Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • madam

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
de cand o am eu nu s-a umblat Smile
masina a fost adusa din Italia in august anul trecut; nu avea nici o eroare cand am cumparat-o (indicata de vreun martor pe bord - nu i-am facut testul agrafa la achizitie pt ca nu stiam de el )...abia de cateva sapatamani mi s-a aprins "motorasul galben"; initial am crezut ca e din cauza benzinei proaste si a faptului ca nu am umblat cu ea 3 sapatamani; la primul test agrafa am avut erorile 1612; P0300; P0304 si 0170 . Dupa ce am alimentat cu benzina buna si am dat si o tura pe autostrada, s-a stins "motorasul"...dar s-a aprins din nou 2 zile dupa, acum nu mai am P0300 si nici P0304; inca apar 1612 si 0170 si a aparut 1616
Skip ads

  • pit90

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut colegu ! m am uitat in autodata si uite ce am gasit :


p1616: immobilizer control module/instrumentation control module- incorrect signal

cauza: immobilizer control module, intrumentation control module
  • Jerry

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Mi s-a aprins si mie martorul check engine ... si am facut testul cu agrafa. Mi-a dat prima data codul 46 , dar apoi a inceput sa dea numai codul 47 (la care am gasit: RH Rear Speed Sensor - Resistance & Connections ?!). Posibil sa ma fi inselat la 46 ...desi l-a dat de 3 ori. Acum m-am uitat pe alt site cu error codes ... si cica ar fi de la EGR (47 Linear EGR position)

Masina e un Corsa B din '97, motor x12sz si martorul s-a aprins prima data acum cateva luni, cand eram la vreo 100 km de casa (atunci am oprit in mijlocul drumului, am gasit wireless net pe telefon si am postat aici pe forum ... speriat ca o fetita Laughing ). NU i-am facut nimic atunci, mi-am continuat drumul si beculetul s-a stins, la un moment dat.

Aseara s-a aprins iar martorul, cand am ajuns acasa si incercam sa parchez. Motorul mergea aiurea de tot ...nu statea la relanti si abia am parcat masina. Azi dimineata am plecat cu ea la servici, nu pare sa fie ceva in neregula cu ea, dar martorul sta aprins, asa ca i-am facut testul cu agrafa si mi-a dat intai 46 si apoi numai 47 (deci secventa a fost gen: 3x12 3x46 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 3x12 3x47 )


P.S. Recunosc rusinat ca nu i-am curatat niciodata EGR-ul ...


Ultima modificare făcută de Jerry la Joi 29 Mar, 2012 8:55 am
  • madam

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pit90 a scris:salut colegu ! m am uitat in autodata si uite ce am gasit :


p1616: immobilizer control module/instrumentation control module- incorrect signal

cauza: immobilizer control module, intrumentation control module



hei coleg Smile

si oare ce inseamna asta? Very Happy sa ma ingrijorez? ...masina merge impecabil Smile
  • pit90

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu exact sa ti spun , baga masina pe tester sterge eroarea mergi cu ea apoi verifica iar cu testerul vezi daca iti mai apare , ai vreun martor aprins in bord ? erorile se pot creea usor daca ai contactul pus si scoti vreun senzor ecu iti inreg eroarea si se aprinde si un martor.. daca pui la loc se stinge martorul ceea ce inseamna ca eroare nu mai e activa ca sa zic asa , dar ea tot ramane stocata de catre ecu si la o diagnoza apare, posibil si la tine sa se fi intamplat ceva de genu ...sper ca ti ai facut o idee cum sta cu erorile
  • oprea alin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La astraF x16sz nu mi-a mers
  • oprea alin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu merge testul cu agrafa pot incerca o diagnoza?
Cu ce cablu?
  • laurentiu88

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996 xev20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva.am facut testul cu agrafa si imi da 10 3 3 stie cineva ce inseamna asta?
  • attila_fodor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am un astra f din 96 dizel X17dt ,se poate face testul agrafa la el?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu, motorul tau nu are ECU.
  • attila_fodor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
mersi!
mai am o problema cu motorul,parca si a pierdut din putere si nu mai vrea sa mearga cum trebuie, in timpul mersului isi mai revine din cand in cand,ca si cum ai da un sut in fund,revine puterea la normal.
Inainte rupea tot asa mergea dar acuma doar din cand in cand
Daca aveti vreo idee ce poate fii?
  • damy2000

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Mai sunt si aici informatii: https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa


Aici e mufa de diagnoza




Asa arata ea




aici se pune agrafa(adica o sarma intre cei 2 pini)




Toata aperatiunea se face cu contactul luat.

Apoi pui contact si urmaresti cum clipeste beculeteul galben din bord

fiecare cod se repeta de 3 ori.Inceputul citirii este aratat de codul 12

clipeste = "*"
stins = "-"

exemplu

*-** (1 clipire , 1 stingere si apoi 2 clipiri = codul 12)
*-** (12)
*-** (12)

**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)

*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)

**-*** (23)
**-*** (23)
**-*** (23)

*-** (12)
*-** (12)
*-** (12)


Apoi iei contactul si ne spui ce ai notat.

Sau te uiti pe aici http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm


Ms pentru pont.
Bafta
  • sorin-sandu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
andreicato a scris:Am o problema pt cine stie (mctoto si altii) mai multe despre subiect.
Am o Astra F CC - '97, X16XEL, 16 valve. Vreau sa ii fac testul cu agrafa.

Dar in locasul sigurantelor NU am mufa de 10 pini

ci o am pe ASTA de 16 pini:

Asta inseamna ca am pe masina Simtec 56.5 si voi avea coduri de 4 cifre? Repet, este Astra F.

Daca nu, ce este pus pe ea(de unde as putea afla)?

Multumesc anticipat!


eu am gasit mufa cub frana de mana desfaci capacul cu o surubelnita si este acolo < dar eu am alta problema la mine lipseste un pin adc 5 daca nu ma insel
  • razvanpetru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 i17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut ma poate ajuta cineva si pe mn? am facut si eu testul agrafa si mia dat erorile (19,25,33,34,32) masina este opel vectra a 1.8 din anul1993 daca imi puteti zice ce inseamna erorile astea?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
25 Injector valve Low voltage
28 Fuel pump relay contacts Contact problem
29 Fuel pump relay Low voltage
32 Fuel pump relay High voltage
33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage
34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control

Am vazut ca ai ma multe probleme la masina: o improvizatie la sond alambda,intreruperi la cald, ai si gpl care cine stie cum e pus, mai bine te duci la cineva din zona ta care se pricepe la electrica cat de cat.
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut,am o corsa b x14sz,i-am facut testul agrafa si mi-a dat cod 0500 imi poate spune cineva ce este?Multumesc anticipat
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ceva pe la regulatorul de relanti.
  • geopel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 z1.2xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Va salut si apar cu urmatoarea problema la testul agrafa au aparut urmatoarele coduri:18,25,35,ma poate ajuta cineva cu semnificatii,ideal si remedieri,masina corsa b 1,2:33kw.de ceva timp cu gpl,cand au inceput si problemele:pe gpl relantiul revine foarte greu,pe benzina atunci cand se incalzeste are fluctuatii intre 1500 si 2000 rpm,in mers nu tot timpul pe gpl apare becul galben cu motorasul si nu mai trage.Va multumesc anticipat....
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@geopel ce cod motor si ce an e Corsa B?
  • geopel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 z1.2xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Mptorul este 1.2nz an fabricatie 1995
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR