sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
In mod normal si cu freon in instalatie face rece calumea de tot, mie mi se raceste brelocul de la cheie de zici ca l-am tinut in frigider, sa-ti faci o idee, nu prea dau mai mult de treapta 2 ca ma enerveaza vajaitul si temperatura pe display o tin 18-19-20 grade, nu la 16 grade cat ar fi minim... deci...du-te la verificat cu AC-ul ca vin caldurile. Nu uita sa pui pe meseriasi sa-ti verifice si etanseitatea sistemului, altfel, platesti de doua ori, poate ai pe undeva vreo fisura sau ceva si se pierde freon asa, usor de tot astfel incat intr-o luna sau doua te trezesti ca iar nu raceste cum trebuie masina.
madbusu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2007
- Mesaj Privat
Eu am o problema mai ciudata nu stiu ce model de compresor sa comand !
am cumparat un Astra H din 2004 1.7 CDTI 101CP cu climatronic (acum 3 ani second) ...dupa o luna o picat compresorul de aer !
am dat comanda la un magazin de piese auto de un alt compresor ...in jur de 2500 roni ....cand a sosit compresorul nu semana cu cel montat pe masina ....asa ca l-am trimis inapoi si am primit altul care "seamana" .... problema e ca acest compresor o mers exact 1 an si cateva luni destul sa iese din garantie ....si in prezent il mai am pe masina dar are scurgeri de lichid pe la fulie .
dupa cum vedeti nu ma pricep nu stiu ce fel de compresor era si nici daca asta e cea ce trebuie (supapa de presiune sau pe ambreaj) ....acum ma gandesc sa il schimb ..si nu stiu de ce model sa dau comanda!
am intrebat la 2 magazine de piese auto ambele cu modele diferite de compresoare ....NU STIU CE SA MA FAC !
am cumparat un Astra H din 2004 1.7 CDTI 101CP cu climatronic (acum 3 ani second) ...dupa o luna o picat compresorul de aer !
am dat comanda la un magazin de piese auto de un alt compresor ...in jur de 2500 roni ....cand a sosit compresorul nu semana cu cel montat pe masina ....asa ca l-am trimis inapoi si am primit altul care "seamana" .... problema e ca acest compresor o mers exact 1 an si cateva luni destul sa iese din garantie ....si in prezent il mai am pe masina dar are scurgeri de lichid pe la fulie .
dupa cum vedeti nu ma pricep nu stiu ce fel de compresor era si nici daca asta e cea ce trebuie (supapa de presiune sau pe ambreaj) ....acum ma gandesc sa il schimb ..si nu stiu de ce model sa dau comanda!
am intrebat la 2 magazine de piese auto ambele cu modele diferite de compresoare ....NU STIU CE SA MA FAC !
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
ce s.a mai rezolvat cu problema compresorului de astra h care hurie(zgomot gen rulment).
sa va povestesc o speta. am stat cu masina fara ac cca. 1 an. azi am reusit in cele din urma sa achizitionez radiatorul de clima, baietii de la service l.au montat pe masina, au verificat instalatia, au bagat presiune, substanta, freon, ulei. cand am pornit ac-ul...se auzea acel huruit insuportabil. am tacut cu gandul ca face electroventilatoeul din cauza nefolosintei. cand colo surpriza, am constata dupa o jumatate de ora ca acel zgomot provenea de la compresorul de ac si asta pentru ca in cele din urma a cedat. m.am intors la baietii de la service, au aruncat o privire si au zis: freon ai, dar iti trebuie compresor.
concluzie: s.a gripat!
nu stiu cat de adevarat este pentru ca acei baieti nu prea prezentau incredere in ale reparatiei de masini.
ideea e urmatoare: cand activez ac, se simte acel schimbat al mersului motorului, numai ca in masina intra doar aer de afara cald, nicidecum rece.
se mai poate repara acest compresor?
sa va povestesc o speta. am stat cu masina fara ac cca. 1 an. azi am reusit in cele din urma sa achizitionez radiatorul de clima, baietii de la service l.au montat pe masina, au verificat instalatia, au bagat presiune, substanta, freon, ulei. cand am pornit ac-ul...se auzea acel huruit insuportabil. am tacut cu gandul ca face electroventilatoeul din cauza nefolosintei. cand colo surpriza, am constata dupa o jumatate de ora ca acel zgomot provenea de la compresorul de ac si asta pentru ca in cele din urma a cedat. m.am intors la baietii de la service, au aruncat o privire si au zis: freon ai, dar iti trebuie compresor.
concluzie: s.a gripat!
nu stiu cat de adevarat este pentru ca acei baieti nu prea prezentau incredere in ale reparatiei de masini.
ideea e urmatoare: cand activez ac, se simte acel schimbat al mersului motorului, numai ca in masina intra doar aer de afara cald, nicidecum rece.
se mai poate repara acest compresor?
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
deco, ti-am sters eu postarile in plus. Pe viitor te rog sa fii mai atent
Cel mai probabil compresorul e pe duca, e pe cale de a se gripa, de aceea iti omoara motorul. Nu il mai porni, ca risti sa rupi si cureaua de accesorii, patesti mai multe bucurii.
Mai bine incearca sa il reconditionezi sau sa il schimbi.
Cel mai probabil compresorul e pe duca, e pe cale de a se gripa, de aceea iti omoara motorul. Nu il mai porni, ca risti sa rupi si cureaua de accesorii, patesti mai multe bucurii.
Mai bine incearca sa il reconditionezi sau sa il schimbi.
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
gavrila23
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
nebulosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
salutare
am o problema cu ambraeajul de la compresor, nu imi mai cupleaza cand pornesc ac-ul. modelul compresorului este WC 9669. am observat ca surubul central de la ambreaj este iesit. din alte discutii am aflat ca ar fi o problema cu o rotita dintata din interior., cica s-ar toci dintii si asta ar fi cauza. mapoate ajuta cineva cu un service care ar purea inlocui ambreajul de la compresor?
am o problema cu ambraeajul de la compresor, nu imi mai cupleaza cand pornesc ac-ul. modelul compresorului este WC 9669. am observat ca surubul central de la ambreaj este iesit. din alte discutii am aflat ca ar fi o problema cu o rotita dintata din interior., cica s-ar toci dintii si asta ar fi cauza. mapoate ajuta cineva cu un service care ar purea inlocui ambreajul de la compresor?
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am citit topicul, si constant ca probabil am si eu o problema cu compresorul, poate ma lamureste cineva. Eu pierd freonul in fiecare an, trecem peste asta, nici nu a fost verificat bine, probabil e vreun por extrem de mic. Dar in momentul in care merg, mai ales in oras, si cand accelerez treptele 1,2,3,, motorul nu mai suna ca de obicei, se aude un huruit peste. Huruitul cred ca este prezent de 4 ani lejer. La relanti se aude normal, de asemenea si la mers constant, aer rece baga normal, desigur cand are freon. Pareri?
Adifcsb26
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salmon
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Odata cu incalzirea vremii am observat ca instalatia de aer conditionat de pe masina nu mai furnizeaza aer rece. Asa ca am facut o vizita la service, unde mi s-a reincarcat instalatia cu freon si s-a facut si un test de scurgeri. dupa vidarea instalatiei, la testul de scurgeri presiunea a urcat de la 1 la 35 (mi s-a spus ca nu sunt scurgeri mari dar ar trebui inlaturate). Dupa ce instalatia a fost incarcata din pacate compresorul a refuzat sa porneasca. Baietii de la service au verificat sigurantele si s-au conectat si cu un laptop pentru diagnosticare dar nu s-a descoperit nici un cod de eroare. Asa ca au legat compresorul direct la baterie dar acesta tot nu a pornit si mi s-a spus ca trebuie inlocuit. Se mai poate face ceva sau trebuie inlocuit ?
Daca va trebui inlocuit cel mai probabil o sa optez pentru unul second. E ceva ce ar trebui urmarit (spre ex e vreo diferenta la compresor intre aer conditionat manual si climatizare automata?).
L-am gasit pe acesta care pare sa se potriveasca pentru motorizarea mea (Z16XEP).
Mersi anticipat.
Odata cu incalzirea vremii am observat ca instalatia de aer conditionat de pe masina nu mai furnizeaza aer rece. Asa ca am facut o vizita la service, unde mi s-a reincarcat instalatia cu freon si s-a facut si un test de scurgeri. dupa vidarea instalatiei, la testul de scurgeri presiunea a urcat de la 1 la 35 (mi s-a spus ca nu sunt scurgeri mari dar ar trebui inlaturate). Dupa ce instalatia a fost incarcata din pacate compresorul a refuzat sa porneasca. Baietii de la service au verificat sigurantele si s-au conectat si cu un laptop pentru diagnosticare dar nu s-a descoperit nici un cod de eroare. Asa ca au legat compresorul direct la baterie dar acesta tot nu a pornit si mi s-a spus ca trebuie inlocuit. Se mai poate face ceva sau trebuie inlocuit ?
Daca va trebui inlocuit cel mai probabil o sa optez pentru unul second. E ceva ce ar trebui urmarit (spre ex e vreo diferenta la compresor intre aer conditionat manual si climatizare automata?).
L-am gasit pe acesta care pare sa se potriveasca pentru motorizarea mea (Z16XEP).
Mersi anticipat.
- danut.brutus
- *
- 36 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2006
- Dolj
danut.brutus
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
am si eu un opel astra h din 2005 1.7 cdti si nu imi baga rece cand pornesc AC,dar mi se pare ca nu porneste compresorul..adica apas butonul de ac si nu se simte nici`o diferenta la motor sau macar sa aud cand cupleaza.. o fii vreo mufa de vina ? cum pot sa verific daca am freon in instalatie am inteles ca se poate verifica si acasa..Multumesc.
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
lutchy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2015
- Mesaj Privat
Va salut,
am si eu o problema cu compresorul ac, opel astra H 2004 17DTH. Compresorul nu mai porneste. In cateva zile a pornit dupa vrea 10 minute dupa ce am pornit motorul si acum nu mai porneste deloc. Nu huruie, nu scoate zgomote. Am verificat si freon exista. Evident ca la service mi-au spus ca trebuie altul nou:1500RON. Intrebarea mea este daca va este cunoscuta problema si daca puteti sa imi recomandati in Bucuresti unde l-as putea reconditiona.
Multumesc mult!
am si eu o problema cu compresorul ac, opel astra H 2004 17DTH. Compresorul nu mai porneste. In cateva zile a pornit dupa vrea 10 minute dupa ce am pornit motorul si acum nu mai porneste deloc. Nu huruie, nu scoate zgomote. Am verificat si freon exista. Evident ca la service mi-au spus ca trebuie altul nou:1500RON. Intrebarea mea este daca va este cunoscuta problema si daca puteti sa imi recomandati in Bucuresti unde l-as putea reconditiona.
Multumesc mult!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
lutchy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2015
- Mesaj Privat
salut jE si mersi pentru raspuns. La compresor ajunge curent. Am masurat si mufa care iese din compresor:12.1Ω. Am fost saptamana trecuta in service si mi s-a spus ca am pe masina un model mai vechi de compresor, care are ambreiajul in interior si nu poate fi reparat si ca daca as fi avut versiunea mai noua ar fi putut fi reparat. Este adevarat?
Din turorial:
"Am ajuns la concluzia ca este stricata bobina cu rol de electromagnet care actioneaza ambreiajul compresorului pe fulia compresorului. Am luat aparatul de masura si am masurat rezistenta de la mufa bobinei compresorului (ar trebui sa fie intre 3 – 5 ohm in mod normal).
Aici exista doua posibilitati de defect:
- daca in urma masuratorii reiese valoarea infinit adica bobina intrerupta atunci e stricata siguranta termica care se afla legata in serie cu bobina
- daca in urma masuratorii reiese ca bobina este in scurtcircuit adica se va afisa o valoare foarte mica (mai mica de 3 ohm) a rezistentie in afara domeniului specificat anterior atunci este stricata dioda care este legata in paralel la bobina "
Nu imi dau seama daca valoarea de 12.1 Ω este in regula. Voi ce ziceti?
Fulia se invarte si nu aud zgomote...
Mersi mult!
Din turorial:
"Am ajuns la concluzia ca este stricata bobina cu rol de electromagnet care actioneaza ambreiajul compresorului pe fulia compresorului. Am luat aparatul de masura si am masurat rezistenta de la mufa bobinei compresorului (ar trebui sa fie intre 3 – 5 ohm in mod normal).
Aici exista doua posibilitati de defect:
- daca in urma masuratorii reiese valoarea infinit adica bobina intrerupta atunci e stricata siguranta termica care se afla legata in serie cu bobina
- daca in urma masuratorii reiese ca bobina este in scurtcircuit adica se va afisa o valoare foarte mica (mai mica de 3 ohm) a rezistentie in afara domeniului specificat anterior atunci este stricata dioda care este legata in paralel la bobina "
Nu imi dau seama daca valoarea de 12.1 Ω este in regula. Voi ce ziceti?
Fulia se invarte si nu aud zgomote...
Mersi mult!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
aia de la service is cretini. Sau lenesi
La ce se refera ei:
- compresoarele vechi au ambreiaj electromagnetic
- cele noi au o electrovalva
Putorile o valva parca ar schimba-o, si sa iti ia pretul la un compresor nou, da' sa desfaca compresorul tau su sa schimbe bobina, daca e cazul... prea greu...
Iti recomand sa il cauti pe ldivora, coleg pe forum cu noi, si sa vezi daca are timp sa te ajute cu o testare si eventual reparatie. A desfacut omul o gramada de compresoare, le stie si cu ochii inchisi...
La ce se refera ei:
- compresoarele vechi au ambreiaj electromagnetic
- cele noi au o electrovalva
Putorile o valva parca ar schimba-o, si sa iti ia pretul la un compresor nou, da' sa desfaca compresorul tau su sa schimbe bobina, daca e cazul... prea greu...
Iti recomand sa il cauti pe ldivora, coleg pe forum cu noi, si sa vezi daca are timp sa te ajute cu o testare si eventual reparatie. A desfacut omul o gramada de compresoare, le stie si cu ochii inchisi...