Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cu un multimetru rezolvi problema repede si te convingi clar care e de vina: bateria sau alternatorul Wink
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am patit ceva asemanator la omega.. cand a cazut releul nu s-a aprins becul.. dar sistematic s-au aprins becurile de la abs si de la airbag, iar apoi servodirectia a mers in hopuri. am schimbat releul si a mai mers cateva luni asa. apoi s-a aprins becul in bord si a trebuit sa schimb puntea de diode.
  • ticud

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Sunt relativ nou pe forum...
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Problema ta Ticu s-ar putea sa fie tot din releul de incarcare.Ce piese ai folosit?/
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
fenomenul se intampla numai uneori, sau de fiecare data la pornire ? si eu inclin sa cred ca releul de incarcare are ciclul histerezis putin deformat.
  • CPcip

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ajutor va rog

Am o astra H din 2007 1.9cdti si de 3 ori mi s au ars puntea de diode si releul.
Am patit o numai prin afara localitati cand eram plecat .
Toti electricieni imi spun ca e totul ok . Asa mi a spus 1 , asa mi a spus al 2 si imi spune si al 3 lea.
Piesele au fost comadate pe originie : releu denso 300 lei si puntea aprox 250 lei.
Toate masuratorile sunt ok si in vinal te trezesti ca ti se aprinde becul de la baterie.

Ma gandeam sa imi schimb alternatorul ca ma exasperat pana acum aprox 1800 lei mi a papat in aprox 2 ani.

Ce parere aveti ?
  • ticud

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se intampla mereu.Am folosit piese Hitachi...
Deci daca doar o pornesc si atat-nu incarca;daca o accelerez putin incarca normal si practic "isi revine" si la fel se comporta si daca plec de pe loc...ma gandesc acum...poate sunt si eu nebun si o fi un comportament normal...desi nu cred.
  • dobre.alexandru

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ticud a scris:Salut.Sunt relativ nou pe forum...
Datele problemei:
-punte de diode prajite
-mi-a cedat alternatorul in mers(bateria fara curent,fara servo,orga de lumini in bord,etc.)
-reconditionat alternator(schimbat punte diode+releu)...totul ok...APARENT...
Pornesc masina si uneori alternatorul "uita " sa inceapa incarcarea....trebuie stimulat cu o mica turatie(2000rpm)-nu mereu.Daca nu porneste incarcarea logic mi se aprinde martorul de la baterie....nici in BC nu imi arata Mode U ci NONE...
Stiu ca alternatorul este comandat de calculatorul de injectie.Acesta din urma trimite un +de excitatie alternatorului si in felul acesta el porneste incarcarea.Sa fie un defecat din calculatorul de injectie?
Singura eroare este ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error care Dumnezeu stie ce inseamna ca nu am gasit nicaieri.
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
Nu am gasit nimic asemanator pe forum....



Am avut o problema asemanatoare, dar am schimbat punea de diode cu una valeo(500 lei), incarcarea este foate buna 14.2 sau 14.3 V dar nu reusesc sa scap de COD de erroare ECN 062102 l-am sters dar tot apare. Totul functioneaza cum trebuie dar codul de erroare imi sta in cap.
  • ticud

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La fel imi incarca si mie 14.2 .... 14.3 .Si la fel am si eu acelasi cod 062102...nu stiu exact de la ce provine acea eroare...
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sal. si eu am aceasi problema.
am schimbat puntea si releu , apoi statorul, si tot nu dispare acea erroare .
mentionez ca incarcarea este buna ,merg asa de 1an.
de la ce sa se mentina codul de erroare?
  • andreeialin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ti-ai rezolvat problemea?
eu cred ca sunt diodele.....din acuza asta iti sta becul aprins

Alexandru Nicolae a scris:Buna seara
Am o problema cu un alternator proaspat reparat
Dupa ce l-am montat am constatat ca nu incarca desi becul din bord sa stins,am inceput sa demontez ...adica am demontat cureaua de utilitati si....stupoare....becul se stinge la pornire ca si cum ar functiona alternatorul demontam in continuare shi scot doar mufa de excitatie dupa care pornim motorul ....eh becul se aprinde normal cand pui contactul si se stinge la pornire....Cum?
Am pus un bec in serie pe excitatie legat la plus, am gasit o siguranta pe tabloul din compartimentul motor .In felul acesta am excitat alternatorul si a inceput sa incarce dupa ce am montat cureaua . Problema este ca proprietarul nu stie daca becul se aprinde in momenul cand pune contactul datorita faptului ca a trebuit sa il las sub capota.
Intrebarea este cum si de ce se aprinde becul in bord si cum se stinge ca si cum ar fi alternatorul la locul lui.
Eu sunt electrician de meserie dar nu am mai intanlit asemenea defect poate cineva sa ma lamureasca cum si ce se intampla

Va multumesc anticipat

  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aveti, idee am gasit un alterantor la nou, cand il voi pune pe masina , trebuie facut ceva in ECU, sau acel fir de excitatie lucreaza si nu trebuie facuta nici o modificare in calculator ?
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
il pui si merge Smile nu trebuie modificat nimic
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ms. mult de tot !
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sal. nimeni nu poate da o rezolvare la aceasta erroare : ECN 062102Generator Lamp L Ctrl Circ Error
s-a mentionat de catre mai multi forumisti ca s-a inlocuit si puntea si releul si de erroare nu se scapa.
Asteptam raspuns de la cei intelepti.
mersi
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat cu alt alternator, dar la mine era de vina statorul si rotorul, la tine este vb de diode.
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pt stx: am inlocuit puntea de diode si releul si tot eroarea asta o am de 1an
nu stiu ce sa zic , si de incarcat incarca ok, nu vad de ce sa schimb puntea iar.
sa nu fie ceva din legaturi , connectori ma gandesc....
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
stx a scris:Eu am rezolvat cu alt alternator, dar la mine era de vina statorul si rotorul, la tine este vb de diode.

Ati incercat sa sterge-ti eroarea cu testerul?Mentionez asta pt ca si eu am un cod de eroare care mi-a ramas stocat(02345A-presiune prea mare pe turbina) si vad ca nu vrea sa se stearga din memorie cu toate ca masina cu cheie nu s-a mai aprins de cand s-a stocat(acum o luna)
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca vb despre defectul meu , da am incercat dar se sterge si dupa apare din nou imediat.
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ms bogdicy de raspuns.Inseamna ca si la mine va fi aceeasi problema ca si la voi doar ca difera codurile de eroare,pana la curatarea turbinei si inlocuirea electrovalvei turbo cu toate ca masina nu gafaie deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR