bebitzabbs a scris:salutare uskt2005 , la fel a inceput si la mine dupa care, in timp (cateva luni 2-3) problema s-a agravat si am anulat termoflotul. Dupa asta nu am mai vazut urme de ulei in vas semnificative in afara de ce s-a mai curatat de pe instalatie, in schimb am observat k pierd apa/antigel intr-o veselie, (1L la 300-400 km parcursi ). Masina merge impecabil, nu da cu fum absolut deloc, de la un schimb de ulei la altul pierderea de ulei este nesemnificativa . Din cate am inteles ar trebui sa ajung in service sa schimb garnitura de chiuloasa.
sooo, verifica-ti termoflotul, anuleaza-l si vezi daca iti mai apar urmele de ulei in vas.
bafta !
Termoflot are doar dieselul din cate stiu.
In legeatura cu problema discutata in acelasi loc pe vas mi-a aparut si mie la fel mizerie de asta maro-neagra asta iarna.
Apa nu pierd de pornit porneste normal am un consum crescut de ulei dar e pentru ca am schimbat uleiul pe care il folosesc( de la Castrol 5w40 am trecut la GM 10W40- sa nu faceti prostia asta) + forja. Am avut permisul suspendat 1 luna si masina nu a consumat ulei deloc - a mers tata cu ea .
Revenind la mizeria maro-neagra asta iarna dupa o forja mai puternica am patit la fel tot in acelasi loc pe vas e depusa, cum spunea cineva mai sus am pus asta pe seama instalatiei de racire in care pusesem acum 2 ani un lichid pentru fisuri avand o fisura in radiator imediat dupa ce a aparut mizeria pe vas a inceput si radiatorul sa curga in acelasi loc in care curgea acum 2 ani.
Am pus iar lichidul minune si s-a oprit.
Ustk 2005 am sa fac si eu poze la vas sa le comparam.Eu am tot Z16XEP.
Exista vreun lichid de curatare pentru instalatia de racire ?Gen engine flush?
Exista un test care se poate face pentru a vedea daca instalatia de racire "comunica" cu vro camera de ardere sau daca e garnitura de chiuloasa e dusa .E vorba de un lichid care se pune intr-o seriga cu 2 compartimente speciala se scoate capacul la vasul de expansiune si se trag gazele- daca lichidul nu isi schimba culoarea e ok daca si-o schimba inseamna ca exista dioxid de carbon in instalatia de racire.