Mai poate fi 1 sau 2 bile ciobite dar sansele sunt mici , pentru ca atunci vibratia ar fi simtita pe toata cursa pedalei.
Ignorati aceasta vibratie pentru ca nu dauneaza ......grijile trebuie sa ni le facem cand ambreiajul incepe sa prinda sus , ca tunci trebuie sa bagam mainile adanc in buzunare
Mi se pare cea mai corecta explicatie. In concluzie:
1. La majoritatea facea asa,
2. Face si la cei care au schimbat ambreiajul,
3. Inclin sa cred ca trepidatiile se transmit mai puternic la diesel,
4. Nu cred ca e nici o atentionare, ar fi trebuit sa aibe cel putin un senzor dedicat acestui lucru si un sistem care sa o faca.
5. Oricum pana nu se sparge rulmentul sau se manaca soarele nu ai ce sa ii faci, mergi asa.
Daca mai aveti de adaugat si alte concluzii, va rog sa o faceti sau daca nu sunteti de acord cu aceste va rog sa le demontati cu argumente.
Ma gandesc, ca tragand niste concluzii e mai usor pt cine va mai cauta in viitor sa se lamureasca.
Bafta!