madam
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
de cand o am eu nu s-a umblat
masina a fost adusa din Italia in august anul trecut; nu avea nici o eroare cand am cumparat-o (indicata de vreun martor pe bord - nu i-am facut testul agrafa la achizitie pt ca nu stiam de el )...abia de cateva sapatamani mi s-a aprins "motorasul galben"; initial am crezut ca e din cauza benzinei proaste si a faptului ca nu am umblat cu ea 3 sapatamani; la primul test agrafa am avut erorile 1612; P0300; P0304 si 0170 . Dupa ce am alimentat cu benzina buna si am dat si o tura pe autostrada, s-a stins "motorasul"...dar s-a aprins din nou 2 zile dupa, acum nu mai am P0300 si nici P0304; inca apar 1612 si 0170 si a aparut 1616
masina a fost adusa din Italia in august anul trecut; nu avea nici o eroare cand am cumparat-o (indicata de vreun martor pe bord - nu i-am facut testul agrafa la achizitie pt ca nu stiam de el )...abia de cateva sapatamani mi s-a aprins "motorasul galben"; initial am crezut ca e din cauza benzinei proaste si a faptului ca nu am umblat cu ea 3 sapatamani; la primul test agrafa am avut erorile 1612; P0300; P0304 si 0170 . Dupa ce am alimentat cu benzina buna si am dat si o tura pe autostrada, s-a stins "motorasul"...dar s-a aprins din nou 2 zile dupa, acum nu mai am P0300 si nici P0304; inca apar 1612 si 0170 si a aparut 1616
- pit90
- **
- 104 mesaje
- din 04 Sep 2011
- Astra 1998 x16xel
- Vrancea
pit90
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2011
- Mesaj Privat
Jerry
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Mi s-a aprins si mie martorul check engine ... si am facut testul cu agrafa. Mi-a dat prima data codul 46 , dar apoi a inceput sa dea numai codul 47 (la care am gasit: RH Rear Speed Sensor - Resistance & Connections ?!). Posibil sa ma fi inselat la 46 ...desi l-a dat de 3 ori. Acum m-am uitat pe alt site cu error codes ... si cica ar fi de la EGR (47 Linear EGR position)
Masina e un Corsa B din '97, motor x12sz si martorul s-a aprins prima data acum cateva luni, cand eram la vreo 100 km de casa (atunci am oprit in mijlocul drumului, am gasit wireless net pe telefon si am postat aici pe forum ... speriat ca o fetita ). NU i-am facut nimic atunci, mi-am continuat drumul si beculetul s-a stins, la un moment dat.
Aseara s-a aprins iar martorul, cand am ajuns acasa si incercam sa parchez. Motorul mergea aiurea de tot ...nu statea la relanti si abia am parcat masina. Azi dimineata am plecat cu ea la servici, nu pare sa fie ceva in neregula cu ea, dar martorul sta aprins, asa ca i-am facut testul cu agrafa si mi-a dat intai 46 si apoi numai 47 (deci secventa a fost gen: 3x12 3x46 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 )
P.S. Recunosc rusinat ca nu i-am curatat niciodata EGR-ul ...
Ultima modificare făcută de Jerry la Joi 29 Mar, 2012 8:55 am
Mi s-a aprins si mie martorul check engine ... si am facut testul cu agrafa. Mi-a dat prima data codul 46 , dar apoi a inceput sa dea numai codul 47 (la care am gasit: RH Rear Speed Sensor - Resistance & Connections ?!). Posibil sa ma fi inselat la 46 ...desi l-a dat de 3 ori. Acum m-am uitat pe alt site cu error codes ... si cica ar fi de la EGR (47 Linear EGR position)
Masina e un Corsa B din '97, motor x12sz si martorul s-a aprins prima data acum cateva luni, cand eram la vreo 100 km de casa (atunci am oprit in mijlocul drumului, am gasit wireless net pe telefon si am postat aici pe forum ... speriat ca o fetita ). NU i-am facut nimic atunci, mi-am continuat drumul si beculetul s-a stins, la un moment dat.
Aseara s-a aprins iar martorul, cand am ajuns acasa si incercam sa parchez. Motorul mergea aiurea de tot ...nu statea la relanti si abia am parcat masina. Azi dimineata am plecat cu ea la servici, nu pare sa fie ceva in neregula cu ea, dar martorul sta aprins, asa ca i-am facut testul cu agrafa si mi-a dat intai 46 si apoi numai 47 (deci secventa a fost gen: 3x12 3x46 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 )
P.S. Recunosc rusinat ca nu i-am curatat niciodata EGR-ul ...
Ultima modificare făcută de Jerry la Joi 29 Mar, 2012 8:55 am
madam
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
pit90 a scris:salut colegu ! m am uitat in autodata si uite ce am gasit :
p1616: immobilizer control module/instrumentation control module- incorrect signal
cauza: immobilizer control module, intrumentation control module
p1616: immobilizer control module/instrumentation control module- incorrect signal
cauza: immobilizer control module, intrumentation control module
hei coleg
si oare ce inseamna asta? sa ma ingrijorez? ...masina merge impecabil
- pit90
- **
- 104 mesaje
- din 04 Sep 2011
- Astra 1998 x16xel
- Vrancea
pit90
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2011
- Mesaj Privat
nu stiu exact sa ti spun , baga masina pe tester sterge eroarea mergi cu ea apoi verifica iar cu testerul vezi daca iti mai apare , ai vreun martor aprins in bord ? erorile se pot creea usor daca ai contactul pus si scoti vreun senzor ecu iti inreg eroarea si se aprinde si un martor.. daca pui la loc se stinge martorul ceea ce inseamna ca eroare nu mai e activa ca sa zic asa , dar ea tot ramane stocata de catre ecu si la o diagnoza apare, posibil si la tine sa se fi intamplat ceva de genu ...sper ca ti ai facut o idee cum sta cu erorile
- oprea alin
- *
- 20 mesaje
- din 08 Nov 2007
- Astra 2005 Z17DTH
- Dambovita
oprea alin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
- oprea alin
- *
- 20 mesaje
- din 08 Nov 2007
- Astra 2005 Z17DTH
- Dambovita
oprea alin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
- laurentiu88
- *
- 13 mesaje
- din 23 Feb 2011
- Vectra 1996 xev20
- Bacau
laurentiu88
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 xev20
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
- attila_fodor
- *
- 2 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 1996
- Mures
attila_fodor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- attila_fodor
- *
- 2 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 1996
- Mures
attila_fodor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
mersi!
mai am o problema cu motorul,parca si a pierdut din putere si nu mai vrea sa mearga cum trebuie, in timpul mersului isi mai revine din cand in cand,ca si cum ai da un sut in fund,revine puterea la normal.
Inainte rupea tot asa mergea dar acuma doar din cand in cand
Daca aveti vreo idee ce poate fii?
mai am o problema cu motorul,parca si a pierdut din putere si nu mai vrea sa mearga cum trebuie, in timpul mersului isi mai revine din cand in cand,ca si cum ai da un sut in fund,revine puterea la normal.
Inainte rupea tot asa mergea dar acuma doar din cand in cand
Daca aveti vreo idee ce poate fii?
damy2000
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2013
- Mesaj Privat
mctoto a scris:Mai sunt si aici informatii: https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
Aici e mufa de diagnoza
Asa arata ea
aici se pune agrafa(adica o sarma intre cei 2 pini)
Toata aperatiunea se face cu contactul luat.
Apoi pui contact si urmaresti cum clipeste beculeteul galben din bord
fiecare cod se repeta de 3 ori.Inceputul citirii este aratat de codul 12
clipeste = "*"
stins = "-"
exemplu
*-** (1 clipire , 1 stingere si apoi 2 clipiri = codul 12)
*-** (12)
*-** (12)
**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)
*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)
**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)
*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)
Apoi iei contactul si ne spui ce ai notat.
Sau te uiti pe aici http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Aici e mufa de diagnoza
Asa arata ea
aici se pune agrafa(adica o sarma intre cei 2 pini)
Toata aperatiunea se face cu contactul luat.
Apoi pui contact si urmaresti cum clipeste beculeteul galben din bord
fiecare cod se repeta de 3 ori.Inceputul citirii este aratat de codul 12
clipeste = "*"
stins = "-"
exemplu
*-** (1 clipire , 1 stingere si apoi 2 clipiri = codul 12)
*-** (12)
*-** (12)
**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)
*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)
**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)
*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)
Apoi iei contactul si ne spui ce ai notat.
Sau te uiti pe aici http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Ms pentru pont.
Bafta
- sorin-sandu
- *
- 25 mesaje
- din 16 Jun 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
sorin-sandu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
andreicato a scris:Am o problema pt cine stie (mctoto si altii) mai multe despre subiect.
Am o Astra F CC - '97, X16XEL, 16 valve. Vreau sa ii fac testul cu agrafa.
Dar in locasul sigurantelor NU am mufa de 10 pini
ci o am pe ASTA de 16 pini:
Asta inseamna ca am pe masina Simtec 56.5 si voi avea coduri de 4 cifre? Repet, este Astra F.
Daca nu, ce este pus pe ea(de unde as putea afla)?
Multumesc anticipat!
Am o Astra F CC - '97, X16XEL, 16 valve. Vreau sa ii fac testul cu agrafa.
Dar in locasul sigurantelor NU am mufa de 10 pini
ci o am pe ASTA de 16 pini:
Asta inseamna ca am pe masina Simtec 56.5 si voi avea coduri de 4 cifre? Repet, este Astra F.
Daca nu, ce este pus pe ea(de unde as putea afla)?
Multumesc anticipat!
eu am gasit mufa cub frana de mana desfaci capacul cu o surubelnita si este acolo < dar eu am alta problema la mine lipseste un pin adc 5 daca nu ma insel
- razvanpetru
- *
- 3 mesaje
- din 08 Feb 2014
- Vectra 1993 i17dt
- Suceava
razvanpetru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 i17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
25 Injector valve Low voltage
28 Fuel pump relay contacts Contact problem
29 Fuel pump relay Low voltage
32 Fuel pump relay High voltage
33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage
34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control
Am vazut ca ai ma multe probleme la masina: o improvizatie la sond alambda,intreruperi la cald, ai si gpl care cine stie cum e pus, mai bine te duci la cineva din zona ta care se pricepe la electrica cat de cat.
28 Fuel pump relay contacts Contact problem
29 Fuel pump relay Low voltage
32 Fuel pump relay High voltage
33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage
34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control
Am vazut ca ai ma multe probleme la masina: o improvizatie la sond alambda,intreruperi la cald, ai si gpl care cine stie cum e pus, mai bine te duci la cineva din zona ta care se pricepe la electrica cat de cat.
Stefan88
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
geopel
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 z1.2xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
Va salut si apar cu urmatoarea problema la testul agrafa au aparut urmatoarele coduri:18,25,35,ma poate ajuta cineva cu semnificatii,ideal si remedieri,masina corsa b 1,2:33kw.de ceva timp cu gpl,cand au inceput si problemele:pe gpl relantiul revine foarte greu,pe benzina atunci cand se incalzeste are fluctuatii intre 1500 si 2000 rpm,in mers nu tot timpul pe gpl apare becul galben cu motorasul si nu mai trage.Va multumesc anticipat....
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
geopel
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 z1.2xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat