Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
buna dimineata!
am citit topicurile destinare arcurilor de foi si bucselor, dar nu am gasit niciunde procedura. ii rog pe cei care au facut singuri operatia sa faca o descriere, nu de alta...dar simt eu ca daca desfac suburile si nu e masina in pozitie corecta, se lasa cu dinti lipsa, schije si alte srapnele. Laughing
p.s. multumesc stelea, pentru astazi Smile
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu cand le-am schimbat am desfacut suruburile, am ridicat masina pe elevator, am dat cateva ciocane sanatoase la arcuri sa iasa din surub, am inlocuit bucsile, m-am chinuit sa pun arcurile pe pozitie si dupa am pus suruburile pe care le-am mai verificat odata peste cateva sute de km...
Daca ai grija nu iti sare arcu in freza dar daca iti e teama, poti face operatia asta la un service. Si e recomandat... de ce? Pai ai sansa sa iti trebuiasca o lampa cu benzina ca sa incalzesti/ topesti bucsile, un polizor, un elevator ar fi indicat ca lucrezi mai usor. Inainte sa strangi suruburile da-le cu vaselina, in cazul in care e nevoie sa mai umblii nu o sa mai injuri asa rau.
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
multumesc, andrei! in afara de elevator, am tot ce-mi trebuie si as fi mai linistit daca as surubari-o eu. ma gindeam ca exista vreo pozitie in care daca desfaci suruburile, arcurile isi pastreaza configuratia si se pot monta usor.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sa ai grija unde pui cricul! nu se pune sub punte (axa) ca de obicei!
il pui undeva pe sasiu, sau pe scutul de la rezervor.... trebuie sa elimini tensiunea din arc....
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Arcurile de obicei se pot monta relativ usor dar iti spun de pe acum ca trebuie 2 oameni sa faci asta intr-o zi, singur o sa iti faci nervi si nu stiu daca termini in 2 zile...
Repet si eu ce a spus Kriu, grija la pozitionarea cricului... daca umbli pe sub ea, ia in calcul ca o sa dai cu barosu in arcuri ca sa iasa, sa nu cada doamne fereste masina de pe cric deci fa rost de un al doilea cric/ capra daia ( sper ca am zis bine) care sa iti tina masina in pozitia dorita.
Fa rost de la inceput de o lampa, s-ar putea sa trebuiasca sa incalzesti cercelu ala...
Bafta si spune-ne cum ai rezolvat!
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cea mai simpla solutie, asemanatoare cu ce spun colegii, e sa suspenzi masina de spate, pe doua capre, suficient de sus, dar nu prea mult. Atat cat sa poti ridica cu cricul puntea, aproape de pozitia de lucru(a puntii).
Odata suspendata si asigurata masina, cu un cric intervii pe rand la fiecare roata. Desfaci piulitele de la bucsi, si ridici la cric atat cat consideri ca arcul sta 'liber', si apoi cu un dorn de bronz dai afara suruburile. La montare.. idem si la fel. Te 'joci ' cu cricul de sub punte sa prinzi usor suruburile si la partea fixa dar mai ales la cercei. Suspendarea totala a masinii ofera si avantajul de a avea o mai buna vizionare la pozitia de lucru intrucat nu te mai incurca rotile.
Pozitia pe care ti-o propun e cea mai usoara si e in lipsa unui elevator, dar si acolo(pe elevator) e problema ca daca nu suspenzi puntea separat de caroserie, suruburile de la bucsi o sa iasa destul de greu pt ca acumulat cu mizeria din timp trage si puntea in jos cu o anumita greutate si atunci risti accidente.
Vrei mai detaliat de atat, suna-ma.
Succes.
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
cip, daca dupa ce suspend si asigur masina, intervin simultan cu doua cricuri , cite unul pe fiecare roata, pozitia puntii nu-mi va face munca mai usoara?
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
DA. Dar nu interveni tot simultan. O sa scapi puntea jos. Pui un cric doar pentru egalizare si lucrezi pe cealalta parte. Din ce vad, procedeul l-ai inteles.
Atentie MARE la calarea masinii. In rest se pot face greseli, ca din ele invatam. Sincer, dupa ce suspenzi masina si fara roti pe pozitie, daca ai cunostinte minime de mecanica(adica sa stii in ce directie se desface un surub), te descurci.
Nu ezita sa m-a suni daca e nevoie, nu ma deranjeaza.
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am fost curios si m-am bagat sub ;Doamna; surpriza, una pauza . Ce parere aveti de bucsi din poliuretan?




  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sunt cele mai bune pentru masinile noastre ( vezi kit bucsi poliuretan pt. off-road) dar nu am vazut pt. Frontera si cele pt. Isuzu nu stiu daca se potrivesc...


Ultima modificare făcută de Andrei_vl la Joi 07 Jun, 2012 7:26 pm
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
as vrea si eu cotele la bucsile astea...
aveam un prieten pe la pascani care se ocupa cu poliuretan.... ai pun o intrebare, sa vad ce pret imi face. ca si calitate, sigur sunt mai bune. se pot face de diverse duritati (mai moi, sau mai plasticate)
eu acum am bucsi de aro, putin modificate... Very Happy
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Cand le dau jos pun sublerul pe ele .
Respecte
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ceva bucsi de Aro(sau TV, nu stiu exact, dar e diferenta de diametru intre ele), mai am si eu, daca sunt utile pt voi(care aveti arcuri foi), le donez Very Happy .
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Si mai merg bucsi de Dacia Papuc... putin " late" la polizor...
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
kriu a scris:as vrea si eu cotele la bucsile astea...
aveam un prieten pe la pascani care se ocupa cu poliuretan.... ai pun o intrebare, sa vad ce pret imi face. ca si calitate, sigur sunt mai bune. se pot face de diverse duritati (mai moi, sau mai plasticate)
eu acum am bucsi de aro, putin modificate... Very Happy


nu am apucat sa fac operatia si am bucselele pe original. o sa incerc sa fac azi un desen si sa pun cotele pe el.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ok! ar fi de mare ajutor cotele exacte, la o bucsa noua! astept dimensiunile!
numai bine!
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
sper sa se inteleaga ce am vrut sa desenez Very Happy
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bucsa din partea de sus a desenului tau, o inteleg. sigur are gaura de 18?
cea din partea de jos are si ceva metal prin ea?
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
da, sigur are 18. cea de jos, care se monteaza in partea dinspre fata, are metal si la interior si la exterior, de aia iti apar mai multe cote.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mda...ok.
am trimis un mail, sa vad ce raspuns o sa primesc...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR