Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • Daemoncj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor. Am si eu o Astra F cu motor c14nz din `92 si de 5 ani de cand o am, a venit vremea sa ma lase in drum. Dintr-odata mi s-a aprins in bord becurile de la baterie, alternator si inca unul pe care nici in ziua de azi nu stiu ce vrea sa fie, adica un semn de exclamare ( Exclamation ) . Am oprit motorul pentru ca trebuia sa las pe cineva acasa, dar cand am vrut sa pornesc din nou, abea mergea motorul, innecat rau de tot, pedala de acceleratie dadea turatie motorului numai chiar in fund de tot. Cu greu am ajuns aproape de casa dar intr-un final a cedat si nu a mai vrut sa mai pornesca deloc. Benzina mai era in rezervor deci problema asta am exclus-o. Daca e cineva care ma poate indruma spre ce as putea face.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai alterantorul nu mai incarca, ai mers pe baterie si gata.Punte diode, releu si baterie pe redresor asta e remediul
punte diode 100 ron releu 40 ron incarcare baterie moca.Vezi poate este rupta curaua de accesorii si scapi mai repede
  • Daemoncj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bateria nu prea e problema pentru ca becurile si chiar cd-playerul din masina functioneaza cu motorul oprit, asta tinand cont ca am si amplificator legat pe ea si merg ambele.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai k sa te convingi , porneste masina si verifica tensiunea pe borne si la iesirea din alternator .Daca e 13-14,5 e ok .Casetofonul merge si la 9 v, becurile se aprind indiferent de voltaj ( chiar si 6 v) , e drept mai slabe ca intensitate
  • Daemoncj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In caz ca nu e asta de bai, am mai vorbit cu cineva si a spus ca ar putea fi de la injector, clapeta de acceleratie, bobina de inductie sau chiar delcou-l. Au ceva legatura toate astea?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai martorul de la baterie se aprinde numai daca numai daca incarcarea se afla in afara parametrilor de incarcare.E posibil ca la doagnosticare sa apara erori din gama low voltage.Fa o diagnosticare daca tu crezi ca e alltceva si daca nu vrei sa masori incarcarea
toate componentele alea ( senzori, etc) functioneaza cu , curent.Daca voltajul e sub minimul necesar e normal sa nu mai mearga ba injectorul ba clapeta ba delcoul .etc.Poate ma insel cine stie.....asta e parerea mea.Masoara incarcarea si apoi vb
  • Daemoncj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi. Sa speram ca e numai incarcarea si nu cele insirate mai sus.
  • kng91

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2011

  • Mesaj Privat
cel cu exclamare este de la frane parca.mai bine da-mi add si rezolvam problema.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai dau add dar intra tu ...
  • Daemoncj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@andrei_alik : bateria e in stare buna dar intradevar alternatorul are ceva probleme la incarcare.
@kng : semnul acela de exclamare poate fi din cate mi s-a explicat de la mai multe, cum ar fi frane, ulei etc.
Problema totusi s-a rezolvat. Au fost ceva probleme la clapeta de acceleratie si pompa de benzina, care intr-o zi vor trebui schimbate.
  • kng91

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu are treaba cu uleiul.
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
semnul de exclamare este verificarea pe lichidul de frana, martorul de baterie intr-adevar se aprinde cand nu ai parametri normali de incarcare
eu te sfatuiesc ca iti schimbi releul de incarcare am avut si eu probleme similare...se aprinde slab pina nu mi s-a mai aprins deloc martorul de baterie si cand am dat jos releul mai aveam 2-3 mm de carbune pe releu...(asta in cazul in care ai la alternator relul cu carbuni integrati) difera de la alternator la alternator din cate stiu
delcoul poate fi si el o problema incearca sa il desfaci si sa te uiti in el si sa cureti electrozii respectivi de asemeni te sfatuiesc sa scoti si distribuitorul....sa te uiti sa el sa fie ok...daca are putina rugina sau calamina curata...dar daca are prea mult sfatul meu sa il schimbi ca iti va face probleme mari la fel si la capacul de delcou sa vezi sa fie carbunele din mijloc care se leaga la fisa centrala sa fie ok si bine prins in capac...
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Puntea de diode si releul, cum au spus si cei de mai sus. Am avut si eu problema asta. 160 lei am dat eu pe releu si punte.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR