- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu am patit ceva asemanator la omega.. cand a cazut releul nu s-a aprins becul.. dar sistematic s-au aprins becurile de la abs si de la airbag, iar apoi servodirectia a mers in hopuri. am schimbat releul si a mai mers cateva luni asa. apoi s-a aprins becul in bord si a trebuit sa schimb puntea de diode.
ticud
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut.Sunt relativ nou pe forum...
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....
- CatalinKBoom
- **
- 93 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Vrancea
CatalinKBoom
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Ajutor va rog
Am o astra H din 2007 1.9cdti si de 3 ori mi s au ars puntea de diode si releul.
Am patit o numai prin afara localitati cand eram plecat .
Toti electricieni imi spun ca e totul ok . Asa mi a spus 1 , asa mi a spus al 2 si imi spune si al 3 lea.
Piesele au fost comadate pe originie : releu denso 300 lei si puntea aprox 250 lei.
Toate masuratorile sunt ok si in vinal te trezesti ca ti se aprinde becul de la baterie.
Ma gandeam sa imi schimb alternatorul ca ma exasperat pana acum aprox 1800 lei mi a papat in aprox 2 ani.
Ce parere aveti ?
Am o astra H din 2007 1.9cdti si de 3 ori mi s au ars puntea de diode si releul.
Am patit o numai prin afara localitati cand eram plecat .
Toti electricieni imi spun ca e totul ok . Asa mi a spus 1 , asa mi a spus al 2 si imi spune si al 3 lea.
Piesele au fost comadate pe originie : releu denso 300 lei si puntea aprox 250 lei.
Toate masuratorile sunt ok si in vinal te trezesti ca ti se aprinde becul de la baterie.
Ma gandeam sa imi schimb alternatorul ca ma exasperat pana acum aprox 1800 lei mi a papat in aprox 2 ani.
Ce parere aveti ?
ticud
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dobre.alexandru
- *
- 22 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2006
- Prahova
dobre.alexandru
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
ticud a scris:Salut.Sunt relativ nou pe forum...
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....
Am avut o problema asemanatoare, dar am schimbat punea de diode cu una valeo(500 lei), incarcarea este foate buna 14.2 sau 14.3 V dar nu reusesc sa scap de COD de erroare ECN 062102 l-am sters dar tot apare. Totul functioneaza cum trebuie dar codul de erroare imi sta in cap.
ticud
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2012
- Mesaj Privat
bogdicy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- andreeialin
- *
- 7 mesaje
- din 21 Mar 2012
- Agila 2003
- Bucuresti
andreeialin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
Ti-ai rezolvat problemea?
eu cred ca sunt diodele.....din acuza asta iti sta becul aprins
eu cred ca sunt diodele.....din acuza asta iti sta becul aprins
Alexandru Nicolae a scris:Buna seara
Am o problema cu un alternator proaspat reparat
Dupa ce l-am montat am constatat ca nu incarca desi becul din bord sa stins,am inceput sa demontez ...adica am demontat cureaua de utilitati si....stupoare....becul se stinge la pornire ca si cum ar functiona alternatorul demontam in continuare shi scot doar mufa de excitatie dupa care pornim motorul ....eh becul se aprinde normal cand pui contactul si se stinge la pornire....Cum?
Am pus un bec in serie pe excitatie legat la plus, am gasit o siguranta pe tabloul din compartimentul motor .In felul acesta am excitat alternatorul si a inceput sa incarce dupa ce am montat cureaua . Problema este ca proprietarul nu stie daca becul se aprinde in momenul cand pune contactul datorita faptului ca a trebuit sa il las sub capota.
Intrebarea este cum si de ce se aprinde becul in bord si cum se stinge ca si cum ar fi alternatorul la locul lui.
Eu sunt electrician de meserie dar nu am mai intanlit asemenea defect poate cineva sa ma lamureasca cum si ce se intampla
Va multumesc anticipat
Am o problema cu un alternator proaspat reparat
Dupa ce l-am montat am constatat ca nu incarca desi becul din bord sa stins,am inceput sa demontez ...adica am demontat cureaua de utilitati si....stupoare....becul se stinge la pornire ca si cum ar functiona alternatorul demontam in continuare shi scot doar mufa de excitatie dupa care pornim motorul ....eh becul se aprinde normal cand pui contactul si se stinge la pornire....Cum?
Am pus un bec in serie pe excitatie legat la plus, am gasit o siguranta pe tabloul din compartimentul motor .In felul acesta am excitat alternatorul si a inceput sa incarce dupa ce am montat cureaua . Problema este ca proprietarul nu stie daca becul se aprinde in momenul cand pune contactul datorita faptului ca a trebuit sa il las sub capota.
Intrebarea este cum si de ce se aprinde becul in bord si cum se stinge ca si cum ar fi alternatorul la locul lui.
Eu sunt electrician de meserie dar nu am mai intanlit asemenea defect poate cineva sa ma lamureasca cum si ce se intampla
Va multumesc anticipat
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
bogdicy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
bogdicy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- CatalinKBoom
- **
- 93 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Vrancea
CatalinKBoom
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
stx a scris:Eu am rezolvat cu alt alternator, dar la mine era de vina statorul si rotorul, la tine este vb de diode.
Ati incercat sa sterge-ti eroarea cu testerul?Mentionez asta pt ca si eu am un cod de eroare care mi-a ramas stocat(02345A-presiune prea mare pe turbina) si vad ca nu vrea sa se stearga din memorie cu toate ca masina cu cheie nu s-a mai aprins de cand s-a stocat(acum o luna)
bogdicy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- CatalinKBoom
- **
- 93 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Vrancea
CatalinKBoom
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat