Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nitrouxm a scris:si la mine se simte acea trepidatie usoara in pedala de ambreiaj . Cauza pe care o suspectez si inclin sa fie 100% sigura este ca lamelele pe care apasa rulmentul de presiune nu mai stau in aceeasi pozitie ca atunci cand e placa noua(mecanicii ii spun soare Smile ).Acele lamele formeaza un arc care debreiaza cand apasam pedala .......acestea in decursul sutelor de debreieri care ni le suporta, incep sa-si piarda din elasticitate ,unele raman in urma si nu -si mai revin la locul lor . Cand apasam pedala usor , rulmentul preseaza primele lamele si cand ajunge la cele slabite simtim acea vibrare .
Mai poate fi 1 sau 2 bile ciobite dar sansele sunt mici , pentru ca atunci vibratia ar fi simtita pe toata cursa pedalei.
Ignorati aceasta vibratie pentru ca nu dauneaza ......grijile trebuie sa ni le facem cand ambreiajul incepe sa prinda sus , ca tunci trebuie sa bagam mainile adanc in buzunare Embarassed

Mi se pare cea mai corecta explicatie. In concluzie:
1. La majoritatea facea asa,
2. Face si la cei care au schimbat ambreiajul,
3. Inclin sa cred ca trepidatiile se transmit mai puternic la diesel,
4. Nu cred ca e nici o atentionare, ar fi trebuit sa aibe cel putin un senzor dedicat acestui lucru si un sistem care sa o faca.
5. Oricum pana nu se sparge rulmentul sau se manaca soarele nu ai ce sa ii faci, mergi asa.
Daca mai aveti de adaugat si alte concluzii, va rog sa o faceti sau daca nu sunteti de acord cu aceste va rog sa le demontati cu argumente.
Ma gandesc, ca tragand niste concluzii e mai usor pt cine va mai cauta in viitor sa se lamureasca.
Bafta!
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu are nimic, deocamdata andeyyyy , dar trebuie retinut ca debraierile acestea la traficul nostru de cacao - Bucuresti este omorator pt ambreiaj, incearca si fa debraierile cursiv si cat mai rar - asta o reusesti pastrand distanta mai mare fata de cel din fata si rute ocolitoare mai libere, chiar daca consumul creste.
  • azz
  • Suspendat
  • 854 mesaje
  • din 28 Jun 2011
  • Vectra 1996 X20XEV
  • Olt
  • azz

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema cu trepidatiile.undeva pe la jumatea cursei ambreiajul incepe sa tremure.azi a aparut problema,pana in ziua de azi nu am avut aceasta simtoma.vectra b x20xev este masina.acum nu zic ca are sau nu are protectie/etc.dar unde a fost pana in ziua de azi aceasta protectie?am T.C cu el sau fara el tot asa imi face.acum spun asta in calitate de necunoscator.abreiajul ala de este hidraulic are si el nevoie de ulei hidraulic?"suna a intrebare proasta si in minetea mea dar decat sa deschid gura sa zic o prostie mai bine intreb"daca da atunci uleiul ala nu trebuie si el schimbat la un anumit numar de km,in timp el isi pierde din propietati ma gandesc ca si asta ar fi o posibila problema.astept lamurire din partea cuiva care se pricepe.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Uleiul ala hidraulic - este de fapt lichidul de frana - asta poti sa vezi si tu singur ridicand capota la motor sivazand ca rezervorul de lichid de frana deserveste prin compartimentel sale si pompa de frana si pompa de ambreiaj.
Lichidul acesta de frana se schimba si el cam o data la 2 ani - cel putin ar fi bine.....el se mai contamineaza in timp cu vapori de apa si depozite de gudron si cauciuc. Basca ca de la incalzire , racire is mai pierde proprietatile.
In ceea ce priveste ambreiajul, acesta incepe sa dea semne de oboseala pe undeva in jurul a 200.000 km - adica componentele sistemului de debraiere incep sa isi arate uzura - in primul rand la rulument - care poate incepe sa scape presiune, apoi la disc, arcurile acestuia se rup si de aici tremuratul acela, odata ce ia viteza datorita efortului in scadere , fenomenul dispare.
Reapare din nou la scadere vitezei si debraiere.....si tot asa.......
TC nu are nimic de-a face cu trepidatile tale din pedala....
  • azz
  • Suspendat
  • 854 mesaje
  • din 28 Jun 2011
  • Vectra 1996 X20XEV
  • Olt
  • azz

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
multumesc.in sfarsit un raspuns fara sa vad jigniri ascunse sau aere de autostiutor.a mea are 238500 dar azi am sesizat prima data asa ceva la masina.aveam bocanci cu fier in varf,cei de munca si tot imi trepida piciorul cam de la jumatatea cursei in jos.in adidas nu se simte asa de pronuntat.nu stiam ca lichidul de frana serveste si la ambreiaj.lichidul de frana urmeaza a fi schimbat dupa ce schimb placutele fata+spate plus discuri spate.de tc am citit in acest post uni ziceau ceva de tc "......." ca ar fi si de acolo.inca o data multumesc.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cu placere,
Parerea mea este ca nu ai de ce sa-ti faci griji - daca nu utilizezi excesiv masina cred ca o mai poi duce inca 1 an. Acum, este cu dus- intors, eu nu stiu in ce regim folosesti tu masina, asa ca am dat doar un pronostic.
Oricum, sfatul meu ete de a incepe sa faci un sondaj in piata pentru un kit complet de ambreiaj, asta in cazul in care doresti sa pastrezi masina si nu doresti sa o instrainezi relativ repede. Multi care vor sa o "marite" - se combina si la ansamblul disc/placa la mana a doua. Oricum un lucru este sigur - cea mai vulnerabila piesa este rulumentul de presiune, si tocmai de aceea acesta se recomanda a se monta nou.
Nu de alta, dar efortul de inlocuire a ambreiajului - prin aceasta intelegandu-se schimbarea discului, a placii de presiune, inspectia volantei - este considerabil si necesita scule si elevator. Deci, nu este o operatiune de sambata dupa amiaza. Basca, golit instalatia de freon, demontat conducte,bla,bla...... De aceea, spun ca rulumentul este vital - daca nu il pui nou poti sa ai ghinionul sa inceapa sa curga in 500-1000 km si chiar iti vine sa-ti smulgi parul din cap....
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se simte acea mica trepidatie, dar tot asa o tine de 30000 km. Recent am schimbat lichidul de frana, de atunci frana si ambreiajul sunt mai moi.
  • azz
  • Suspendat
  • 854 mesaje
  • din 28 Jun 2011
  • Vectra 1996 X20XEV
  • Olt
  • azz

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
masina am cumparat-o anul trecut pe 13 iunie Smile avea 231.700 la bord acum ma apropii de 240.000.asa ...nu avea freon deci nu stiu daca merge.se tura doar pana in 4500"sa remediat",nema cric/roata rezerva,caset,macar are boxe Smile) sa rupt pompa de apa.....vreo 2000-2300 ron reparatia......vineri am montat si gpl pe ea 2400 ron.ieri am omologat-o 300 ron.... deci nu vreau sa o vand dupa cati bani am bagat in ea.mai am bucsaraia,un rulment fata dreapta,placute fata/spate si discuri spate si cam termin cu ea.intrebare ce rulment este pe fata?am modelul in 5 prezoane cu abs in butuc macar seria sa mi-o spuna cineva care stie.deja ma apropii cu investitiile de cat am dat pe masina.

si inca ceva,aerisesc eu si scot tot lichidul de frana dar cel de se duce spre ambreaj pe unde il golesc?cel care este pe conducta?se face cumva recirculare la lichid si nu trebuie sa aerisesc si ambreiajul?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR