 -ventil cantitate combustibil nu este in domeniu
p0070-71 -senzor temperatura exterioara defect
p0335-28 -senzor A pentru arbore cotit nu este in domeniu
u2139-71canbus nu este comunicare cu modul coloana de volan
p0002-75 si p0002-5b circuit ventil combustibil nu este in domeniu
u2105-00 canbus nu este comunicare cu modulul motor(ecm)
b0969-02 tensiune mare pe circuitul martor al comutatorului incalzire luneta
b1272-04 circuit semnal antena fm-am deschis
astea sunt toate erorile care apar la op-com (sunt multe,stiu,dar n-am ce face)si sa ma ajute cineva cu ce sa incep..
va mai amintesc simtomele:masina a inceput sa porneasca greu pana nu a mai pornit deloc,doar daca ii dau cu spray,in mers scoate fum si se opreste doar atunci cand calc pedala de acceleratie mai tare.si porneste imediat impinsa sau cu spray.
aaddii
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Cei care ati dat jos rampa comuna, vi s-a intamplat sa nu mai etanseze bine conducta de alimentare a rampei? (conducta pompa -> rampa)
Eu am o mare problema cu treaba asta, si imi curge pe scut si pe evacuare ceea ce e trist tare
Exista ceva vreo smecherie la strangerea piulitei de pe conducta? E vorba despre capatul care intra in rampa...
Eu am o mare problema cu treaba asta, si imi curge pe scut si pe evacuare ceea ce e trist tare
Exista ceva vreo smecherie la strangerea piulitei de pe conducta? E vorba despre capatul care intra in rampa...
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat