onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Daca pierzi pe la o roata lichid - ramai si fara frana si fara ambreiaj. Rezolva problema scurgerii de lichid la roata respectiva si aeriseste bine si circuitul de frana si pe cel de ambreiaj. Nu este o filozofie se face destul de usor si nu dureaza cine stie ce....
Poti sa iti permit sa pierzi o ora din viata pentru siguranta ta si a celorlalti.
onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
In ambele cazuri banuiesc o uzura la garnitura pistonasului. Daca uzura este mare, nu mai poti face decat sa schimbi ori pistonasul cu tot cu corp - asta in cazul franei pe tambur sau in cazul etrierului - corpul etrierului cu totul.
Daca uzura este mica - ceea ce iti doresc - se cumpara kit de reparatie care conta in garnitura de piston si aparatoare de praf, si se inlocuiesc.
onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ideea este sa dai de un mecanic istet care sa iti rezolve repede si la pret mic problema.
Daca ai disc - etrierul se da afara, se extrage pistonul se verifica integritatea sa, vizual - pt ca nu exista aparat care sa iti spuna ca este sau nu bun, daca se observa urme de uzura - se inlocuieste pistonul . Daca urmele de uzura nu sunt vizibile se inlocuieste doar garnitura si aparatoarea de praf a pistonului etrierului.
Cam asta este....
onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Daca iei aer in sistem, considerand principiul vaselor comunicante si in baza acestui principiu tinem seama ca vasul rezervor este la cea mai inalta pozitie fata de linia orizontului - orice pierdere de lichid de frana cu urme vizibile ( pe roata, janta, etrier) - presupune si o anumita contaminare cu aer a circuitului. Frana elastica nu este decat rezultatul comprimarii aerului din instalatie care conform legilor fizicii - prezinta o capacitate mai mare de comprimare decat lichidul de frana. Asta inseamna ca presiunea exercitata pe unul sau mai multe pistoane nu este egala - poate aparea binenteles un efect de abatere de la traiectoria rectilinie - dar in general marea majoritatea acestor vehicule au circuitul prevazut cu repartitori de sarcina.
Intamplator chiar stiu cu ce se mananca treaba asta: in 1969 tatalui meu i s-a refuzat brevetarea inventiei sale "Frana cu dublu circuit in diagonala" - de catre spaimele alea de ingineri de la Osim
L-a brevetat Volvo in 1970 - si astfel statul roman a mai pierdut o inventie care ii putea aduce faima si renume.....
Parerea mea este ca ai o oarecare ovalizare a pistonului - cred ca masina ta a fost asamblata in Polonia sau Cehia?
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Daca iei aer in sistem, considerand principiul vaselor comunicante si in baza acestui principiu tinem seama ca vasul rezervor este la cea mai inalta pozitie fata de linia orizontului - orice pierdere de lichid de frana cu urme vizibile ( pe roata, janta, etrier) - presupune si o anumita contaminare cu aer a circuitului. Frana elastica nu este decat rezultatul comprimarii aerului din instalatie care conform legilor fizicii - prezinta o capacitate mai mare de comprimare decat lichidul de frana. Asta inseamna ca presiunea exercitata pe unul sau mai multe pistoane nu este egala - poate aparea binenteles un efect de abatere de la traiectoria rectilinie - dar in general marea majoritatea acestor vehicule au circuitul prevazut cu repartitori de sarcina.
Intamplator chiar stiu cu ce se mananca treaba asta: in 1969 tatalui meu i s-a refuzat brevetarea inventiei sale "Frana cu dublu circuit in diagonala" - de catre spaimele alea de ingineri de la Osim
L-a brevetat Volvo in 1970 - si astfel statul roman a mai pierdut o inventie care ii putea aduce faima si renume.....
Parerea mea este ca ai o oarecare ovalizare a pistonului - cred ca masina ta a fost asamblata in Polonia sau Cehia?
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Orice ar fi cauta sa rezolvi problema ca nu e de joaca doamne fereste sa ai viteza la vre-un semafor sau o trecere de pietoni, eu de atunci m-am lecuit sa vin cu viteza si sa opresc brusc la semafoare, indiferent cu ce masina as fi, daca nu eram atent ii faceam paguba si celui din fata mea si mie.
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
onixx11
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat